Ik weet niet of je het erg druk gaat krijgen. Ik ben ook wel eens alleen met O&N geweest, jaren geleden, bleef ik op de katten passenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Lot88 het volgende:
ik ben met O en N wel op TC ben alleen thuis je bent jong en je wilt wat
die kans is vrij groot..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch zeker niet precies om 0:00 uur, hè? Dat gaat zelfs mij te ver
dan kom ik jou de beste wensen wensen morgen! ook omdat je een mclouds daughters plaatje hebt <3quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hoor vind ik prima, een dag gewoon zo vanwege de kat is voor mij niet een ramp en ik ben ook geen held qua vuurwerk dus ik vind het prima
Gewoon lekker naar je kamer en batsend naar het vuurwerk kijken. Kijken of je zijn vuurwerk samen kan laten vallen met het vuurwerk buiten.quote:
hoe komt men aan "Feestjes" ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Lot88 het volgende:
ik ben met O en N wel op TC ben alleen thuis je bent jong en je wilt wat
Is dat dezelfde die je laatst al vertelde?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Vorige jaar had ik kerstseks buiten en toen werd ik betrapt
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die je laatst al vertelde?
ja het is een soort jeugdhonk bij een cafe hier geworden, en als ik daar naar binnenloop wordt ik meteen uitgescholden voor homoquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh jij hebt een slechte reputatie ??
Kan niet. Feest bij vriendenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar je kamer en batsend naar het vuurwerk kijken. Kijken of je zijn vuurwerk samen kan laten vallen met het vuurwerk buiten.
Dat klinkt inderdaad minderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is een soort jeugdhonk bij een cafe hier geworden, en als ik daar naar binnenloop wordt ik meteen uitgescholden voor homo
hahahahahha! ik heb geen ipodquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef -Nouvelles het volgende:
HAHAHAHA trouwens ik was laatst in een discotheek en toen was er een bleke onzekere lompe jongen die een iPod aan het luisteren was met oordopjes in enzo. Ik moest denken aan mylifeisgrey.
quote:
Man up! Komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Oud en nieuwsex was een van de beste sex die ik heb gehad.
Ik neem me voor om volgend jaar minder emo te zijn.
Goed voornemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Oud en nieuwsex was een van de beste sex die ik heb gehad.
Ik neem me voor om volgend jaar minder emo te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |