quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dronk in m'n vaste cafe altijd Iki voordat ik weg ging blijkbaar, de barman zei het ooit eens tegen me toen ik halverwege de avond Iki bestelde, hij vroeg of ik nu al weg ging
Had zelf nooit door dat ik dat deed
Niet heel bijzonder ofzo hoor, wel lekker als je een pilsje wilt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar iki is echt heerlijk in de zomer. Ijs en ijskoud. Asahi heb ik nog niet gehad
Ik dacht even 'nou dan heb je ze bijna allemaal gehad'quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
Nu al 200, moet je nagaan hoeveel dat er gaan worden!
whehehe, als ik een winkel als de Cracked Kettle in Amsterdam, of De Man Van Drank in Rotterdam in loop is er nog zo achterlijk veel om uit te kiezen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even 'nou dan heb je ze bijna allemaal gehad'
*proest* bij lange na nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even 'nou dan heb je ze bijna allemaal gehad'
Cracked kettle is alleen zo belachelijk duurquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, als ik een winkel als de Cracked Kettle in Amsterdam, of De Man Van Drank in Rotterdam in loop is er nog zo achterlijk veel om uit te kiezen...
Jup, ga er ook alleen heen als ik er toevallig in de buurt ben of iets zoek dat bijna niet te vinden isquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cracked kettle is alleen zo belachelijk duur
Over 10 jaar heb je er twee schoondochters bij. Genoeg tieten dan dusquote:
Same. Alhoewel, ik kom er wel vaak, elke x als ik in Amsterdam ben... maar koop zelden watquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, ga er ook alleen heen als ik er toevallig in de buurt ben of iets zoek dat bijna niet te vinden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |