Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.
Niet als je voor mij kooktquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zin heb om te koken en eten ???
Ik heb eergister na 12u nog staan kokenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zin heb om te koken en eten ???
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef -Nouvelles het volgende:
De TC is gewoon voor de mensen die aandacht willen hebben, niets te doen hebben en iemand nodig hebben om mee te praten omdat ze die mensen om zich heen niet hebben. Prima toch.
Hij zei dat sommige mensen niet willen cammen als er misschien trollen bij zijn. Lijkt me heel logisch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.
Maar anderen weer wel. Ik mis dat getroll als kiespijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.
Je moet je niet zo aanstellen en alles niet zo serieus nemen. Zoveel werd hier trouwens niet getrolled.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar anderen weer wel. Ik mis dat getroll als kiespijn
Kapsalon!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb namelijk trek in durum![]()
![]()
En sinds wanneer gaat het ineens over mij???quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen en alles niet zo serieus nemen. Zoveel werd hier trouwens niet getrolled.
Wat zijn trollen uit Noorwegen precies?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Trollen uit noorwegen enzo zijn dan ook en die wil je niet achter een cam
Je hapt al.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sinds wanneer gaat het ineens over mij???
Ik hap lekker niet Soit/Mrk.n/IWannaBeHigh/Nouvelles
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Goed jongens, ik hou verder m'n mond en jullie mogen links delen zoveel jullie willen. Maar gebruik dit topic dan ook af en toe voor het topic zelf, en niet als back-up of als medium om die links te delen.
Is ook weer niet zo enorm veel gevraagd, lijkt me.
Iemand een link van de TC?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Goed jongens, ik hou verder m'n mond en jullie mogen links delen zoveel jullie willen. Maar gebruik dit topic dan ook af en toe voor het topic zelf, en niet als back-up of als medium om die links te delen.
Is ook weer niet zo enorm veel gevraagd, lijkt me.
Oh jammer, ik hoopte voor altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mijn laatste beledigende en trollpost van 2011.
vredestichter ben je wel hequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Je weet wel de echte enge harige trollen uit sprookjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |