Wilde het net zeggen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Groups order via taart haar vriendin!!!
Ik wil er tweeeee, zo duur is dat spul toch niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja nee snorrie. Ik kan wel een handeltje opzetten bij voldoende interesse?
Ik heb een Ka, wat denk je?quote:
ach, best leuk voor vakantie, maar verder...quote:
21 euro voor 2 flessen. Los zijn ze duurder iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil er tweeeee, zo duur is dat spul toch niet?
Dan nog, je weet nog in welke hoek in woon toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
110, 120, 130 geen enkel probleeeemm...
Ik ga tellen, tel jij je gloss ook ff dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En 18 wat in de lipstickcategorie valt.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, je weet nog in welke hoek in woon toch?
Sure.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga tellen, tel jij je gloss ook ff dan?
Ineens heb ik niet veel meer.quote:
Ik heb Crackberry, ruilen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef BGTes het volgende:
De banner hieronder is van MAC. Enablers.
Bij mij een banner van een telefoon die ik 2 weken geleden gekocht heb.... whehehequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef BGTes het volgende:
De banner hieronder is van MAC. Enablers.
In de pharmaciequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
Space... Is dat wonderspul gewoon in de supermarkt te krijgen in Frankrijk?
Ik wil 'm gewoon net zoals in de VS en UK.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef BGTes het volgende:
Allemaal lipsticksDie webshop is eigenlijk helemaal niet leuk zo
Ooooh okquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In de pharmacieWaar er gemiddeld 3 van in elke straat zitten
Ja als dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil 'm gewoon net zoals in de VS en UK.
Ik eigenlijk ook. Maar /care.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja als dat zou kunnen..
Maar eigenlijk ook nietHeb een koopstopje!
Dat jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In de pharmacieWaar er gemiddeld 3 van in elke straat zitten
Woei!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef Incantrix het volgende:
Ola!
Mijn handen doen pijnmaar de houten tafel in geolied, yay.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ja
Wat wel humor is is dat ik me altijd afvraag hoe die tentjes kunnen bestaan, maar goed, zal wel
mijn man was tijdens onze huwelijksreis (op Mallorca) aan het kijken voor Rennie in zo'n Spaanse pharmacie, hij helemaal proberen te vertalen waar hij last van had enzo.
Na 10 minuten proberen te vertalen pakt die man een pakje van onder de toonbank "Rennie"
![]()
![]()
Zo keek ik ook ja, voor ik hem hartelijk begon uit te lachenquote:
Veel plezier morgen en succes met je diner!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Dames; ik hop hier even heel snel binnen om iedereen een fijne jaarwisseling te wensenMorgen wordt uberdruk (net zoals vandaag
; dus ik kom niet meer online.
![]()
En voorzichtig met vuurwerk
Heel veel plezier en heel veel succes met je diner!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Dames; ik hop hier even heel snel binnen om iedereen een fijne jaarwisseling te wensenMorgen wordt uberdruk (net zoals vandaag
![]()
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Succes met je ??gangendiner en veel plezier!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
GMTA.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, die IJs, onze minds zijn gefused
JA SICHER!quote:
Dit wijf kreeg nog geld erbij ook, dudequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat zijn dat voor mensen joh!
Echt té bizar!
Whut?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie kunnen allemaal gezellig blijven eten, we hebben gratis eiwitrepen voor iedereen met sportdrank erbij als drinken
![]()
Ik wil een keer naar de Make-up-studio-winkelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, geen MACfaal, ik kijk in februari wel in de Prostore.
Maar wat dan...
Was het nou zo'n blije hippie of had ze gewoon een IQ van 60?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit wijf kreeg nog geld erbij ook, dude
Je bedoelt make up store?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil een keer naar de Make-up-studio-winkel
Ik ga mijn zusje in het nieuwe jaar eens overhalen om in A'dam te gaan shoppen
Ik gok een combinatiequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was het nou zo'n blije hippie of had ze gewoon een IQ van 60?
extreme couponing, een aanraderquote:
Lumiere oogschaduws zijn goooorgeousquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil een keer naar de Make-up-studio-winkel
Ik ga mijn zusje in het nieuwe jaar eens overhalen om in A'dam te gaan shoppen
ja dattusquote:
Ik wil zo'n palette met streepjes-pannetjes schaduw erinquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Lumiere oogschaduws zijn goooorgeous
Ik heb er een paar, krijg die dingen van mn leven niet opquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil zo'n palette met streepjes-pannetjes schaduw erin
Zekers!quote:
Dat is wel make up studio, maar van make up store zit dus een winkel in adam lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil zo'n palette met streepjes-pannetjes schaduw erin
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie kunnen allemaal gezellig blijven eten, we hebben gratis eiwitrepen voor iedereen met sportdrank erbij als drinken
![]()
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers!
