Of dat ie per ongeluk op z'n tenen gaat staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag me af of Whitlock zo nog een pijl in zijn hoofd krijgt van Anderson, want hij ziet eruit alsof hij ertoe in staat is
Nou idd. Staat vast wat over in de regelsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag me af of Whitlock zo nog een pijl in zijn hoofd krijgt van Anderson, want hij ziet eruit alsof hij ertoe in staat is
Dat mag niet idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou idd. Staat vast wat over in de regels
Gaat een hoop tege n de darts in deze setquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk weer een leg voor Anderson.
"Rule 9.2: Thou shalt not pierce thy opponent's skull with thy first dart"?quote:
Dat mensen zonder armen die dart spugen naar het board?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
als darten straks olympisch wordt, dan moet dat bij de para-olympics mogelijk zijn
Wayne Mardle kan dat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat mensen zonder armen die dart spugen naar het board?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat mensen zonder armen die dart spugen naar het board?
Alles is mogelijk, het bord is rond en het is 1 tegen 1quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar niets is onmogelijk, Toch John?
De pijlen kunnen alle kanten opvliegenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, het bord is rond en het is 1 tegen 1
blabla.nl/kijkersvragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Szura het volgende:
Zouden al die spelers tijdens een break gaan oefenen of zou er iemand wat pils naar binnen werken? Of tv kijken? Of poolen ofzo?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
MM wilde weer een stomme Tweet van Gert Jacobs gaan voorlezen.
gehaast.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef luckass het volgende:
Hij probeert zo ook veel te snel te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |