Ik heb een deadline morgen dus ik moet welquote:
Linkje vanuit je mailbox al geprobeerd?quote:
ik zie niks daar. heb wel veent gekochtquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1020
Op de details pagina werkte het wel, dat was even schrikkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Linkje vanuit je mailbox al geprobeerd?
Dat linkje doet nu niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op de details pagina werkte het wel, dat was even schrikken
Dit is nog niet t event! Je moet gewoon even op ufc.tv kijken naar prelimsquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:48 schreef Postalz het volgende:
[..]
ik zie niks daar. heb wel veent gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, voortaan toch maar een beetje slapen vooraf?quote:
ja dat probeer ik, maar hij laat niks zien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit is nog niet t event! Je moet gewoon even op ufc.tv kijken naar prelims
Snap ik haha! Net vergat ik ook wat te lezen en dacht ik dat ik niet kon kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op de details pagina werkte het wel, dat was even schrikken
Vreemdquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:52 schreef Postalz het volgende:
[..]
ja dat probeer ik, maar hij laat niks zien.
normaal trek ik het wel, veel gedaan vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, voortaan toch maar een beetje slapen vooraf?
Ik heb 3 uurtjes geslapen en ik voel me prima
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:52 schreef THEFXR het volgende:
True....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Nachtje doorhalen om een deadline te halen. Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb een deadline morgen dus ik moet wel
Nog 5 pagina's samen te vatten en nog 5 gevechten
Oftewel nog 10 gevechten
Volgens mij ben jij wel vaker in slaap gevallen tijdens een event of niet danquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal trek ik het wel, veel gedaan vandaag
oh in chrome doet hij in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vreemd
Dan weet ik t ook niet, sorry
bij de facebooks, toen kwam ik er om 3.30 weer in,lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker in slaap gevallen tijdens een event of niet dan
Ik ga ook even wat water drinken en een broodje etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |