quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Aflevering 4 van Bron/Broen knallen we er zo in
Dat beginliedje is zo prachtig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk ook Claudia, vonden het in het theater erg leuk! Mooie liedjes ook
Ja die isquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat beginliedje is zo prachtig.
Vroegah was ik niet zo'n fan van haar, maar het is best te doen tot nu toe.
Ik kijk over 5 jaar wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef borisz het volgende:
Straks vijf jaar later met Pechtold. Ben benieuwd.
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
We zijn net naar Mission Impossible geweest; zaten wel wat heftige momenten in en voor de rest voorspelbaar MI.
Ik heb me prima vermaaktquote:
Jaquote:
Dan lopen jullie weer helemaal synchroon met ons.quote:
Ik snap de pruik niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan lopen jullie weer helemaal synchroon met ons.
Ik snap het die pruik ook niet echt. Ze wordt er niet echt eh knapper doorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap de pruik niet..
Of is ze Joodsdát zou het verklaren
![]()
Vind het zonder wel echt een heel stuk beter hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het die pruik ook niet echt. Ze wordt er niet echt eh knapper door
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Claudia de Breij viel mij 100% mee.
Scherp, actueel en soms zelf s een beetje ontroerend en met veel humor en zelfspot.
Ze is ook een reservevrouw zegt ze zelfquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukVrouwen die grappig/scherp willen zijn vind ik vaak banaal of gewoon echt niet leuk. Zij kan het wel.
Toffe serie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste aflevering The Kennedy's kijken. Ben benieuwd
Mijn tietuh zijn tegenwoordig groter dan die van haar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef LieLie het volgende:
Ze is ook een reservevrouw zegt ze zelf
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat typte die jongen met zijn ex over Saga?? Ze waren de ondertiteling vergeten.. Iets dat het cool was dat Saga bij hem thuis was geweest maar verder begreep ik het niet.
Zo iets dacht ik al.. nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wij hebben hem stil gezet om te vertalen
haha. We hadden hem gisteren hier even op pauze gezet om het na te lezen en te vertalen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat typte die jongen met zijn ex over Saga?? Ze waren de ondertiteling vergeten.. Iets dat het cool was dat Saga bij hem thuis was geweest maar verder begreep ik het niet.
Haha ok, bedankt!! Hoeven we ons dat verder niet af te vragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
haha. We hadden hem gisteren hier even op pauze gezet om het na te lezen en te vertalen.
Uit mijn hoofd was het iets van:
Hij typte dat Saga dus bij hun thuis was geweest
Meisje typte terug: die van de TV? Hoe was ze?
Hij: Cool en leuk
Zij: Wat zei ze verder over de WT?
Hij: dat ga ik jou niet vertellen
Zij: dan ben je niet langer mijn vriendje
Hij: LOL ofzo
Niet echt belangrijk dus.
Hmm... dan gaan wij mee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
We gaan nu onze voorsprong weer nemen en deel 6 erin mikken.
B&G, S&T tot morgenochtend wie als eerste bij de finish is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
We gaan nu onze voorsprong weer nemen en deel 6 erin mikken.
Nee, eentje maar vanavond en morgen niks, want dan zijn de (klein)kids hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
B&G, S&T tot morgenochtend wie als eerste bij de finish is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |