Dexter pakte een stuk sneller bij mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Dat hadden we bij Breaking Bad ook.. en het werd steeds leuker.
misschien zit t nog in je boodschappentas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, we eten pasta, omdat de zuurkool kwijt is![]()
gisteren gekocht en ook mee thuis gekomen. Poef, weg!
wat doe je dan normaal en waarom dit jaar niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Oud en Nieuw gaat niet door als andere jaren....jammer.
Ligt de zuurkool ergens achter / onder ?
Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik van je hou?quote:[
Vis gekocht om te roken, garnaaltjes om kroketten van te maken.. nu eerst risotto maken en ff snel eten, dan weer aan de slagCulinaire vakantie zeg..
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik van je hou?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het slaat verder nergens op maar ik hou ook van sunny
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het slaat verder nergens op maar ik hou ook van sunny
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:05 schreef golfer het volgende:
Hadden ze ook leuke auto's in de kookwinkel?
Leuk, dat rookoventje doe es foto?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- 6 minipotjes met recepten
- 6 timbaaltjes, morgen pannacotta maken denk ik..
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
oh en Thijs stond spontaan met een blikje gerookt paprikapoeder in handen wat ik al een tijdje zoek![]()
![]()
Vis gekocht om te roken, garnaaltjes om kroketten van te maken.. nu eerst risotto maken en ff snel eten, dan weer aan de slagCulinaire vakantie zeg..
http://www.kookwinkel.nl/(...)root35cmrvsglans.aspquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, dat rookoventje doe es foto?
NIet vergeten de rookmelders even uit te zetten als je aand e slag gaat. Maakt zon herrie andersquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- 6 minipotjes met recepten
- 6 timbaaltjes, morgen pannacotta maken denk ik..
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
oh en Thijs stond spontaan met een blikje gerookt paprikapoeder in handen wat ik al een tijdje zoek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |