Jij hebt er vaak last van he? Ik was onderweg met de trein en toen had ik er gelukkig maar eventjes last van.quote:
Raar, bij ons komt er af en toe een accordeonist binnenwandelen maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt er vaak last van he? Ik was onderweg met de trein en toen had ik er gelukkig maar eventjes last van.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Raar, bij ons komt er af en toe een accordeonist binnenwandelen maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
omg hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Raar, bij ons komt er af en toe een accordeonist binnenwandelen maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
Klopt, sinds de toren bij Hoogersmilde languit ging kan ik amper meer iets ontvangen. Het signaal van piraten is nu veel sterker, ik word elke ochtend gewekt door polkamuziek of smartlappen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt er vaak last van he? Ik was onderweg met de trein en toen had ik er gelukkig maar eventjes last van.
Go With The Flow
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
kratje bier naast het bed en je bent klaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, sinds de toren bij Hoogersmilde languit ging kan ik amper meer iets ontvangen. Het signaal van piraten is nu veel sterker, ik word elke ochtend gewekt door polkamuziek of smartlappen...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kratje bier naast het bed en je bent klaar
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ow Frank Dane is er, ik heb meteen erg veel behoefte om mijn keel open te snijden
Niet doen, geeft zo'n troep in de kist...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ow Frank Dane is er, ik heb meteen erg veel behoefte om mijn keel open te snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |