Wat Chiculala zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor iets afschuwelijks?!
Hahaha i guess. Die onderste zijn zelfs voor mij wat heftig hoor, maar die bovenste twee ben ik echt verliefd op!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Lips het volgende:
Oe wat kunnen smaken verschillen Rimpelsteeltje
Wow nice!quote:
Heel nice!quote:
Beetje kitscherig ..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Effe spammen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Scheelt ook dat ik gewoon zelden een schoen mooi vind waarin tenen zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha i guess. Die onderste zijn zelfs voor mij wat heftig hoor, maar die bovenste twee ben ik echt verliefd op!
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Lips het volgende:
Oe wat kunnen smaken verschillen Rimpelsteeltje
Dat heb ik dus ook altijd, terwijl ik sommige schoenen in deze topicreeks echt mooi vind hahaquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Scheelt ook dat ik gewoon zelden een schoen mooi vind waarin tenen zichtbaar zijn
Ja maar dan zonder voet en gewoon in de kast om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:46 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd, terwijl ik sommige schoenen in deze topicreeks echt mooi vind haha
zijn deze van de primark? heb vorige week ook met zoiets in mn handen gestaan daar geloof ik hahaquote:
Zara, 120 euro.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Lips het volgende:
Oh die linksonder wil ik ook wel ChipsZak! Waar zijn ze van?
Auw....quote:
Haha inderdaad,quote:
Nou.. met die prijzen; mogen ze ze nog steeds houdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef NoralyZ het volgende:
Net-a-porter heeft trouwens megasale... kortingen van 50 tot 70%... mijn portemonnee huilt een beetje
yumehquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef NoralyZ het volgende:
Net-a-porter heeft trouwens megasale... kortingen van 50 tot 70%... mijn portemonnee huilt een beetje
wij delen dezelfde droom madame poanquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn droom is om ooit schoenen van Giuseppe Zanotti te kunnen kopen.
http://www.giuseppezanott(...)15053CI/areaid//sts/
http://www.giuseppezanott(...)83107VS/areaid//sts/
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Waarom geen hoge hakken met slecht weer? Als ze tegen regen kunnen is het goed toch? Misschien geen lichtkleurige suede..maar verders..
Ja oke en geen hele gladde zolen, anders ga je misschien glijden
En een picture?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn moby's van kruidkoekje zijn binnen! Wat een fantastische schoen! En dat terwijl ik ze op nelly.com niet eens zo tof vond. Weer een kwestie van slechte foto's binnen en webshop, ik heb altijd het idee dat die modellen maat 43 ofzo hebben.
Haha mijn telefoon is echt te brak, ik zal kijken wat het bij daglicht doet! Mijn broer heeft foto's gemaakt van mijn andere nelly aanwinsten maar stuurt ze steeds niet opquote:
Ohja heb je die met strik al aangehad? Haha mijne zijn gejat door een vriendin! Krijg ze dit weekend weer terug als het goed is haha ben benieuwd hoe ze eruit zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha mijn telefoon is echt te brak, ik zal kijken wat het bij daglicht doet! Mijn broer heeft foto's gemaakt van mijn andere nelly aanwinsten maar stuurt ze steeds niet op
Ik durf op stap nooit mijn mooie nieuwe schoenen aan te doen haha. Ik heb ze nog niets aangehad, maar ben morgen jarig dus waarschijnlijk gaan ze dan aan mijn voeten! Die blauwe (die jij volgens mij ook hebt) heb ik met kerst aangehad, ik had van mijn moeder het perfecte blauwe jurkje erbij gekregen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:56 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohja heb je die met strik al aangehad? Haha mijne zijn gejat door een vriendin! Krijg ze dit weekend weer terug als het goed is haha ben benieuwd hoe ze eruit zienze had ze aan met o&n...
Oeh ja die blauwe zijn ook zo nice!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik durf op stap nooit mijn mooie nieuwe schoenen aan te doen haha. Ik heb ze nog niets aangehad, maar ben morgen jarig dus waarschijnlijk gaan ze dan aan mijn voeten! Die blauwe (die jij volgens mij ook hebt) heb ik met kerst aangehad, ik had van mijn moeder het perfecte blauwe jurkje erbij gekregen.
Maar het dragen van mijn hakken moet ik altijd ene beetje plannen omdat ik op mijn stage geen hakken aan kan.
Chips.. Welke maat schoenen heb jij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nu al wishlist gemaakt,.
[ afbeelding ]
Thnx babe!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:16 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oeh ja die blauwe zijn ook zo nice!!!!
En:
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang zal ze levenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik durf op stap nooit mijn mooie nieuwe schoenen aan te doen haha. Ik heb ze nog niets aangehad, maar ben morgen jarig dus waarschijnlijk gaan ze dan aan mijn voeten! Die blauwe (die jij volgens mij ook hebt) heb ik met kerst aangehad, ik had van mijn moeder het perfecte blauwe jurkje erbij gekregen.
Maar het dragen van mijn hakken moet ik altijd ene beetje plannen omdat ik op mijn stage geen hakken aan kan.
Wuhh ik heb maat 39/40quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:54 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Chips.. Welke maat schoenen heb jij?
Ik zie ze namelijk net toevallig op MP staan..
http://link.marktplaats.nl/517539561
Die 1e en 3equote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef Lips het volgende:
Waarom zie ik steeds maar leuke schoenen......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze zijn zo fout dat ze leuk worden
[ afbeelding ]
Whao ik wil ze allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef Lips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muah, ik heb een paar schoenen van See by Chloe besteld die zijn afgeprijsd van 245 naar 70 of zo. Dat valt best meequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.. met die prijzen; mogen ze ze nog steeds houdenMet 70% korting nog steeds 300 nog wat.. Nahhh
Ja 70 kan best iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Muah, ik heb een paar schoenen van See by Chloe besteld die zijn afgeprijsd van 245 naar 70 of zo. Dat valt best mee. Ze hebben een vrij brede prijsklasse, hoewel het wel het hogere segment is natuurlijk... (En ik heb een jas van Paul & Joe besteld die naar 180 is afgeprijsd, das nog wel flink wat geld, maar dan heb je ook wat
)
Nog gefeliciteerd !quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mooie schoenen weer!
En thnx voor de felicitaties! Vanavond mijn moby's aan want al mijn andere nieuwe schoenen zijn van suede, dat durf ik met dit weer toch niet aan!
Die laatste waar zijn ze van?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ook deze wil ik:
[ afbeelding ]
En stiekem ook deze:
[ afbeelding ]
[..]
Ja 70 kan best iddMaar goed; ik ben niet iemand die gauw 300 euro aan schoenen uit geef. Daar verander ik veel te graag voor; qua schoenen. Liever 3 paar van 100 en het jaar er op weer nieuwe
Iedereen mag dat natuurlijk zelf uitmaken; vind ik ook bestEr staan wel een aantal heule mooie schoenen op de site hoor
(Le fu... Ik zie net dat die laatste zijn afgeprijsd.... 21 euro.. Is geen geld... Kut...)
waaaaaah die 1stequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef Lips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit!! En gefeliciteerd Lotje!quote:
Nee helaas, kon ze echt niet aan houden, waren echt te krap... maar als je ze echt mooi vindt waarom bestel je ze dan niet? Retourneren kan altijd!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Doralina het volgende:
Heb je perongeluk een foto van de forget your boyfriend's aan ? Ik vind ze heel leuk maar wil ze ook eens op een foto waar een 'gewoon' iemand ze aan heeft, zien!
Die zijn van nelly.comquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die laatste waar zijn ze van?vind ze op een of ander manier heel leuk
Nellyquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die laatste waar zijn ze van?vind ze op een of ander manier heel leuk
Crème !!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee helaas, kon ze echt niet aan houden, waren echt te krap... maar als je ze echt mooi vindt waarom bestel je ze dan niet? Retourneren kan altijd!
Ik denk zelf inmiddels dat ik echt voor de creme ga, daar komen dan wel foto's van!
Schoenen zijn wel heel zwaar trouwens door al die spikes.
Is heel erg afhankelijk van de schoen, ik heb de Moby en daarin heb ik een 37 terwijl ik in de Foreget Your Boyfriend dus echt een 38 nodig blijk te hebben. Op de site staat er vaak ook wel bij hoe ze vallen, daar ook even naar kijken. En anders of in 2 maten bestellen en 1 paar retourneren of gokken op 1 maat en eventueel ruilen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NellyZe kosten nu maar 21 euro meer !! Ik zit al 2 dagen met die schoenen in mijn winkelmandje (en ook die 1ste paar die Lips had gepost)
![]()
[..]
Crème !!Idd voor de chic
Ik vind die op zich ook wel tof maar die spikes... Ik weet het niet... Zou het ook even moeten 'zien'.
Kloppen de maten verder wel? Ik bedoel: Is een 37 ook echt een 37 ?
Ik zit er nog steeds aan te denken om te bestellen daar...
Oeh thx voor de tips !quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Is heel erg afhankelijk van de schoen, ik heb de Moby en daarin heb ik een 37 terwijl ik in de Foreget Your Boyfriend dus echt een 38 nodig blijk te hebben. Op de site staat er vaak ook wel bij hoe ze vallen, daar ook even naar kijken. En anders of in 2 maten bestellen en 1 paar retourneren of gokken op 1 maat en eventueel ruilen.
Lol!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoewel ik half blut ben ga ik toch even langs de Sacha om voor de derde () keer die van mijn wishlist te passen.
dat is normaal in België, de btw is hier namelijk hoger.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef ChicaChula het volgende:
Die paarse Steve Maddens waren in Antwerpen gewoon duurder dan in NL! Dus ga ze toch maar bestellen of volgende week even langs de winkel in Amsterdam..
Nellyquote:
Viel mij ook al opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef ChicaChula het volgende:
Die paarse Steve Maddens waren in Antwerpen gewoon duurder dan in NL! Dus ga ze toch maar bestellen of volgende week even langs de winkel in Amsterdam..
Die zijn mooi! Ik wil ook wel weten van waar die schoenen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Draadjes het volgende:
Vraagje: Weet iemand van jullie misschien van welk merk onderstaande laarzen zijn of waar ik soortgelijke kan vinden?
[ afbeelding ]
Love!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:51 schreef electronique het volgende:
woeeh de YSL schoenen waar ik al een tijd op zit te geilen zijn in de sale
nog steeds boven mn budget overigens![]()
http://www.net-a-porter.com/product/170748
Is bij de Sacha ook zo, ze hebben een hoger BTW tarief. Dan snap ik het nog wel een beetje als het zoals bij ons een Nederlands bedrijf is. Had het echter niet verwacht bij Steve Maddenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Viel mij ook al opDaarom maar beter dat ik niet geslaagd ben daar.
Steve madden heeft dezelfde prijzen als in NL alleen die paarse zijn hier in de sale en daar nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is bij de Sacha ook zo, ze hebben een hoger BTW tarief. Dan snap ik het nog wel een beetje als het zoals bij ons een Nederlands bedrijf is. Had het echter niet verwacht bij Steve Madden
Oja nouwja wanneer waren jullie precies gegaan? In België mag alleen de hele januari maand en de hele juli maand solden zijn in de winkels. Hebben winkels in een andere periode van het jaar uitverkoop riskeert het bedrijf + de verantwoordelijke in de winkel een boetequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Steve madden heeft dezelfde prijzen als in NL alleen die paarse zijn hier in de sale en daar niet
Ja i know, we waren er eergisterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja nouwja wanneer waren jullie precies gegaan? In België mag alleen de hele januari maand en de hele juli maand solden zijn in de winkels. Hebben winkels in een andere periode van het jaar uitverkoop riskeert het bedrijf + de verantwoordelijke in de winkel een boete
Hahaha en t prijskaartje? 799 euro? Of zelfs nog meer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik MOET deze schoenen hebben.
Dat moet echt. Er is geen ontkomen aan...
[ afbeelding ]
Het 'viel' nog mee met 505 euroquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:54 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha en t prijskaartje? 799 euro? Of zelfs nog meer?
Holy fuck die prijs..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Love!
Heeel wat anders maar deze vind ik ook leuk van ysl, geen sale. maar toch
http://www.net-a-porter.com/product/101559
Nou ik heb wel een verlanglijst maar dat zijn allemaal schoenen die kilometers buiten mijn budget vallen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef Danielle83 het volgende:
Gefeliciteerd Lotje! Nog hakken op je verlanglijst gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |