Kijk eens op Pikotech.nl. Wel wat duurder maar goeie horlogemaker. Maar volgens mij heb je in Roosendaal ook wel wat horlogemakers zitten.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Bedankt! Een onderhoudsbeurt lijkt mij ook geen overbodigheid, het horloge heeft denk ik al erg lang stil gelegen. Ik woon in Roosendaal, Noord-Brabant.
Doordat ie geen lugs heeft lijkt me de 45mm prima te dragenquote:The case, in CuSn8 Marine Grade Bronze, measures 45mm x 15.5mm with 24mm lugs. The crystal is an AR-coated sapphire and it is water resistant to 500 meters. The crown is stainless steel and the case features an automatic escape valve at the 9 o’clock position. It comes with two bezels, both bronze, one solid and with black engraved.
Ik begin ook steeds meer fan van Omega´s te worden. Ik zit een beetje te kijken naar een Speedmaster.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wow! Zeer zeer fraai!
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke Omega, deze houd ik in mijn achterhoofd.
Een aantal topics geleden kwam er eentje langs met een speciale legering, ik ben even kwijt hoe die heet. Die was echtquote:Op maandag 9 januari 2012 14:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer fan van Omega´s te worden. Ik zit een beetje te kijken naar een Speedmaster.
Thanks!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef osmo het volgende:
[..]
Regattare Bronze ... heb deze ook serieus in overweging genomen, ziet er netjes uit!
Fake.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Geelman het volgende:
Hier leuke Casio-klokjes voor weinig geld. Zouden ze echt zijn of zijn het neppers? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een Casio zou nabouwen, maar een G-Shock zonder doos voor twee tientjes inclusief verzenden, is dat wel zuivere koffie?
http://link.marktplaats.nl/519026729
Hmm, jammer maar dat was natuurlijk te verwachten voor die prijs. Voor drie tientjes heb je een echte Casio, alleen natuurlijk geen G-Shock. Lastig, lastig...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fake.
Ik heb zelf de regenboog aan G-shock horloges uit China gehaald. Goeie kwaliteit, alleen de witte was snel erg verkleurd.
Ik gebruik ze als ik ga wakeboarden of kitesurfen. Ideaal!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, jammer maar dat was natuurlijk te verwachten voor die prijs. Voor drie tientjes heb je een echte Casio, alleen natuurlijk geen G-Shock. Lastig, lastig...
Blancpain is erg populair in Azie en USA. Kijk maar eens op het Timezone forum, daar zijn erg genoeg te vinden. Zijn erg mooi. Op het oog redelijk simpel afgewerkt maar ontzettend veel details! Tijdens bezoek aan Blancpain omgehad en wel een flink horloge. Draagt echter best comfortabel!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft iemand ervaring met Blancpain horloges?
Ik ben gisteren even gaan kijken naar een fifty fathoms en was diep onder de indruk van dit waanzinnige horloge. Helaas was de prijs even indrukwekkend... Er is alleen niet veel over de klok te vinden.
[ afbeelding ]
Aqualung...quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Blancpain is erg populair in Azie en USA. Kijk maar eens op het Timezone forum, daar zijn erg genoeg te vinden. Zijn erg mooi. Op het oog redelijk simpel afgewerkt maar ontzettend veel details! Tijdens bezoek aan Blancpain omgehad en wel een flink horloge. Draagt echter best comfortabel!
Heb ik ook, alleen met leren band. Binnenkort maar eens een stalen op zetten voor de leukquote:
Die staat ook op mijn shortlist, sowieso Tissotquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Skv het volgende:
klik vind ik een prachtig ding. Maar dan met een zwarte Omega-krokoband.
Maar geld.
Vind staal meten al een iets mooiere/duurdere/chiquere uitstraling gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen met leren band. Binnenkort maar eens een stalen op zetten voor de leuk
Thanks for the tip! Ik heb hem ook omgehad en hij is inderdaad groot, maar de nieuwe sub oogt een stuk 'lomper' om mijn pols, terwijl die 5 mm kleiner is.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Blancpain is erg populair in Azie en USA. Kijk maar eens op het Timezone forum, daar zijn erg genoeg te vinden. Zijn erg mooi. Op het oog redelijk simpel afgewerkt maar ontzettend veel details! Tijdens bezoek aan Blancpain omgehad en wel een flink horloge. Draagt echter best comfortabel!
Absolute topper maar ding kost nieuwe geen 4000 euro. Moet wel goedkoper zijn te vinden dan 1900quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Skv het volgende:
klik vind ik een prachtig ding. Maar dan met een zwarte Omega-krokoband.
Maar geld.
Op tz-uk rond de 1400 euro.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Absolute topper maar ding kost nieuwe geen 4000 euro. Moet wel goedkoper zijn te vinden dan 1900
"There never has been a quartz Blancpain... and there never will be"quote:Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft iemand ervaring met Blancpain horloges?
Ik ben gisteren even gaan kijken naar een fifty fathoms en was diep onder de indruk van dit waanzinnige horloge. Helaas was de prijs even indrukwekkend... Er is alleen niet veel over de klok te vinden.
[ afbeelding ]
Hey jij ook hier. Dit horloge heb ik ook, exact dezelfde. Veel horloge voor weinig geld vind ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn shortlist, sowieso Tissot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |