Ik zit er tussenin. Ik ben zelf nog best nieuw maar vind het jammer dat die oudgedienden weg zijn. Dat waren voornamelijk hele aardige mensen hoor. Ook mensen die echt hun best deden om hier mensen te helpen. Niet allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ervaar het anders, er kwamen een aantal nieuwkomers die meer aandacht kregen dan de oudgedienden prettig vonden. En toen gingen de oudgedienden ergens anders heen
Hij houdt niet van slowchat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik al een poosje niet gezien heb MLIg
De ironiequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, om te zeggen dat hij hier niet meer gaat posten.
Bwhehehequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NU JIJ NOG
(wel met liefde bedoelt hoor)
Er worden nogsteeds mensen geholpen, ook door nieuwe users. Maar soms is dat fijner om niet in de openbaarheid te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. Ik ben zelf nog best nieuw maar vind het jammer dat die oudgedienden weg zijn. Dat waren voornamelijk hele aardige mensen hoor. Ook mensen die echt hun best deden om hier mensen te helpen. Niet allemaal natuurlijk.
men houd niet van nieuwkomers?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ervaar het anders, er kwamen een aantal nieuwkomers die meer aandacht kregen dan de oudgedienden prettig vonden. En toen gingen de oudgedienden ergens anders heen
Jawel hoor. Zoals gezegd ben ik zelf ook geen oudgediende maar werd hier zeer hartelijk ontvangen.quote:
Ik zeg dan ook niets negatiefs over diegenen. En ik vind het ook wel jammer dat ze gegaan zijn, maar dat wel hun eigen zaak natuurlijk. Als het je niet meer bevalt ga je verder, net als in de kroegquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. Ik ben zelf nog best nieuw maar vind het jammer dat die oudgedienden weg zijn. Dat waren voornamelijk hele aardige mensen hoor. Ook mensen die echt hun best deden om hier mensen te helpen. Niet allemaal natuurlijk.
Maar voor de kroeg zelf is het niet leuk als vaste stamgasten vertrekken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niets negatiefs over diegenen. En ik vind het ook wel jammer dat ze gegaan zijn, maar dat wel hun eigen zaak natuurlijk. Als het je niet meer bevalt ga je verder, net als in de kroeg
Niet van nieuwkomers die veel lawaai schoppen, in hun ogen. En het puberdrama iedere dag hielp ook niet volgens mijquote:
Mja weetje als je ergens mee geholpen wilt worden moet je natuurlijk wel met een verhaal oid komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zoals gezegd ben ik zelf ook geen oudgediende maar werd hier zeer hartelijk ontvangen.
Ik wil niet echt namen gaan roepen voor het geval ze nog van gedachten veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
Maar welke échte oudgedienden zijn er dan eigenlijk weg?
Ja, ik volg het ook niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
Maar welke échte oudgedienden zijn er dan eigenlijk weg?
Het is sowieso niet goed voor de kroeg dat er af en toe omgeroepen wordt om vooral naar de buren te gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar voor de kroeg zelf is het niet leuk als vaste stamgasten vertrekken.
Die komen, en die gaan. Zo werkt datquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe..ik dacht nog aan de zelfde vergelijking maar wilde 'm deze keer maar niet maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is sowieso niet goed voor de kroeg dat er af en toe omgeroepen wordt om vooral naar de buren te gaan.
*grinnikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is sowieso niet goed voor de kroeg dat er af en toe omgeroepen wordt om vooral naar de buren te gaan.
Nou, Cactus was ook nog vrij nieuw.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
Cactus geloof ik ??? en verder weet ik niet maar andere zullen het wel aanvullen
Moonwalk ook, moneyfornothing heb ik al een paar dagen niet meer gezien, verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
Cactus geloof ik ??? en verder weet ik niet maar andere zullen het wel aanvullen
Wat let ze om hier ontopic te posten als de rest zit te slowchatten in TC?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |