Jetpackquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:08 schreef darpios het volgende:
[ afbeelding ]
Heel wat uren in die level editor zitten.
Sokoban speel ik nu nog regelmatig. Blijft een goede hersenbreker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Outlined het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
en deze?
[ afbeelding ]
Die was zeker gaafquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:28 schreef Outlined het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winter Games
zat er op de floppy niet gewoon dos en ging die gelijk het spel starten ipv de dos promptquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Die was zeker gaaf
Wel vaag spel, ik moest hem destijds booten vanaf de game floppy, ipv op te starten in DOS
Nee, er stond alleen 1 .BIN bestand op geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
zat er op de floppy niet gewoon dos en ging die gelijk het spel starten ipv de dos prompt
Rise of the triads.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef ems. het volgende:
Descent speelde ik altijd op mijn opa's pc toen ik er zelf nog niet een had
Maar ik vond hem minder leuk dan fps games zoals hexen, heretic en doom etc.
Held! Screamer was über! Fatal Racing was ook tof trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:26 schreef Tijn het volgende:
Screamer, dat was pas een vette racegame voor DOS
Geweldige sfeervolle game. Ik speelde hem op de snes tho'quote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef renwan het volgende:
Ik zat net Flashback te spelen![]()
[ afbeelding ]
Karateka voor de NES (en vast ook andere consoles)quote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef SuperImposed het volgende:
[ afbeelding ]
zoek me het apelazerus maar kan hem niet vinden, een kung fu game waarvan de graphics op bovenstaande lijken
weet ik maar ik zoek dus die ander, die op kung fu gebaseerd was, lijkt er wel opquote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Karateka voor de NES (en vast ook andere consoles)
-volgens mij mag zo'n linkje niet-quote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
weet ik maar ik zoek dus die ander, die op kung fu gebaseerd was, lijkt er wel op
--> Het grote "Ik zoek een spel" topic deeltje 15quote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
weet ik maar ik zoek dus die ander, die op kung fu gebaseerd was, lijkt er wel op
Je zal er wel eerder op gekomen zijn maar het was zeker niet gewoon Kung-Fu voor de nes?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
Doet me denken aan Budokanquote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef SuperImposed het volgende:
[ afbeelding ]
zoek me het apelazerus maar kan hem niet vinden, een kung fu game waarvan de graphics op bovenstaande lijken
Ook gaaf ja. Erg vloeiende en natuurgetrouwe animatie voor die tijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef renwan het volgende:
Ik zat net Flashback te spelen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben ook King's Quest 3 gedaan, wat imho het beste deel van de hele reeks is.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef ems. het volgende:
Voor de liefhebbers (die nog niet wisten) trouwens: Kings Quest 2 heeft een vrij complete rework gekregen. Dus als je nog wat point en click in dos-style met verbeterde graphics en geluid zoekt:
http://www.agdinteractive.com/games/kq2/about/about.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |