Jaaaaaa (jammer van het PS filter...)quote:
nee hoorquote:
Gunther niet kennen.quote:
Dat dus!quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
(sorry, ik lig hier ik een deuk)
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Mopjens, ik ga tukje doenmorgen vroeg weer Stefjesdienst..
Sweet dreams![]()
gunther man.... zeg, hoe lang/kort zit jij op Fok dan? Hij is echt legend!quote:
Veel te jong johquote:
Dus dan is hij nu 45 ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Matt Lanter.
Maar in mijn hoofd heet hij Liam, want zo heet hij in 90210.
Wel een guppenhoofd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1983! En dat speelt dan een pubertje van 19.
Oh... sorry... heb ik even gemist geloof ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon 90210, niet 90210 Beverly Hills. Er zijn er 2!
Sinds april ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gunther man.... zeg, hoe lang/kort zit jij op Fok dan? Hij is echt legend!
Zoek maar op youtube
Dan snap je wel waarom
oh, het is van voor die tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sinds april ofzo![]()
Als ik thuis ben
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh... sorry... heb ik even gemist geloof ik
Euwwwww, gladjakkerquote:
Ik had vroeger posters van Brandon boven mijn bed hangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Begrijpelijk.De eerste wist ik dan weer niks van, is van voor mijn tijd. Maar in de tweede speelden eerst ook nog een aantal mensen uit de eerste mee, dus het is wel een soort van vervolg. Origineel gezien.
Hij heeft een "planet of the apes" gezichtquote:
Zijn gezicht is half verlamd, arme jongen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |