allemaal onbevlekt zwanger hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, vandaar al die 'moetjes' en tienerzwangerschappen in de kerkelijke delen van het land
nee wij zijn bloedserieusquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:40 schreef b4kl4p het volgende:
Zijn jullie nu serieus net aan het doen alsof jullie voor elkaar koken? Doet me een beetje denken aan het mechadoll topic.
Mechadoll?
Dan heten die kindjes allemaal Jezus zekerquote:
tja jij komt uit lichtenvoorde.. ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan heten die kindjes allemaal Jezus zeker![]()
Dat zou wel 't een en 't ander verklaren, die willen het allemaal voor het zeggen hebben en bij gebrek aan uniformiteit wordt de wereld dan één grote teringbende
Lichtenvoorde is dan ook vrij Goddeloos, kunnen we van Borculo niet zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tja jij komt uit lichtenvoorde.. ik niet
Dat word rond 9 uur, en dan wil ik graag het darten zienquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is goed hoor hoelaat ben je er? dan zet ik studiosport vast voor je op, zet ik het biertje op tijd voor je klaar en zorg ik dat je macaroni de juiste tempratuur heeft
Van Gerwen ligt eruitquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat word rond 9 uur, en dan wil ik graag het darten zien
Prima, ik ga dan vast naar bed maak me maar wakker als je tijd hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat word rond 9 uur, en dan wil ik graag het darten zien
Is goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Prima, ik ga dan vast naar bed maak me maar wakker als je tijd hebt
Ik heb altijd tijd voor je lott, ik kijk geen darten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Prima, ik ga dan vast naar bed maak me maar wakker als je tijd hebt
Je moet ze hongerig houden he, niet altijd beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb altijd tijd voor je lott, ik kijk geen darten.
jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef b4kl4p het volgende:
Iemand wel eens last gehad van een erectiestoornis?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb altijd tijd voor je lott, ik kijk geen darten.
Dat is ook zo.. Maar om mezelf dan te degraderen door naar darten te gaan kijken...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze hongerig houden he, niet altijd beschikbaar zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze hongerig houden he, niet altijd beschikbaar zijn
Paar jaar terug had ik medicijnen die die bijwerking hadden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |