Wilde het net zeggen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Groups order via taart haar vriendin!!!
Ik wil er tweeeee, zo duur is dat spul toch niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja nee snorrie. Ik kan wel een handeltje opzetten bij voldoende interesse?
Ik heb een Ka, wat denk je?quote:
ach, best leuk voor vakantie, maar verder...quote:
21 euro voor 2 flessen. Los zijn ze duurder iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil er tweeeee, zo duur is dat spul toch niet?
Dan nog, je weet nog in welke hoek in woon toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
110, 120, 130 geen enkel probleeeemm...
Ik ga tellen, tel jij je gloss ook ff dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En 18 wat in de lipstickcategorie valt.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, je weet nog in welke hoek in woon toch?
Sure.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga tellen, tel jij je gloss ook ff dan?
Ineens heb ik niet veel meer.quote:
Ik heb Crackberry, ruilen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef BGTes het volgende:
De banner hieronder is van MAC. Enablers.
Bij mij een banner van een telefoon die ik 2 weken geleden gekocht heb.... whehehequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef BGTes het volgende:
De banner hieronder is van MAC. Enablers.
In de pharmaciequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
Space... Is dat wonderspul gewoon in de supermarkt te krijgen in Frankrijk?
Ik wil 'm gewoon net zoals in de VS en UK.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef BGTes het volgende:
Allemaal lipsticksDie webshop is eigenlijk helemaal niet leuk zo
Ooooh okquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In de pharmacieWaar er gemiddeld 3 van in elke straat zitten
Ja als dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil 'm gewoon net zoals in de VS en UK.
Ik eigenlijk ook. Maar /care.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja als dat zou kunnen..
Maar eigenlijk ook nietHeb een koopstopje!
Dat jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In de pharmacieWaar er gemiddeld 3 van in elke straat zitten
Woei!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef Incantrix het volgende:
Ola!
Mijn handen doen pijnmaar de houten tafel in geolied, yay.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ja
Wat wel humor is is dat ik me altijd afvraag hoe die tentjes kunnen bestaan, maar goed, zal wel
mijn man was tijdens onze huwelijksreis (op Mallorca) aan het kijken voor Rennie in zo'n Spaanse pharmacie, hij helemaal proberen te vertalen waar hij last van had enzo.
Na 10 minuten proberen te vertalen pakt die man een pakje van onder de toonbank "Rennie"
![]()
![]()
Zo keek ik ook ja, voor ik hem hartelijk begon uit te lachenquote:
Veel plezier morgen en succes met je diner!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Dames; ik hop hier even heel snel binnen om iedereen een fijne jaarwisseling te wensenMorgen wordt uberdruk (net zoals vandaag
; dus ik kom niet meer online.
![]()
En voorzichtig met vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |