Wel sneu dat ze zo gigantisch is afgetakeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Tijn het volgende:
Er zijn iig veeeel slechtere foto's te vinden
5 uur staat mijn wekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Tijn het volgende:
Dag mensen, ik ga slapen, anders kan ik er morgen niet uitkomen voor Paranoid Android
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Tijn het volgende:
Dag mensen, ik ga slapen, anders kan ik er morgen niet uitkomen voor Paranoid Android
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef Flitspaal het volgende:
Truste Tijn.
Ik ga ook plat en tot straks
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga Killer queen missen, maar ik ga ook pitten
Trusten aan alle slapersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga Killer queen missen, maar ik ga ook pitten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef EHB92 het volgende:
uit de tijd toen U2 nog goede nummers maakte
Vooral uit de tijd dat Brian Eno er nog iets fatsoenlijks uit wist te wringenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef EHB92 het volgende:
uit de tijd toen U2 nog goede nummers maakte
Vuurwerk in hartjesvorm misschienquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Wel uit naam van de liefde, hoop ik?
Oudejaarsspankingquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:35 schreef Eska het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de eensgezindheid bij het volgende nummer.
Ik vind het niks iig.
Niet heus!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Leuk, al die verhaaltjes door de muziek heen.
Is in het Centrum voor Beeld en Geluid in Hilversum. In het café daarvna hebben ze een aparte ruimte vanwaar ze uitzenden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Staal het volgende:
Noob warning.
Maar een aardige FOK!ker geeft gewoon normaal antwoord.
Ik luister het heel veel in de auto en zit het al een tijdje te kijken op TV nu.
Zitten die mensen ook in een huis? Ik zag drie mensen voor die ruit zwaaien namelijk voor die DJ's die aan het werk waren.
Snap dat niet zo erg.
Zat nog aan het bierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
He! Waarom zingt Andrea Bocelli dit niet!
Ik luister alleen maar via de radio, dus ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Staal het volgende:
Noob warning.
Maar een aardige FOK!ker geeft gewoon normaal antwoord.
Ik luister het heel veel in de auto en zit het al een tijdje te kijken op TV nu.
Zitten die mensen ook in een huis? Ik zag drie mensen voor die ruit zwaaien namelijk voor die DJ's die aan het werk waren.
Snap dat niet zo erg.
Die zat nog op de wc, denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hij kon de microfoon niet vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ah okay. En vanuit daar maakt de sprinkhaan zijn uitzending. Duidelijk. Zou het anders zo sip vinden voor die jongens die dag en nacht doorgaan zonder sapjes en toestanden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is in het Centrum voor Beeld en Geluid in Hilversum. In het café daarvna hebben ze een aparte ruimte vanwaar ze uitzenden.
Ach waarom niet, als Jan Smit-Laura en Alexis Jordan er ook in staan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:43 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit soort muziek best mooi, maar eigenlijk hoort het niet in de Top2000.
Zal indrukwekkend zijn geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:44 schreef Nanuq het volgende:
Wind Of Change![]()
Uit de tijd dat de Berlijnse muur viel...
Om maar niet te beginnen over Nick en Simonquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:44 schreef bulbjes het volgende:
Ach waarom niet, als Jan Smit-Laura en Alexis Jordan er ook in staan...
Ik begreep het ook niet. Zie alleen iedere avond voor het slapen gaan een ruitbloes en de rest is radio als het maar even kan ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar via de radio, dus ik heb werkelijk geen idee.
Toepasselijke naam jij heeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat je ook van hun Engels vindt, ik vind t prima
Over de ruitblouses heb ik al wel veel gehoord, ja. Niets gezien daarvan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begreep het ook niet. Zie alleen iedere avond voor het slapen gaan een ruitbloes en de rest is radio als het maar even kan ook.
Het is leuk om te volgen.
Maar vond die drie mensen voor het raam zo sip en halverwege een nummer waren ze alweer weg. Maar het zit dus wel goed.
Hier begreep ik ook niets van.Van 12 tot ongeveer 3 uur vanmiddag was het zo top.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:43 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit soort muziek best mooi, maar eigenlijk hoort het niet in de Top2000.
Die dude heeft nu een bruine polo aangetrokken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Over de ruitblouses heb ik al wel veel gehoord, ja. Niets gezien daarvan.
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:53 schreef EHB92 het volgende:
Killerqueen is echt een tongbreker om mee te zingen
Je moet het ook niet proberen te begrijpen. Dit is gewoon een lijst met veel leuke nummers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:52 schreef Staal het volgende:
Hier begreep ik ook niets van.Van 12 tot ongeveer 3 uur vanmiddag was het zo top.
Maar tussen 19:30 uur en 21:00 begreep ik er geen donder van. En die nummers staan dus hoger.
Ja, dat is de charme inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:54 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proberen te begrijpen. Dit is gewoon een lijst met veel leuke nummers.
Nest ze en tot morgen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:57 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga maar weer eens mijn nest opzoeken. Later
Het lijstje dat ik heb is niet zo best te kopiëren/plakken....quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kan iemand de nummers van het volgende uur plaatsen? Dan kan ik bepalen of ik ga slapen of niet.
quote:233 Jimi Hendrix Experience The wind cries mary
234 André Hazes De vlieger
235 Muse Knights of Cydonia
236 De Dijk Mag het licht uit
237 Golden Earring Another 45 miles
238 Rolling Stones You can't always get what you want
239 BLØF Aan de kust
240 Live Lightning crashes
241 Al Stewart Year of the cat
242 Herbert Grönemeyer Halt mich
243 Amy MacDonald This is the life
244 America A horse with no name
245 Elvis Presley In the ghetto
246 Marvin Gaye What's going on Meer
Herbert! Herbert komt ook nog!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, dan ga ik maar slapen na America...voor de rest is het niet veel soeps, afgezien van Jimi Hendrix
En Muse.quote:
Er is toch zo'n parodie op over dat het om t kindeke Jezus gaat. Is dat van Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:09 schreef paddy het volgende:
Ik vind Elvis best een lekkere stem hebben. Mooi nummer ditt. Volgens mij heeft Paul de Leeuw dit nummer ook eens gezongen
Ik weet niet welke mannen (en vrouw) je bedoelt? Maar via de site van radio2 zal vast wel e.e.a. te vinden zijn, denk ik. (mijn laptopje heeft wel steeds ruzie met die site....maar ik weet niet of dat iets over mijn laptopje zegt, of over die site)quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:02 schreef Staal het volgende:
Als er toch lijstjes zijn. Wie zijn die mannen? Ik vind het knap van ze.
en vrouw trouwens
Ga morgen zelf wel even snorren. Moet zo mijn mandje in.
Ik heb alleen een autoradio en de rest volg ik op TV eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik weet niet welke mannen (en vrouw) je bedoelt? Maar via de site van radio2 zal vast wel e.e.a. te vinden zijn, denk ik. (mijn laptopje heeft wel steeds ruzie met die site....maar ik weet niet of dat iets over mijn laptopje zegt, of over die site)
Geen idee eigenlijk. Heb dat nooit zo bekeken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Er is toch zo'n parodie op over dat het om t kindeke Jezus gaat. Is dat van Paul de Leeuw?
Heb ik ook last van. De top2011.radio2.nl/lijst/ website is retetraag als je er doorheen scrolt onder Internet Explorer 8, onder Firefox gaat het beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik weet niet welke mannen (en vrouw) je bedoelt? Maar via de site van radio2 zal vast wel e.e.a. te vinden zijn, denk ik. (mijn laptopje heeft wel steeds ruzie met die site....maar ik weet niet of dat iets over mijn laptopje zegt, of over die site)
Schandequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik dan weer (eens) niet.
Weet ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SchandePrachtige muziek.
Ik had zo'n lieve collega en als die nummer kwam dan zetten we de radio altijd hard aan om samen op de kamer mee te zingen.quote:
Ja, dat zijn van die herinneringen/anekdotes die zo'n nummer iets extra's geven, hè. Leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik had zo'n lieve collega en als die nummer kwam dan zetten we de radio altijd hard aan om samen op de kamer mee te zingen.
Vond het een schat van een man. Was een oude rot maar hij bleef maar doorwerken.
Dat is wat muziek kan doen. Leuke herinneringen.
Van Amy is verder ook niet echt iets bekend denk ik.
Ken hem ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:25 schreef Eska het volgende:
Dit ken ik (ook al) niet.Ben er ook niet kapot van, geloof ik.
Wonderlijk soms hè, om volslagen onbekende nummers te horen. Vooral als we steeds verder in de lijst komenquote:
Ik vind het zo melig dat ze dit doen.quote:
Door die brievenbus kunt je inmiddels ook post voor de hele wijk gooien..quote:
Jij en Ryan ook. Maak er een mooi jaar van!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Staal het volgende:
Wens iedereen een fijne jaarwisseling..
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Staal het volgende:
Wens die jongens sterkte de rest van de nacht.
Ik moet gaan snurken. Jammer. Veel afgesproken.
Luister morgen weer in de auto.
Wens iedereen een fijne jaarwisseling..
quote:te veel woorden
te veel zinnen
te veel woorden
draaien in mijn kop
te veel woorden
te veel muren
te veel uren
tikken langzaam op
te veel mensen
te veel draaien
te veel mensen
draaien eromheen
te veel mensen
te veel zinnen
te veel woorden
voor een mens alleen
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
als ik je in mijn armen sluit
mag het licht uit
te veel ogen
te veel tranen
te veel ogen
tranen van verdriet
te veel ogen
te veel vragen
en de antwoorden
die zijn er niet
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
te veel woorden
te veel zinnen
te veel woorden
draaien in mijn kop
te veel woorden
te veel draaien
te veel van alles
na een lange lange dag
en zo zie ik ze graag
maar nu is het genoeg
genoeg gezien vandaag
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
quote:Come ride with me
Through the veins of history
I'll show you how god
Falls asleep on the job
And how can we win
When fools can be kings
Don't waste your time
Or time will waste you
No one's gonna take me alive
The time has come to make things right
You and I must fight for our rights
You and I must fight to survive
Ik heb trouwens pas geleden een kerstnummer gehoord (weet zo geen titel en de naam van de zangeres) maar dat ritmequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Wonderlijk soms hè, om volslagen onbekende nummers te horen. Vooral als we steeds verder in de lijst komen
Ik kom er echt niet van klaar. Zie hem ter plekke krimpen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:47 schreef Supersoep het volgende:
Wees blij dat je het nu hoort. Muzikaal orgasme.
Het beginstuk vind ik fantastisch. Rest is niet zo episch, maar toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet van klaar. Zie hem ter plekke krimpen.
Wat een kutnummer..
Kleine jongenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom er echt niet van klaar. Zie hem ter plekke krimpen.
quote:M`n zoon was gisteren jarig, hij werd acht jaar oud m`n schat
Hij vroeg aan mij een vlieger, en die heeft hij ook gehad
Naar z`n bal, z`n fiets, z`n treinen, nee daar keek hij niet naar om
Want z`n vlieger was hem alles, alleen wist ik niet waarom
En toen op zekere morgen, zei hij;vader ga je mee;
De wind die is nu gunstig, dus ik neem m`n vlieger mee
In z`n ene hand een vlieger, in de andere een brief
Ik kon hem niet begrijpen, maar toen zei m`n zoontje lief
Ik heb hier een brief voor m`n moeder
Die hoog in de hemel is
Deze brief bind ik vast aan m`n vlieger
Tot zij hem ontvangt, zij die ik mis
En als zij dan leest hoeveel ik van haar hou
Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw
Die hoog in de hemel is
Die hoog, hoog in de hemel is
Tot zij hem ontvangt, zij, zij die ik mis
Die hoog in de hemel is
Tot zij hem ontvangt, zij die ik mis
En als zij dan leest hoeveel ik van haar hou
Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw
Die hoog in de hemel is
Ik vond de rest juist wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het beginstuk vind ik fantastisch. Rest is niet zo episch, maar toch.
Ik heb een Hazes gek in de familie zitten. Ik vond de muziek vroeger verschrikkelijk, maar ik word er nu mee doodgegooid dus vreemd genoeg vind ik het niet verschrikkelijk meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef golfer het volgende:
Meezingen allemaal!
Tussen de 8e en de 9e inning bij het honkbal bij de HHW.
Droom mooie dromen Duitse bquote:
quote:After all the jacks are in their boxes
And the clowns have all gone to bed
You can hear happiness staggering on down the street
Footprints dressed in red
And the wind whispers Mary
A broom is drearily sweeping
Up the broken pieces of yesterday’s life
Somewhere a queen is weeping
Somewhere a king has no wife
And the wind, it cries Mary
The traffic lights they turn up blue tomorrow
And shine their emptiness down on my bed
The tiny island sags downstream
‘Cause the life that lived is, is dead
And the wind screams Mary
Will the wind ever remember
The names it has blown in the past
And with his crutch, it’s old age, and it's wisdom
It whispers no, this will be the last
And the wind cries Mary
Het blijft een gigantische held. Wat een heerlijke muziek! Kan er echt hele dag naar luisteren!quote:
2 zielen, 1 gedachtequote:Op zaterdag 31 december 2011 03:31 schreef tong80 het volgende:
218 Nick & Simon Pak maar m'n hand 31 December 03:00 - 04:00 uur Meer
FF pissen
Heb het de hele avond aan gehad in de kroegquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:42 schreef Dven het volgende:
Fuck wat is dit lekker! Ben een uurtje naar de kroeg gegaan en toen begon ik het toch echt te missen. Kutnummers of niet!
Kots jij nu op Katie Melua?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:01 schreef lubje25 het volgende:
206 Robbie Williams Feel 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
207 Guns n' Roses Paradise city 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
208 André Hazes Zij gelooft in mij 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
209 Adele Chasing pavements 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
210 Police Roxanne 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
211 Genesis Mama 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
212 Guns n' Roses Knocking on heaven's door 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
213 U2 Bad 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
214 Katie Melua Nine million bicycles 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer![]()
215 Janis Joplin Me and Bobby mcGee 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
216 Rolling Stones (I can't get no) Satisfaction 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
217 Marillion Kayleigh 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
same here.. was al om kwart over 7 wakker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:15 schreef MaJo het volgende:
Geen wekker gezet maar kon niet meer slapen, zal het een teken zijn?
Volgend jaar wat later op de laatste dag hoop ikquote:
En bedenk je dat ik op zaterdag eigenlijk niet voor twaalven wakker wordquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
same here.. was al om kwart over 7 wakker.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgend jaar wat later op de laatste dag hoop ik
En creep ook nog volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnMaar we komen er wel
En moet Street Spirit niet nog komen?
En dat dan horen als je de radio aanzet... heerlijkquote:
Absoluutquote:
Hey is dit de AKQ SC?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat dan horen als je de radio aanzet... heerlijk
moguh
Haha ja, MM komt zo en Diaan is ook in de buurtquote:
Wegdraaien zou ook echt niet kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:20 schreef peaceman het volgende:
En helemaal gedraaid... hoe is het mogelijk!
Hele week blijkt al van wel... Dieptepunt was gistern bij Troyquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wegdraaien zou ook echt niet kunnen
Dit is ook mooi
Ja schandaligquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hele week blijkt al van wel... Dieptepunt was gistern bij Troy
hoeveel minuten hadden ze er van gemaakt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hele week blijkt al van wel... Dieptepunt was gistern bij Troy
Ze draaiden het einde weg (het mooiste gedeelte) omdat de DJ ervoor een lulverhaal moest houden van zichzelfquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoeveel minuten hadden ze er van gemaakt?
Veilig lijstjequote:Op zaterdag 31 december 2011 08:28 schreef MaJo het volgende:
Dit is trouwens mijn lijstje met daarbij de noteringen:
Animals - We gotta get out of this place 1552
Beatles - Eleanor Rigby 303
Moody Blues - Nights in white satin 45
Otis Redding - The dock of the bay 84
Queen – Innuendo 63
R.E.M. - Losing my religion 68
Coldplay - The scientist 39
Jeff Buckley – Hallelujah 73
Nirvana - Smells like teen spirit 36
Radiohead - Street spirit 142
Elbow - One day like this 228
Mumford & Sons - The Cave 147
Veel moet nog komenHeb er tot nu toe 1 gehoord (Eleanor Rigby), 2 gemist en de andere 7 komen nog
Lekker, bij een nummer wat een minuut of 5/6 opbouwt naar het einde...quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze draaiden het einde weg (het mooiste gedeelte) omdat de DJ ervoor een lulverhaal moest houden van zichzelf
Nogal jaquote:
Precies... ik was ook wel een klein beetje boos.... Dit wilde ik met de DJ doen:quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker, bij een nummer wat een minuut of 5/6 opbouwt naar het einde...
Ik heb me er bij neergelegd inmiddels...erger me ook aan genoeg dingen in de top2000, maar klagen helpt helaas niet echtquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik was ook wel een klein beetje boos.... Dit wilde ik met de DJ doen:
[ afbeelding ]
Bij vrije keuze is het maar de vraag of dat mag van R2.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal jaHad weinig tijd en zin om er veel tijd in te steken
Maar wilde in ieder geval Radiohead erin hebben en dat is gelukt
Mijn vrije keuzes zijn er niet ingekomen: Arcade Fire, Franz Ferdinand en Placebo. Bizar toch dat Every You Every Me er niet in staat
Tegen beton valt niet te praten he?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd inmiddels...erger me ook aan genoeg dingen in de top2000, maar klagen helpt helaas niet echt
Niet die van Lisa toch????quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef MaJo het volgende:
Dit is een van de weinige nummers waarbij ik de cover mooier vind
Dat is het origineel toch?quote:
Ik denk dat Placebo er best in mag maar dat te weinig mensen erop stemmen, terwijl als het in de keuzelijst zou staan er zeker mensen op zouden stemmen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij vrije keuze is het maar de vraag of dat mag van R2.
Om daarna echt wakker te worden bij Paranoid Android?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:32 schreef Jane het volgende:
Goeiemorgen!
Heerlijk wakker worden met My guitar gently weeps net.
Tuurlijk nietquote:
Ik denk dat je naief bent..quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat Placebo er best in mag maar dat te weinig mensen erop stemmen, terwijl als het in de keuzelijst zou staan er zeker mensen op zouden stemmen!
Ik denk dat jij verbolgen bentquote:
honger? zal ik een broodje voor je smeren?quote:
Er is voldoende bewijs van het tegendeel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verbolgen bentIk kan me niet voorstellen dat ze Lady Gaga er wil in laten en Placebo niet. Radio 2 is dit jaar juist TE makkelijk geweest met nummers er door laten in plaats van andersom...
Ik heb gisteren een hele tirade gehouden tegen de Lisa's en Birdy's van deze wereld en als iemand me er dan van verdenkt dat ik Lisa mooier vind dan ben ik even op mijn pik getraptquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
honger? zal ik een broodje voor je smeren?
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is voldoende bewijs van het tegendeel.
Stond Lady Gaga in de keuzelijst?
Dat is hun manier om de massa tevreden te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietMaar zou het eigenlijk niet weten.
En het klopt dat ze bepaalde nummers weren, maar ik snap gewoon niet dat ze de nieuwe meuk dan niet weren
Voor even wat mij betreft... moet zo douchen en boodschappen doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:39 schreef MaJo het volgende:
Goeiemorgen allemaalHet wordt weer drukker
Ik hoop zo nog een tukkie te kunnen doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor even wat mij betreft... moet zo douchen en boodschappen doen.
Jij had ook weinig geslapen, hoorde ik van Peace..quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop zo nog een tukkie te kunnen doen
Same here...quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:39 schreef Jane het volgende:
Ik vind het erger dat sommige dingen er wél in staan dan dat sommige dingen er niet in staan.
Hey Joe!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Maar eerst thee en ontbijten met oliebollen.
Had gehoopt nog wat uurtjes mee te kunnen pikken jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij had ook weinig geslapen, hoorde ik van Peace..
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toepasselijke TTquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Maar eerst thee en ontbijten met oliebollen.
Veel te kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |