Doorzocht met ctrl+f?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook niet.. Heb het helemaal doorgezocht. Sta ik niet tussen de nieuwe gebruikers
Ditquote:
Ik zie het alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook niet.. Heb het helemaal doorgezocht. Sta ik niet tussen de nieuwe gebruikers
Jep..quote:
Geweldig! Thanks!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik zie het alben het aan het fixen
Die laatste 3 zijn wel heel pijnlijk, met die 7, 6 en 4 keysquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
http://whatpulse.eu/2011nv.php
Goh wat zijn er veel users weggegaan bij team FOK!
Maar daar staat dan de nieuwe user chuck-n0rr1s tegenover. Die heeft net niet het dubbele dan die 3 vertrekkende users bij elkaar: 30quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Die laatste 3 zijn wel heel pijnlijk, met die 7, 6 en 4 keys
R-E-S-T-E-C-Pquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar daar staat dan de nieuwe user chuck-n0rr1s tegenover. Die heeft net niet het dubbele dan die 3 vertrekkende users bij elkaar: 30
Wat een heldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar daar staat dan de nieuwe user chuck-n0rr1s tegenover. Die heeft net niet het dubbele dan die 3 vertrekkende users bij elkaar: 30
Nieuwe Users kunnen geen Top pulsers zijn om de een of andere reden that's why.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef Maringo het volgende:
Ik sta niet tussen de Top-pulsers van 2011... terwijl ik toch 8M+ keys heb gepulsed...
Het crewforum heet geen CREW/CRW maar tegen onduidelijkheid lijkt het mij goed om het op CREW te houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
MUZ
VBL
MEN
ABO
F&F
CREW (CRW? )
GAM
GC
ONZ
KLB
WKN
weer, klimaat en natuurrampen
Voor mij ookquote:
Chuck heeft een ander team verlaten om FOK! te steunenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Nou vooruit, ik zal ook weer gaan pulsen. Ik heb toentertijd ook een ander team verlaten trouwens (GoT).
TVRquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
MUZ
VBL
MEN
ABO
F&F
CREW (CRW? )
GAM
GC
ONZ
KLB
WKN