ik doe dit al jaren, slechte eigenschap ik neem dit mee in mijn goede voornemens van 2012, verder is mn lijstje wel kort eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey maar KB. Weet jij wat ik doe als ik moe ben?
Dan ga ik naar bed.
Weet je wat ik dan niet doe?
Zeggen op het internet dat ik moe ben en vervolgens nog een aantal uur opblijven.
Beter van wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik doe dit al jaren, slechte eigenschap ik neem dit mee in mijn goede voornemens van 2012, verder is mn lijstje wel kort eigenlijk
ik ga zo slapen hoor jeetje mineetje
je ne sais pas KBquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter van wel ja.
Sowieso dat dit nummer een goede reden is.
vaker refreshen dudequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo snel mensen! Dat houdt mijniPod nit bij
Stamp haar namens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zusje houdt badkamer bezet al kwartier dus kan niet tandenpoetsen toch
Snelheidsduivel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo snel mensen! Dat houdt mijniPod nit bij
Er zit geen F5 op mn iPod..quote:
Daar ligt alleen een magic eight ball.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk eens onder je kussen![]()
![]()
Ik mot de hele tijd terug naat myatquote:
Zo zie je maar weer, Apple is dikke bagger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mot de hele tijd terug naat myat
meisjequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik had toch op z'n minst ' no homo ' in de TT verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |