Die rol is al een tijd geleden vergevenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me jelly.
Dus ik kan niet je Superman zijn vannacht?
Dat gezeur over tc is nog erger dan dat er over tc gepraat wordt hier wmb.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het er bij gelaten dat onze meningen hierover verschillen
Tsja mijn moederquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik haat all you need is love en helemaal met kerst![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik haat all you need is love en helemaal met kerst![]()
![]()
Als ik eens een vriendin heb, ga ik het ook niet nalaten om dat hier steeds te melden, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
was ons eerst oud en nieuw samen bij vrienden en zou smiddags pas thuis komen maar de volgende dag stond ie brak en wel vroeg voor de deur omdat ie mij gelukkig nieuw jaar wilde toewensen.
All you need is love
2012 nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik eens een vriendin heb, ga ik het ook niet nalaten om dat hier steeds te melden, hoor
Dan moet ik elders zoeken voor mijn Lois Lane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die rol is al een tijd geleden vergeven
Ik zal ze toch zelf moeten maken, en zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
2012 nieuw jaar nieuwe kansen
En jij was zo druk dat je niet eens online kon komen. As I recall.. Vroeg jij niet of je tijdens kerst de enige was met een leven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niemand geeft me dat en ik moest met kerst alleen zijn
Ach, ik zat in een vakantiehuisje terwijl ik ruzie had met mijn ouders, ook niet alles.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is dus je eerste kansquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal ze toch zelf moeten maken, en zo
Wij houden van je, lieverd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
wmb?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat gezeur over tc is nog erger dan dat er over tc gepraat wordt hier wmb.
Mijn ouders wilden kerst met zijn 2 vieren, en achteraf hoorde ik dat ze een van die dagen wel bij mijn zusje en haar vriend waren geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zat in een vakantiehuisje terwijl ik ruzie had met mijn ouders, ook niet alles.
whbquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
wmb?
Wil meer bips? Dan moet je squatten mfn!
Dat moet wel een hele ergere klant geweest zijn, dan. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is dus je eerste kansVerandering
Ik sloot 2011 in stijl af. Ik werd boos op een klant
Yes, maar ik moest kiezen; of met mijn ouders mee naar familie waar ik geen zin in had of alleen thuis zittenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En jij was zo druk dat je niet eens online kon komen. As I recall.. Vroeg jij niet of je tijdens kerst de enige was met een leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |