Ik woon veel verder, is de moeite niet. Daarnaast weten we niet hoe hij er uit ziet. Hij was zo gefixeerd op het neuken, dat hij zichzelf is vergeten te beschrijven.quote:
Lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik woon veel verder, is de moeite niet. Daarnaast weten we niet hoe hij er uit ziet. Hij was zo gefixeerd op het neuken, dat hij zichzelf is vergeten te beschrijven.
24 neukenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik woon veel verder, is de moeite niet. Daarnaast weten we niet hoe hij er uit ziet. Hij was zo gefixeerd op het neuken, dat hij zichzelf is vergeten te beschrijven.
Iets met trollface-plaatjes?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:17 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen we anders misschien meerdere mensen laten afspreken op het station van Apeldoorn, om 12:00?
Komt er als iedereen er is een FOK!er aan met een trollface masker, die ze allemaal gaat vertellen dat ze in de maling zijn genomenquote:
dan kan je rennen vriendquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt er als iedereen er is een FOK!er aan met een trollface masker, die ze allemaal gaat vertellen dat ze in de maling zijn genomen
Je weet dat Peter R gestopt is?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:25 schreef robin007bond het volgende:
IK HEB EEN MEESTERLIJK IDEE!
Sorry voor de caps, maar ik ben enthousiast. Als we veel mensen daar laten afspreken, sturen we Peter R de Vries een mail. In de mail staan de chatlogs, details, etc. Vervolgens kan hij er een uitzending van maken
Meestal filmen ze al een seizoen van te voren.quote:
imgur.com heeft een goede mobiele site. Lukt wel daarmee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:30 schreef rumiii het volgende:
Iemand een android app waarop ik plaatjes kan uploaden?
bedankt!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
imgur.com heeft een goede mobiele site. Lukt wel daarmee.
Edit: Mooie app voor gevonden:
https://market.android.com/details?id=com.imgurforandroid
16 en 22 is toch best een aardig leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:33 schreef Creeg het volgende:
Ja maar wat is de reden dat je ze wilt naaien zeg maar? Wat doen ze strafbaar?
Jij bent echt serieus rechts hè? Van huis uit?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meestal filmen ze al een seizoen van te voren.
Hij is toch niet definitief gestopt? Anders zit er niks anders op dan:
[ afbeelding ]
Alberto Stegeman!
Als dat niet lukt kunnen we misschien kijken naar PowNews.
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij bent echt serieus rechts hè? Van huis uit?
Oh het valt me op. Ik zie wel eens wat posts voorbijkomen, en nu zie ik dat Pownews zo staan, en ik ken weinig linkse rakkers die daar naar kijken.quote:
Och, ik ben niet van huis uit rechts opgevoed. Mijn ouders zijn meer Groenlinks, zelf kijk ik wel PowNews natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh het valt me op. Ik zie wel eens wat posts voorbijkomen, en nu zie ik dat Pownews zo staan, en ik ken weinig linkse rakkers die daar naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |