wacht, wat, knijn en oma zijn niet meer?quote:
Jaja gooi het maar weer op je modtalenten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige fora nog wel een goed excuus: spamtopic dichtgegooid.
Zonder spammers was ik echt niet in PUB of SEX gaan posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
dit jaar was er zo rond die tijd wel ietsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er dan niet ergens een KSC-meet?.
ik moet wel een goede reden hebben om niet te kunnen he, dingen doen met vrienden telt niet bij hunquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er dan niet ergens een KSC-meet?.
ja, LACH MAARquote:
quote:7110 General Chat Koffie slowchat
584 Stad & Streek Den Haag
156 Lifestyle trouwen enzo
53 Lifestyle Dieetclub
19 General Chat FOK!STOK door Nederland
6 Nieuws & Achtergronden Huwelijk Prince William en Kate Middleton
6 Klussen & Wonen MMach verhuist
3 Werk, Geldzaken & Recht Even zo een poffertjeskraam?
3 Klussen & Wonen Huisje aan het bouwen...
2 Klussen & Wonen Opmerkelijke Funda Fototopic
2 Theater, Taal & Kunst Originele taal- en spelfouten op FOK!
2 Werk, Geldzaken & Recht Fok! Salaris 2011 topic #12: Wat verdien je en wat krijg je?
1 Werk, Geldzaken & Recht Het grote aangifte Inkomstenbelasting 2010 topic
1 Mens erger je niet Raad de Straat - Den Haag
1 Lifestyle Heels, heels, heels
ja, 40 jaar getrouwd, dat ze het gehaald hebben is een wonder ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja gooi het maar weer op je modtalenten.
ST; zeker zo'n speciaal weekendje weg ter gelegenheid van een zoveeljarig iets? Ik zou sowieso regelen dat mocht je gaan, iets van een eigen huisje hebt. Alleen al omdat ze zich niet moeten bemoeien met bepaalde gezinszaken, toch?
Neequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht, wat, knijn en oma zijn niet meer?
Nou, dat is dan ook kut.quote:
gvd, jahquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben nog even mijn vloek-quotum aan het halen hoor, valt het op?
Voor mij nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook kut.
Kutjaar.
Ah ja, lekker in overleg enzo zeker? Krijg gelijk flashbacks naar die o zo gezellige familievakantie met mn ouders ene paar jaar geleden. Stond op de 2e avond van de midweek al klaar om terug naar Alkmaar te gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, 40 jaar getrouwd, dat ze het gehaald hebben is een wonder ook![]()
maar huis is al geboekt, niets meer aan te doen![]()
verder zit alles vol...
Kun je niet zeggen dat je precies dat weekend je maandelijkse vrouwending hebt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, 40 jaar getrouwd, dat ze het gehaald hebben is een wonder ook![]()
maar huis is al geboekt, niets meer aan te doen![]()
verder zit alles vol...
quote:
quote:
Bewonderenswaardige instelling wel, ik kan dat na dit jaar niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Voor mij niet
Zo is het nou eenmaal.
Ze belde vandaag, dat ze NU op reserveren moesten klikken en of we dat weekend al wat hadden..ja, eh...nee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ja, lekker in overleg enzo zeker? Krijg gelijk flashbacks naar die o zo gezellige familievakantie met mn ouders ene paar jaar geleden. Stond op de 2e avond van de midweek al klaar om terug naar Alkmaar te gaan
Had ik maar een maandelijks vrouwending..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je precies dat weekend je maandelijkse vrouwending hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |