Kijk, er is altijd wel ergens goed nieuws..quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:32 schreef laxus13 het volgende:
De laatste keer dat we Barbra tegenkomen
quote:
Het duurde ook uren....quote:
Ah ok was je net te laat danquote:
Ik wilde net iets soortgelijks posten. Dat ik me nog zo goed kon herinneren dat dit een hit was en 32 jaar nog zooooo ver weg leek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:37 schreef SeLang het volgende:
Ik herriner me nog wat een ouwe lul ik die Vrienten vond met z'n 32 jaar
Wij gaan als duo...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:38 schreef Nizno het volgende:
wij gaan in oktober naar doe maar met alle vrouwelijke collega's....... dat zal me toch een zooitje worden
Ik zou een moord doen om weer 32 te zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net iets soortgelijks posten. Dat ik me nog zo goed kon herinneren dat dit een hit was en 32 jaar nog zooooo ver weg leek.
het is nog steeds ver weg!!!!! Nog een heul jaar!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net iets soortgelijks posten. Dat ik me nog zo goed kon herinneren dat dit een hit was en 32 jaar nog zooooo ver weg leek.
we zijn met 8.... en ze regelen busvervoer.... nou ik bereid me al voor op het ergstequote:
Mensen doden om jonger te worden? Ik wist niet dat je zulke Draculatesque neigingen hadquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om weer 32 te zijn.
Breezerchickquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is nog steeds ver weg!!!!! Nog een heul jaar!!
Ben wel benieuwd wat je dan verwacht...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:40 schreef Nizno het volgende:
we zijn met 8.... en ze regelen busvervoer.... nou ik bereid me al voor op het ergste
quote:
slakkensporen van 40+ jarige meisjes van 16?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je dan verwacht...
quote:
Breivik zou een amateur lijken kwa schieten op linksenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen doden om jonger te worden? Ik wist niet dat je zulke Draculatesque neigingen had
en klopte het?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:43 schreef Olga het volgende:
Ik weet nog wel dat ik vroeger dacht dat als ik 30 was ik getrouwd zou zou zijn en drie kinderen had
Nu ben je 28 en heb je er 5?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:43 schreef Olga het volgende:
Ik weet nog wel dat ik vroeger dacht dat als ik 30 was ik getrouwd zou zou zijn en drie kinderen had
Ja, wat is dat met jou en vogels? Ik zat net dat blog van je te lezen, maar ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef SeLang het volgende:
Ik zit hier zenuwachtig met m'n verrekijker naar buiten te kijken maar die vogeltjes blijken in de muziek te zitten
Goed voorbeeld van de Wall of Sound jaquote:
Ik ben al 30+quote:
Dat ik dan getrouwd ben denk ik nu ook wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:43 schreef Olga het volgende:
Phil mag inmiddels nog aan aantal jaren brommen...quote:
wat een kapselquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 15 jaar, Phil, dan mag je parole aanvragen.
Ik vind het gewoon leuk om te zien wat zich hier in de tuin allemaal afspeeltquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wat is dat met jou en vogels? Ik zat net dat blog van je te lezen, maar ik snap er geen zak van
Ik speel poker... en heb al meer al een fles sherry op.... Voor jullie is het ochtend... voor mij niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef SeLang het volgende:
Ik zit hier zenuwachtig met m'n verrekijker naar buiten te kijken maar die vogeltjes blijken in de muziek te zitten
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 15 jaar, Phil, dan mag je parole aanvragen.
Wil het tegenwoordig een beetje lukken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik speel poker... en heb al meer al een fles sherry op.... Voor jullie is het ochtend... voor mij niet.
quote:
Doe maar gelijk ruigquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:50 schreef Olga het volgende:
De eerste keer dat ik ooit danste op een nummer met een jongen was hieropWas op de lagere school
Tornquote:
Mjah traagjes...het is moeilijk in de next limit te geraken. Maar op papier schijn ik goed te spelen. ROI (>17 %). Mijn volgende belastingteruggaaf gaat all-in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wil het tegenwoordig een beetje lukken?
Ik zet trouwens mijn wekker op 6:00u anders is de dag zo kort...
Ach, die man heeft zo lang tussen Russen gezeten, give him a break.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Hier is Natalaia Imbruglia met Toren"
Wordt weer tijd voor het zakje zout met jodiumquote:
Liep ie ook overal tegen op en luisterde ie niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:55 schreef FritsFlits het volgende:
Onze oude kat was vernoemd naar Tommy de musical. Vals beest bleek het te zijn.
Hij was bang voor muizen en kon zonder reden uithalen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Liep ie ook overal tegen op en luisterde ie niet?
Dat zal zijn frustratie zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij was bang voor muizen en kon zonder reden uithalen.
Dat wordt een dansmomentje hier waarschijnlijk. Lennon vindt dat nummer erg leuk, vooral het dansje.quote:
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef MaJo het volgende:
Ik had net in de auto allemaal dingen bedacht die ik hier wilde posten
Dus hier een paar:
Voor de musicalhaters: er staan bizar veel musicalnummers in zoals Memory (Cats) en Summertime (Porgy and Bess). Ik vind het altijd leuk om mensen die niet van musicals houden hiermee om de oren te slaan
In Penny Lane zingen the Beatles "four of fish 'n finger pies", weten jullie wat dit betekent? De Beatles waren niet zo braaf als veel mensen denken
8 kakelende kippen van Groningen naar Arnhem.. en retour....quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je dan verwacht...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:58 schreef peaceman het volgende:
434 Aretha Franklin Respect![]()
433 BLØF Mooie dag![]()
432 Bruno Mars The Lazy Song(hoort er niet in)
431 Blondie Denis![]()
430 Genesis Follow you follow me![]()
429 Elton John Your song![]()
![]()
428 André Hazes Geef me je angst![]()
427 Eagles One of these nights![]()
426 Venice The family tree![]()
425 Billy Joel Leningrad![]()
424 Gotye Somebody that I used to know(maar hoort er niet in)
423 Foreigner I want to know what love is![]()
422 Joe Cocker You are so beautiful
Die hebben echt een hoop lol gehad dat de BBC niet door had wat het betekende en het niet bande van de radio. Nummers werden nog wel voor minder geband in die tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef MaJo het volgende:
In Penny Lane zingen the Beatles "four of fish 'n finger pies", weten jullie wat dit betekent? De Beatles waren niet zo braaf als veel mensen denken
Oh het is niet verkeerd maar hoort imo net als Gotye nog niet in de top2000 thuisquote:
Mwah ze hebben toch nog een redelijk braaf imagoquote:
Lucy In the Sky With Diamonds?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef MaJo het volgende:
Ik had net in de auto allemaal dingen bedacht die ik hier wilde posten
Dus hier een paar:
Voor de musicalhaters: er staan bizar veel musicalnummers in zoals Memory (Cats) en Summertime (Porgy and Bess). Ik vind het altijd leuk om mensen die niet van musicals houden hiermee om de oren te slaan
nee http://radioplayer.omroep.nl/radio2-top2000/quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gebruik je deze?
http://livestreams.omroep.nl/npo/radio2-bb
rete stabiel hier
Alleen bij mensen die ze eigenlijk niet kennen, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah ze hebben toch nog een redelijk braaf imago
Gotye vind ik tot Tegenstelling tot Bruno Mars goed zelfs het beste nummer uit de top 40 van dit jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Oh het is niet verkeerd maar hoort imo net als Gotye nog niet in de top2000 thuis
Klopt jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Die hebben echt een hoop lol gehad dat de BBC niet door had wat het betekende en het niet bande van de radio. Nummers werden nog wel voor minder geband in die tijd.
De BBC heeft wel vaker iets niet doorquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Die hebben echt een hoop lol gehad dat de BBC niet door had wat het betekende en het niet bande van de radio. Nummers werden nog wel voor minder geband in die tijd.
Is ook geen slecht nummer, maar hoort er in elk geval NOG niet in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Gotye vind ik tot Tegenstelling tot Bruno Mars goed zelfs het beste nummer uit de top 40 van dit jaar
Hehe die noem ik hieronder, briljantquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die ze eigenlijk niet kennen, denk ik.
tit tit tit tit tit tit tit tit... girl.... ah girl.....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
De BBC heeft wel vaker iets niet door
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:03 schreef MaJo het volgende:
Gotye vind ik de enige artiest die er van dit jaar in mag van mij
Nee, principes zijn er om aan te houden. Minimaal 1 jaar oud wat mij betreft en dus eruit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:03 schreef MaJo het volgende:
Gotye vind ik de enige artiest die er van dit jaar in mag van mij
Gers Pardoel..die trad vorige week bij mensen hier in de straat op vanwege zo'n huiskamerconcert bij SeriousRequest. Las t in de krant en moest echt opzoeken wie t was :$quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:06 schreef Doodloper het volgende:
straks bruno marsvalt nog mee dat gers pardoel er niet in staat
Blof.quote:
tot zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:11 schreef Jane het volgende:
Ik gebruik deze tijd wel ff om opnieuw op te starten. Tot zo.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zit steeds te wachten wanneer hij nou na t couplet zegt:...voor de dood.