hulde aan Spees*
* = maar alleen als ze een foto plaatst van haar bekkie met nieuwe lipstick
Fuck, mijn IQ gaat achteruit, gelijk ik teveel blogjes leesquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel make up studio, maar van make up store zit dus een winkel in adam lol
hehehequote:
yep, I know....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naast de mac pro store
Falen like a boss en dan ben je al bijna bij inglot mwehehe
Je kunt beter morgenochtend douchenquote:
Sommige pigmentsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Inglot zit hier ook in de stad.
De oogschaduwers zijn toch het enige boeiende.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt beter morgenochtend douchen
Wat een leuke grote tafel!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duurde ff want op foon, maar alhier:
[ afbeelding ]
Enen veel plezier Priemke
Mooie tafel!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duurde ff want op foon, maar alhier:
[ afbeelding ]
Enen veel plezier Priemke
Ja, dat vrees ik dus. Ik heb nu al zoveel zooi ongebruikt liggen en da's zonde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige pigments
Alleen gebruik ik die nooit, mijn mac rose ligt nog ongebruikt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
En nu heb ik een soort van schubben want dat spul wil niet meer van mijn handen en mijn Absolutely Alice is gechipt
Duidelijk, dus dit enorme leed kom ik ook vast nog wel eens overheenquote:
Ik wil falen, maar ik weet niet waar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus ik ruim mijn kleding kast in en jullie zij nalweer tig posts verder?
nog belangrijke dingen gemist?
Is ie klaar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn tafel, ontploffing bij Taart, Priem in z'n (haar) geheel en dingen die ik niet meer weet. Niet veel dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Neequote:
Heb je wondersponsjes in huis? Daarmee krijg ik vaak mijn handen ook wel schoon na het verven ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
En nu heb ik een soort van schubben want dat spul wil niet meer van mijn handen en mijn Absolutely Alice is gechipt
Nice.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neemaar ik had weken lang al mijn kleding in de kast geflikkerd, dus nu is alles gestreken zodat ik niet elke ochtend gekreukte kleding pak, en alle zomer en winterkledig is gescheiden voor als ze van de week de rest van de kast komen doen en tassen zijn geordend en lv stuff zit weer netjes in dozen en ene nenenenen
thanksquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn tafel, ontploffing bij Taart, Priem in z'n (haar) geheel en dingen die ik niet meer weet. Niet veel dus
Van die simpele schuursponsjes? Goed idee wel, dank!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je wondersponsjes in huis? Daarmee krijg ik vaak mijn handen ook wel schoon na het verven ofzo
Nee ik bedoel die grijze dingen van de Action. Maar die groen-gele doen het werk ook wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die simpele schuursponsjes? Goed idee wel, dank!
Oohh, nee, die niet, maar de niet-schuurkant van die el cheapo-dingen is wellicht precies de goede 'ruwte'.. Of anders mijn nagelborstel, kan ook nog.. Krijg ik ook vaak mijn cleanup na het lakken mee gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die grijze dingen van de Action. Maar die groen-gele doen het werk ook wel.
En ik gebruik ook weleens een puimsteentje![]()
Dat werkt namelijk ook goed
ditquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf moet je met driehonderd pakken keukenrol?
Hoeveel kinderen in da house?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Wtf moet je met driehonderd pakken keukenrol?
Nee, juist de schuurkant pakken en dan beetje drukken en langzaam "schrapen", dan hala je het meeste weg en zacht voor je lieve zachte huidjequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oohh, nee, die niet, maar de niet-schuurkant van die el cheapo-dingen is wellicht precies de goede 'ruwte'.. Of anders mijn nagelborstel, kan ook nog.. Krijg ik ook vaak mijn cleanup na het lakken mee gedaan
Drie na een snelle telling.quote:
Evenzoveel hersencellen...quote:
Will do.. Zodra rode rolmops van schoot is opgestaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, juist de schuurkant pakken en dan beetje drukken en langzaam "schrapen", dan hala je het meeste weg en zacht voor je lieve zachte huidje
Deze zet d'r koters in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar da's toch gewoon een full time job... die dingen knippen enzo
Hmz, bij 12 kon ik het nog begrijpen ja..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie na een snelle telling.
Neen, vier.
Ik zie mogelijkheden voor een FOK-SHJN-SC-meet in de VS en dan allemaal coupons uitgeven en voor niks vretenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hadden wij ook moeten doen in amerika, because we can!
ohhh da's lekker!quote:
Nee mang, geld toekrijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een FOK-SHJN-SC-meet in de VS en dan allemaal coupons uitgeven en voor niks vreten
oh ja, dat!quote:
ik ga een Drambuie pakken denk ikquote:
Cheers!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga een Drambuie pakken denk ik
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een FOK-SHJN-SC-meet in de VS en dan allemaal coupons uitgeven en voor niks vreten
I wish.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Geldt dat ook voor MAC en Benefit en zulks?
We kunnen er toch op hopenquote:
Ja ik ook want ik wil die Ninja UNF wel zien in de winkel!quote:
Hier in de straat was er een opgepakt omdat 'ie een vuurwerkbom gebouwd had.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, er gaat hier een stuk verder toch een bom af
Zijn lekker bezig, zeker in Dico-dorpwheheehhehe
Dat. Mits hij zichzelf voor die tijd nog niet tegen een boom geparkeerd heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Dus volgend jaar maakt hij een nog grotere, dat lukt.
Jaar erop een nķg grotere en dan ligt zijn hand/arm/halve hoofd eraf
Hij zit al aan z'n tweede auto in een half jaar.quote:
Die zie je toch heul niet! Die beweegt met ninja speedquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ik ook want ik wil die Ninja UNF wel zien in de winkel!
Als je zo'n pakje aan hebt zie ik je echt wel hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zie je toch heul niet! Die beweegt met ninja speed
Doet me denken aan een WulffMorgenthaler.. Wachtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zie je toch heul niet! Die beweegt met ninja speed
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zit al aan z'n tweede auto in een half jaar.
lopen die bomen naar zijn auto toe ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je zo'n pakje aan hebt zie ik je echt wel hoor
Wtfquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij denkt vast van wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lopen die bomen naar zijn auto toe ofzo?
Wulffwattes?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doet me denken aan een WulffMorgenthaler.. Wacht
Soort Peter en de Wolf maar dan anders, ofzo, of niet.... ik wete het nietquote:
Bwhehequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Soort Peter en de Wolf maar dan anders, ofzo, of niet.... ik wete het niet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://wulffmorgenthaler.com/strip/2005/11/08/
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://wulffmorgenthaler.com/strip/2005/11/08/
fixed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Soort Peter en de Wolf draak maar dan anders, ofzo, of niet.... ik wete het niet
gebrek aan opvoeding denk ik....quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Hoe kunnen jullie Wulffmorgenthaler nou weer niet kennen??
Die van tv?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier in de straat was er een opgepakt omdat 'ie een vuurwerkbom gebouwd had.
Ik ken 'm wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Hoe kunnen jullie Wulffmorgenthaler nou weer niet kennen??
Da's weer een anderquote:
Neen. Daar woon ik toch heul niet.quote:
incontinentie? Luiheid en niet naar de wc willen lopen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
WAAROM EEN BERG LUIERS ALS JE NIET EENS KINDEREN HEBT
Ja ik weet de plaats toch niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen. Daar woon ik toch heul niet.
Die ken ik van het Disney tekenfilmpjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's weer een ander
Die et die wolf is van een muziekstuk
Nee want gratisj. En dan durven ze wat te zeggen over gierige Hollanders.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
incontinentie? Luiheid en niet naar de wc willen lopen?
jij niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met dat masker kun je toch geen orgasme krijgen
daaromquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En Peter en de Draak is tof. Elliot.
Gelukkig, er is nog hoopquote:
Haar broer, however..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Maggie Gyllenhale heeft zo'n jankbek en zeikstem...
Sorry, die vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig, er is nog hoop
[..]
Haar broer, however..
ik snap ook niet dat zij de chick in batman mocht spelen, die red toch niemandquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Maggie Gyllenhale heeft zo'n jankbek en zeikstem...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Robert Pattinson weer wel leuk, wheheheehe
Wie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat zij de chick in batman mocht spelen, die red toch niemandals ik batman was zou ik gewoon naar de kroeg gaan bieren
Twinkle twinkle little starquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit online te kijken. Wat een ontdekking.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hai! Ik heb Extreme Couponing net gemist.
Geeft niks hoor, kan de beste overkomenquote:[img]http://
i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry, die vind ik dan weer niks
Goeden vermeack he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit online te kijken. Wat een ontdekking.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat zij de chick in batman mocht spelen, die red toch niemandals ik batman was zou ik gewoon naar de kroeg gaan bieren
Die bleke dude van Twilightquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohhhhhh, ik wil ze nu ik wil ze nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, kan de beste overkomen
Gelukkig heb je wel leuke schoens
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
I wantz moaaar lipstick
Ik stond zo ook echt in de winkel 'lelijken verpakking, lelijk, heb ik al, die kleur heb ik al, heb ik al'
dat ook jaquote:
ditquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh gadver, nee, sorry.. Vampiers die glitteren
Chick in de winkel vroeg of ze me kon helpen, ik wilde bijna SPEND ALL THE MONEY, BUY ALL THE THINGS roepenquote:
Die van mij waren er teringsnel, komt goed schatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhhh, ik wil ze nu ik wil ze nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Edward op je nagolsquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh gadver, nee, sorry.. Vampiers die glitteren
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chick in de winkel vroeg of ze me kon helpen, ik wilde bijna SPEND ALL THE MONEY, BUY ALL THE THINGS roepen![]()
daar heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Vampieren horen stuk te gaan in daglicht, niet te gaan glitteren.
Holo husbandquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Vampieren horen stuk te gaan in daglicht, niet te gaan glitteren.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chick in de winkel vroeg of ze me kon helpen, ik wilde bijna SPEND ALL THE MONEY, BUY ALL THE THINGS roepen![]()
De harige variant. Dat blijkt tenminste uit behaalde resultaten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar vallen jullie op, behalve Jake Kiel-me-haal?
Johnny D fo sho!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een harigen op de bank liggonquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De harige variant. Dat blijkt tenminste uit behaalde resultaten.
Mwehehehe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei wel, even alle kadobonnen opmaken!
Toen keek ze al van
NOESquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moest nog bijbetalen, ik ben geen goeden couponnert
Wie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Johnny D fo sho!
Ennuhm.. *denk*
Kun je mee gaatjes vullen enzo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
DUIZEND TUBES TANDPASTA?
Blijft dat überhaupt wel goed?
jakequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
ja, dat zei ik dus alquote:
die zijn toch helemaal niet lang houdbaar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een ander had 200 zakken chips, dat is dan betor
Gewoon opvreten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn toch helemaal niet lang houdbaar?
Eat alll the chipsquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn toch helemaal niet lang houdbaar?
Neee want hij draagt nu gekke petjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ami james![]()
![]()
Ook al is hij kaal en glad
En die semi intellectuele bril/baardquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neee want hij draagt nu gekke petjes
Dat mag hijquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neee want hij draagt nu gekke petjes
Die wil ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hou 'm wel hoor, mogen jullie de glittervampiers hebben
Fokdingen sturen naar niet-fokkers.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik typ net op whatsapp naar een vriendin:
true story wijnglas.gif
krijg ik terug: huh???
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik typ net op whatsapp naar een vriendin:
true story wijnglas.gif
krijg ik terug: huh???
Waar val je op dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom weet ik al die namen niet van die gasten
geen ideee wie er lekker is .. ehm ... ehm ...
21 Jumpstreetquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar val je op dan?
ruige vent met snor en schouderhaar?
Smooth motherfucker met oogcreme?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
stuurde iets van 9gag naar zijn beste vriend. Iets van huppeldepup is too mainstream.
En die vriend: ha ha.
Dus hij ohh dat is van 9gag.
Die vriend: ja weet ik. Ken ik wel, maar vind niet grappig.
ja die is leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Patrick Dempsey vind ik ook niet vervelend trouwens, al vind ik Eric Dane dan nog een tikje leukerder denk ik.
Heb ik ook, ik constateer op het moment dat ik het ziequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom weet ik al die namen niet van die gasten
geen ideee wie er lekker is .. ehm ... ehm ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Doe mij Hugh Hefner maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja man, net een jaar getrouwd, faalhazen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
wtf katy perry en russel gaan scheiden?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Doe mij Hugh Hefner maarKun je wel barbie spelen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Playgirlfoto's gaven me een trauma.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Peter Steele zei ik, die is 9lees: was) wel lekker
zeker als hij zijn muiltje open trok
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!!! Vet ruime hotelkamer![]()
Met wifi
En een bad
Daar ga ik nu even in liggen... 10 minuten, dan krijg ik het te warm
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Met wifi
En een bad
veel plezier daarquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Met wifi
En een bad
Die heb ik verdrongenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Playgirlfoto's gaven me een trauma.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn geheugen gegrift staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |