Wie het kleine niet eert....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef DeLuna het volgende:
Gaat wel traag hoor, 391k in een maand. Terwijl sommige dat hier in een week doen.
Het gaat niet om mijn eigen stats, het gaat om die van FOK! natuurlijk!quote:
Nee, ik Whatpulse pas een maand of tweequote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Onmogelijk sta je wel in die van 2010?
[..]
Ik wil het best regelen voor de community hoorgaat alleen wel tijd overheen voordat alle provincies er uit zijn. Omdat niet alle 231 subteamleden hier dagelijks komen
Als even het precieze plan duidelijk wordt dan kan ik even gaan bedenken hoe ik dat het makkelijkst kan aan pakken
Ook niet.. Heb het helemaal doorgezocht. Sta ik niet tussen de nieuwe gebruikersquote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb je je nick toevallig veranderd?
Ik sta er ook met m'n oude nick in...
Doorzocht met ctrl+f?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook niet.. Heb het helemaal doorgezocht. Sta ik niet tussen de nieuwe gebruikers
Ditquote:
Ik zie het alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook niet.. Heb het helemaal doorgezocht. Sta ik niet tussen de nieuwe gebruikers
Jep..quote:
Geweldig! Thanks!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik zie het alben het aan het fixen
Die laatste 3 zijn wel heel pijnlijk, met die 7, 6 en 4 keysquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
http://whatpulse.eu/2011nv.php
Goh wat zijn er veel users weggegaan bij team FOK!
Maar daar staat dan de nieuwe user chuck-n0rr1s tegenover. Die heeft net niet het dubbele dan die 3 vertrekkende users bij elkaar: 30quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Die laatste 3 zijn wel heel pijnlijk, met die 7, 6 en 4 keys
R-E-S-T-E-C-Pquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar daar staat dan de nieuwe user chuck-n0rr1s tegenover. Die heeft net niet het dubbele dan die 3 vertrekkende users bij elkaar: 30
Wat een heldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar daar staat dan de nieuwe user chuck-n0rr1s tegenover. Die heeft net niet het dubbele dan die 3 vertrekkende users bij elkaar: 30
Nieuwe Users kunnen geen Top pulsers zijn om de een of andere reden that's why.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef Maringo het volgende:
Ik sta niet tussen de Top-pulsers van 2011... terwijl ik toch 8M+ keys heb gepulsed...
Het crewforum heet geen CREW/CRW maar tegen onduidelijkheid lijkt het mij goed om het op CREW te houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
MUZ
VBL
MEN
ABO
F&F
CREW (CRW? )
GAM
GC
ONZ
KLB
WKN
weer, klimaat en natuurrampen
Voor mij ookquote:
Chuck heeft een ander team verlaten om FOK! te steunenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Nou vooruit, ik zal ook weer gaan pulsen. Ik heb toentertijd ook een ander team verlaten trouwens (GoT).
TVRquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
MUZ
VBL
MEN
ABO
F&F
CREW (CRW? )
GAM
GC
ONZ
KLB
WKN