Het is in ieder geval gestopt met regenen en ik zie wat blauwe lucht vanuit mijn kantoor.quote:
zoiets had ik al verwachtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon hoort dit nummer, kijkt op van de iPad en kijkt in het rond. Liedje van aapjes zegtie. Is op zoek naar de clip.
Geen aapjes...
hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon hoort dit nummer, kijkt op van de iPad en kijkt in het rond. Liedje van aapjes zegtie. Is op zoek naar de clip.
Geen aapjes...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Geen aapjes...
Pavlov-effect?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Geen aapjes...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Geen aapjes...
ditquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hoort er niet eens in te staan.
Volgend jaar weer verdwenen, denk ik (hoop ik).quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hoort er niet eens in te staan.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgend jaar weer verdwenen, denk ik (hoop ik).
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgend jaar weer verdwenen, denk ik (hoop ik).
Lig gewoon in bed.. oh, je bedoelt Tijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:19 schreef Jane het volgende:
Mooie van Genesis.
Hoop dat Tijn luistert in de auto.
Stingquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of Majo weet wie de zanger is
Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef Eska het volgende:
Ben ik zeker weer de enige die dit zeurmuziek vind.
Nee hoor. Ik vind het ook wel een zeiknummer eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef Eska het volgende:
Ben ik zeker weer de enige die dit zeurmuziek vind.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of Majo weet wie de zanger is
Het had ik kunnen zijn, maar die kan ik nog wel uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:21 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Wie was het ook alweer een paar jaar geleden die Mick Jagger en Van Morrison niet uit elkaar kon houden? Moet ik ook nog steeds aan denken.
Geen idee meer.. drank maakt meer kapot dan me lief is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:21 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Wie was het ook alweer een paar jaar geleden die Mick Jagger en Van Morrison niet uit elkaar kon houden? Moet ik ook nog steeds aan denken.
Maar wel met een heeeeeeeeeele mooie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
En we nemen voor deze Top 2000 afscheid van Elton John.
Ja idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, een mooi nummer van Zeur Elton John
Eens. Terecht zn hoogste!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wel met een heeeeeeeeeele mooie!
Gelukkig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een meer dan waardig afscheid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:26 schreef Jane het volgende:
Mensen, koop toch eens gewoon een radiotoestel!
Agreequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef Jane het volgende:
Belachelijk dat deze lager staat danGuus
Meeuwis
Mooi dat zo'n recente plaat er niet in staan. Hypes.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is Gotye - Somebody that I used to know
Een nummer van dit jaar en wat er dus niet in hoortquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is Gotye - Somebody that I used to know
De fanclub van Guus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:29 schreef Ferdo het volgende:
Er zal een goede reden voor zijn dat Guus zijn versie 269 plaatsen hoger staat dan die van Dré, neem ik aan?
Steekpenningen van Guus M.?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:29 schreef Ferdo het volgende:
Er zal een goede reden voor zijn dat Guus zijn versie 269 plaatsen hoger staat dan die van Dré, neem ik aan?
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:29 schreef Ferdo het volgende:
100% mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tussen 13:00 en 14:00 uur komt Kleine Jongen, briljant nummer vind ik dat
Dooie boel met Andre in de studioquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja.
Guus komt nog opdraven als Radio 2 hem belt. Andre niet
Nee, dat maakt hem een held.quote:
Raggel laat haar kinderen toch ook opdraven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja.
Guus komt nog opdraven als Radio 2 hem belt. Andre niet
Wordt zo stoffig dan he?!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dooie boel met Andre in de studio
Verbrand in een open haard van Druquote:
Een belediging van de term rock.quote:
Niet dat Guus zo gezellig isquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dooie boel met Andre in de studio
Hij schreef brabant?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom al die haat jegens guus?
Brabant is een prachtig nummer en Het is een nacht ook verder is het niet zoveelquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
11.58-12.03?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eens kijken wanneer ik kan gaan douchen..
Heb nog wel een emmer hier...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef MaJo het volgende:
Inmiddels kan ik Phil Colins en Peter Gabriel en Sting uit elkaar houden gelukkig
Was even taart aan het eten, nu ben ik nog misselijker![]()
Moet kunnen, denk ik. Ik ga vanavond pas douchen. Na het oliebollen bakken.quote:
quote:
Ik hoop het eigenlijk binnen te houdenquote:
Ik heb nog wel een wc hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk binnen te houden
Ja, hij covert wat te veel, maar verder..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Brabant is een prachtig nummer en Het is een nacht ook verder is het niet zoveel
Dat probleem heb ik ook... maar ik ga morgenvroeg. Heb ik besloten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Jane het volgende:
Had ik maar taart... ik heb bijna niks meer in huis... wanneer moet een mens ook boodschappen doen deze dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |