abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106212988
DE FANTASY LEAGUE IS OP DIT MOMENT VOL!!

League ID#: 23613
League Name: FOK! Hoops
Password: nomorelockout
Custom League URL: http://basketball.fantasysports.yahoo.com/league/fokhoops2011
Draft Type: Live Standard Draft
Draft Time: Sun Dec 18 8:00pm CET [ Add to My Calendar ]
Max Teams: 12
Live Draft Pick Time:
Scoring Type: Rotisserie
Max Moves: 80
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 0
Trade End Date: March 8, 2012
Allow Draft Pick Trades: No
Waiver Time: 1 day
Waiver Type: Continual rolling list
Can't Cut List Provider: None
Trade Review: League Votes
Post Draft Players: Follow Waiver Rules
Max Games Played: No maximum
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Thursday, Dec 1
Make League Publicly Viewable: No
Roster Positions: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN
Players Stat Categories: Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO)
pi_106213075
Voor de mensen die deel 1 niet meer hebben gelezen :P

quote:
Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef TheGOAT het volgende:
Heb ook een trade voorgesteld, Lou Williams en Jimmer Freddette voor Kyle Lowry en CJ Miles, meneer bananenpannekoeken is er vast hard over aan het nadenken :P
Zal meteen even zeggen dat ik je trade rejected heb :P en meteen aanvulling geven op het antwoord van Yellowblacks, want het lijkt of mensen het niet helemaal begrijpen.
Als je topspelers van iemand graag wil hebben, moet je natuurlijk in je voorstel ook een soort gelijke speler mee traden. Of bijv. 2 spelers die er net onder vallen, maar dan nog betwijfel ik het of een goede fantasy owner ermee akkoord gaat. Je kan natuurlijk niet verwachten dat je voor 2 matige spelers een superstar terug krijgt. Ik heb bijvoorbeeld zelf een paar keer gedacht om misschien voor Wade te traden, en in elk voorstel dat ik dacht te maken heb ik C Anthony of Pau Gasol meegenomen.

Kyle Lowry(pas 2 games maar toch) averaged bijna een triple double, met toch redelijke percentages schieten. Je verwacht toch niet dat ik een trade doe voor 2 spelers die bijelkaar in assists en rebounds nog een mindere average hebben dan 1 speler.

Dit is positieve kritiek! :) doe er wat mee :)
pi_106215052
Ach, ik heb een keer in een Amerikaanse league gezeten met allemaal achterlijken die dat wel deden :) Hier zitten echt NBA liefhebbers die weten wat speelt, en die laten zich niet zo snel foppen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:32:07 #4
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_106215614
Trotse Belg.
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:42:37 #5
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_106218688
Ik heb dit aangekaart in het feedback-forum:

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef BusterPosey het volgende:
Kan van dit topic [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012 Waar we begonnen zijn! een reeks aangemaakt worden. Het is namelijk het vervolg op dit topic: [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012.

Verder kan er dan ook een slotje op dit topic [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012 deel 2, aangezien deze dubbel is.

Alvast bedankt voor de medewerking, en ik wens jullie bij deze alvast een fijne jaarwisseling. ^O^

Vriendelijke groet, BusterPosey :)
Gelieve dus niet meer in dit topic te posten, maar in het topic dat door Sasman is aangemaakt en waarvan in de post hierboven de link staat. Alvast bedankt.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_106219719
quote:
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')