Time?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een van de 2 heb ik gestemd.
The Great Gig In The Sky.quote:
Troost je, Sinatra's versie is óók een cover, zij het wel de eerste met deze tekst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Felagund het volgende:
Kom er nu pas achter dat Broods versie een cover van Sinatra is.
Nicequote:
Ik ook, ook op Thunder road (die aan het einde van dit uur komt).quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb op Wish You Were Here gestemd
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoop dat ze wel de klokkenintro doen bij Time
Daar denken ze bij Pink Floyd heel anders over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
NiceVind het persoonlijk een van de mooiste vrouwelijke vocalen die ik gehoord heb.
Hoop het niet. Heb namelijk ook een versie van Time zonder klokken. Staat op hun laatste compilatie CD.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Met een dj-stem er tussendoor.
Time is ook erg fijn, maar Great Gig is mijn persoonlijke favoriet. Samen met Heroin wel mijn favoriet uit de eerste 15 jaar van de popmuziek. Maar goed, ik luister dan ook veel Dream pop en shoegaze dus dan is het op zich logisch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
NiceVind het persoonlijk een van de mooiste vrouwelijke vocalen die ik gehoord heb. Prachtig nummer. Ik hoop dat ze wel de klokkenintro doen bij Time
Ik meende dat ze juist heel erg onder de indruk waren, maar dat zij zelf (Clare Torry) heel kritisch was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar denken ze bij Pink Floyd heel anders over.
quote:
Beetje overdreven hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zelfs als heteroman word je nog warm van de stem van Barry White
Volgens mij heeft David Gilmour later iets gezegd van: we vroegen haar eerst wat te zingen, maar dat werd niets. We wilden er al mee stoppen, toen iemand met het idee kwam dat ze moest schreeuwen. Ik heb nog nooit iemand zo mooi horen schreeuwen'quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik meende dat ze juist heel erg onder de indruk waren, maar dat zij zelf (Clare Torry) heel kritisch was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |