Erin gaan durf ik nietquote:
Dat is waarquote:
Ik durfde vroeger ook nooit, terwijl ik toch veel kansen kreeg van meiden die wil wilden. Ik dacht 'ik wacht op de persoon waar ik om geef'. Achteraf dom, had ik maar gewoon geneukt.quote:
Ook dat niet nee, ze keek me ook heel raar aan toen ik vroeg of ze me met een strapon wilde nemen.quote:
Ik ben al vanaf 9 uur wakker manquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Newbie114 het volgende:
Mensen die in hun kleren zitten nuW
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat niet nee, ze keek me ook heel raar aan toen ik vroeg of ze me met een strapon wilde nemen.
Maar heeft ze het wel gedaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat niet nee, ze keek me ook heel raar aan toen ik vroeg of ze me met een strapon wilde nemen.
Wat zeg ik nouquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 9 uur wakker man
Tijn ik was 15 de eerste keer, en dat was het pre internet tijdperk.quote:
Dit, vaker moeten denken, fuck it, letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik durfde vroeger ook nooit, terwijl ik toch veel kansen kreeg van meiden die wil wilden. Ik dacht 'ik wacht op de persoon waar ik om geef'. Achteraf dom, had ik maar gewoon geneukt.
Ik ga vanmiddag een nieuwe bril uitzoeken. Zo dat ik weer een flikker ziequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou![]()
Ik ga vanmiddag lollies kopen. Met mijn broertje
hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn ik was 15 de eerste keer, en dat was het pre internet tijdperk.
Ik wist toen niet eens van het bestaan van die dingen, en zij ook niet denk ik.
grinnikquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
waarom wil jij flikkers zien ik dacht dat je heetero was..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag een nieuwe bril uitzoeken. Zo dat ik weer een flikker zie
Ik had sexuele educatie boeken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn ik was 15 de eerste keer, en dat was het pre internet tijdperk.
Ik wist toen niet eens van het bestaan van die dingen, en zij ook niet denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |