Toen was hij echt over de zeik, Taylor zette hem gewoon weg terwijl Painter op een finish stond.quote:
Hmm, een 6je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)wen-en-daphne-govers
Nee, dat was weer een jaar (2005) later. Ik weet het nog heel goed. Ik probeer nu videotjes te vinden, maar het lukt niet.quote:
Die dubble Bull voelt eigenlijk het zelfde, wanneer je met voetbal door je benen word gespeeld. Daar kwam het op neer, aldus de commentator destijds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef AchJa het volgende:
Dat was het... Mijn geheugen, wat doe je...![]()
Bier!
Dat kan morgen ook wel...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef TheGOAT het volgende:
Over een uurtje Whitlock - Anderson, ik moet echt leren verdomme
Dat zeg ik al een week, elke ochtend slapen, elke middag en avond darten kijken, dat deed ik nooit maar nu vind ik het erg leukquote:
Morgenochtend en middag is er geen darten...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een week, elke ochtend slapen, elke middag en avond darten kijken, dat deed ik nooit maar nu vind ik het erg leukIk keek wel af en toe, maar nu volg ik het toernooi echt
PDC website zegt 20:40quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe laat begint Whitlock-Anderson?
Robert-Jan Derksen, een golfertquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wie is die gast langs Co?
Vette match was het trouwens!!
Nu whitlock - Anderson? Kan ook gaaf worden!
Seedings zijn zo gegaan:quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Whitlock - Anderson. Dat had toch wel m'n droomfinale geweest. Ik vind Anderson cool.
Net voetbalquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Seedings zijn zo gegaan:
1 - 8 = Taylor - Barneveld.
Werd Hamilton - Huybrechts
2 - 7 = Lewis - Newton
Werd Lewis - Jenkins
3 - 6 = Wade - Webster
Werd Wade - Part
4-5 = Whitlock - Anderson
Of die van Nespressoquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kan die kut reclame van Simpel, niet heel gauw afsterven
ik koop express geen exspressoquote:
maar tis leuk om het nog een keer te zienquote:
Als je een favoriet hebt is zo'n wedstrijd 1000x leukerquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij maakt het niet uit wie er wint
Ik heb gewoon een paar wensen:quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een favoriet hebt is zo'n wedstrijd 1000x leuker
Arrogante kut is het.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nja dat vrouwke is nog wel te doen.
Derksen wie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heeft die Derksen een irritant gay-toontje
Noraquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nja dat vrouwke is nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |