Dat kan op verschillende manierenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een hoog geleerde krijgt 3 pijltjes in zijn hand gedrukt. En gaat wiskundig berekenen hoe je het pijltje in de t20 kunt krijgen
Ik heb op YouTube eens een filmpje gezien dat Lewis onderhands ging gooienquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan op verschillende manieren
Of blind.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb op YouTube eens een filmpje gezien dat Lewis onderhands ging gooien
Heeft Chang ook 's gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb op YouTube eens een filmpje gezien dat Lewis onderhands ging gooien
Dat was toen die eene scheidsrechter hem in de oog kreeg he?quote:
Tsja, Misschien heeft Petri Korte wel tips.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat nou als ze met vuurwerk een hand kwijtrakenHoe gaan ze dat dan doen met de finale?
Dan moeten ze met de linkerhand gooienquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat nou als ze met vuurwerk een hand kwijtrakenHoe gaan ze dat dan doen met de finale?
hoe weet jij dat de rechter kapot gaat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moeten ze met de linkerhand gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |