Ik heb zelfs mijn vormsel gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha ik ben ook gedoopt dus ik doe lekkor mee
Tukse! (lees: fapse op Eros!)quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef milka82 het volgende:
prima tt, maar liefjes, mijn laptop gaat dicht, ik ga pitten!
Bij ons is dat soms ook wel, maar dan eigenlijk altijd voor een goed doel waar de familie het geld aan wil schenken en dus ook op initiatief van de nabestaanden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij hebben donderdag dus de begrafenis van de opa vangehad...
En tijdens de dienst in de kerk was dus serieus ook collecte... Ik had echt zoiets vanONBEGRIJPELIJK!!
in een jurkje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik alleen communieee
Cadeaus ftw
een na laatste post van het vorige topicquote:
ik was nog aan t bijlezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, we waren allang verder dan dat onderwerp
ik denk bij exen meer aan revenge of the nerds en anderen kneuzen ja
Ik in een door mijn tante gemaakt kanten jurk met een kanten hoofdbandje...quote:
Dat vind ik dus ook ja...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef milka82 het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel schofterig!
Ik niet. dus ik mocht ook geen hostie (?) ... Gelukkig had ik daar ook geen behoefte aan... Maar dat is toch krom?? *edit* ohnee dat had met communie te maken, maar die heb ik dus ook nooit gedaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha ik ben ook gedoopt dus ik doe lekkor mee
gefixtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks moet ik branden in den hell omdat ik op fok zit
God vergeeft iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks moet ik branden in den hell omdat ik sleckten dingen over den heer op fok heb verkondigd
Nee hoor.... ligt eraan hoeveel aflaatbrieven je hebt gekocht en zulks!quote:
Wat voor brieven?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hoor.... ligt eraan hoeveel aflaatbrieven je hebt gekocht en zulks!
Daar kun je je zonden mee afkopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat voor brieven?!
M'n vriend moest wel een beetje gniffelen gister om me, omdat ik elke keer vroeg 'wat gaan ze nu doen' En ik wilde ook al stomme opmerkingen maken over die grote wc-borstel waar meneer de pastoor mee ging spetteren.
Oooooooooooh... Hmmz... Wat heb ik toch veel gemist in mijn opvoeding zegquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar kun je je zonden mee afkopen
Was vroeger hoor, heeeeel vroeger.
Slaapze!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, dag meisjes!
Fijne jaarwisseling en tot snel!
Ja jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goffer, vergetn, morgen bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor IJs:
Nu slapen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog even vanuit bed een foto van mijn lekkere vent posten
Edward van twilight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor IJs:
[ afbeelding ]
Nu slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt bontquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een bontdinges gehad van
had ie thuis gevonden meeheheaan het in guldens prijskaartje te zien is het een eckten
Goed om te horen meisquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sjaan, ik ben nog steeds heel blij met m'n fluffy pets.
Slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga naar huis, en dan slapen. Daaag, slaap lekker!
Ik zie je nergens God bashen, maar vooral de kerk. Imho zit daar nogal een verschil tussenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks moet ik branden in den hell omdat ik sleckten dingen over den heer op fok heb verkondigd
Wat een idioten zeg!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef princess-a het volgende:
Good morningwerd gister vuurwerk naar vriendinnetje en mij gegooid door 2 marokkanen. We liepen te kletsen, en keken dus elkaar aan en niet naar de grond, en ineens een dikke boem vlak voor onze voeten
wat is het dan moeilijk om niet allemaal vooroordelen naar hun hoofd te gooienwat was ik kwaad
![]()
Ik hoop dat jullie vanavond voorzichtig zijn met vuurwerk en ervan kunnen genieten
Ik heb wel veel gezegd over verrekte m*ng*len en heb je verd*mme wel door hoe gevaarlijk dit is en toen nog dingen toegewenst dat ik hoopte dat ie zn vinger zou verliezen of zn oog (vriend van mij is zn oog kwijt door precies zo een idioot)quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had mijn mond denk ik niet kunnen houden P-A![]()
Maar dan had ik nu ook niet meer kunnen fokken denk ik....
Dat!quote:
Hij is toch al jaaaren dood, dan is het erger om hem in de kliko te pleuren toch. Het is niet alsof ik het gekocht heb ofzo lolquote:
Daarom ga ik dus niet over straat vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef princess-a het volgende:
Good morningwerd gister vuurwerk naar vriendinnetje en mij gegooid door 2 marokkanen. We liepen te kletsen, en keken dus elkaar aan en niet naar de grond, en ineens een dikke boem vlak voor onze voeten
wat is het dan moeilijk om niet allemaal vooroordelen naar hun hoofd te gooienwat was ik kwaad
![]()
Ik hoop dat jullie vanavond voorzichtig zijn met vuurwerk en ervan kunnen genieten
Why niet meer kunnen fokken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gezegd over verrekte m*ng*len en heb je verd*mme wel door hoe gevaarlijk dit is en toen nog dingen toegewenst dat ik hoopte dat ie zn vinger zou verliezen of zn oog (vriend van mij is zn oog kwijt door precies zo een idioot)
Maar als ik de dingen had gezegd die ik echt dacht had ik nu ook niet meer kunnen fokkenmaar helemaal niets zeggen zal ik nooit doen, vind dat zo iemand niet zn gang hoeft te kunnen gaan
vriendin stond ook te schelden als een bootwerker trouwens, zijn allebei nogal fel
Mes tussen je ribbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why niet meer kunnen fokken?
Oh lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mes tussen je ribben
Ik ga eens helpen met de oliebollen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehe ik wilde zeggen iets tegen mama: klaar einde, opgelost, slotje. Ik kon slotje net nog inslikken
Waarom ook echtquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ging vanochtend om kwart voor acht naar de oliebollenkraam en toen werd er al geknaldsiervuurwerk vind ik best leuk, maar ik snap het geknal nooit zo.. Gelukkig schrik ik er meestal harder van als mijn katten
[/quote
Mijn mama zei dat ze toen ze vanochtend naar haar werk ging (half 6) ze ook al bezig waren. Echt![]()
![]()
That'd be my worst nightmarequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
The awkWard moment when you're expecting 2012 and all you get is 2011s
nice onequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je echt dingen nķdig?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
durf ik de supermarkt in te gaan? ik gok weer chaos en drukte
Sterkte dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
si, anders heb ik vanavond geen eten
Stuur het deze kant maar op.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt. We hebben alle bladerdeeg/kaas noms die ik had gemaakt voor vanavond zelf opgegeten gisteren![]()
Niezen......> snot op badjas.....> veeg![]()
Ok nu kom ik echt niet meer buiten vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind vuurwerk wel mooi op veilige afstand, maar ben nog altijd bang dat er wat gebeurt. Mijn oudste heeft een jaar zes geleden een vuurwerk ongeluk gehad. Hij heeft helemaal in brand gestaan. Gezicht en haar verbrand en een deel van zijn bovenlijf. Gelukkig had mijn ex het juiste reactievermogen en heeft hem direct onder de douche gezet. Daarna nog ruim een half uur rijden naar het ziekenhuis.
Hij heeft er geen littekens aan overgehouden, enkel wat zwarte stippen rondom zijn oog. Dat is kruit wat nu als een soort tatoeage onder zijn huid zit.
Kun je mooi connect the dots mee spelen![]()
Voor mijn gevoel vertel ik dit elk jaar opnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wat groot --> spoilerJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |