Wat Chiculala zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor iets afschuwelijks?!
Hahaha i guess. Die onderste zijn zelfs voor mij wat heftig hoor, maar die bovenste twee ben ik echt verliefd op!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Lips het volgende:
Oe wat kunnen smaken verschillen Rimpelsteeltje
Wow nice!quote:
Heel nice!quote:
Beetje kitscherig ..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Effe spammen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Scheelt ook dat ik gewoon zelden een schoen mooi vind waarin tenen zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha i guess. Die onderste zijn zelfs voor mij wat heftig hoor, maar die bovenste twee ben ik echt verliefd op!
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Lips het volgende:
Oe wat kunnen smaken verschillen Rimpelsteeltje
Dat heb ik dus ook altijd, terwijl ik sommige schoenen in deze topicreeks echt mooi vind hahaquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik gewoon zelden een schoen mooi vind waarin tenen zichtbaar zijn
Ja maar dan zonder voet en gewoon in de kast om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:46 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd, terwijl ik sommige schoenen in deze topicreeks echt mooi vind haha
zijn deze van de primark? heb vorige week ook met zoiets in mn handen gestaan daar geloof ik hahaquote:
Zara, 120 euro.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Lips het volgende:
Oh die linksonder wil ik ook wel ChipsZak! Waar zijn ze van?
Auw....quote:
Haha inderdaad,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |