nickselsonquote:
quote:
ik dwing haarquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:57 schreef AhmedJaret het volgende:
dat wordt geen lepeltje lepeltje vanavond TS
quote:
ik verneder haar en tuig haar af. Verder houd ik wel van mijn schatje :wquote:
Rob Geus..quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:05 schreef DirtyDaniel het volgende:
zeg dat het tijd is voor een serieus gesprek. Dan moet ze wel stoppen met pingen. En dan fake je wat emoties,vis je naar wat ze van plan is. is ze iig gedwongen om niet meer te pingen met Rob...
en who the fuck is rob eigenlijk,bekende van jullie?
Dat inderdaad, een beetje met een vage rob zitten te pingen in plaats van aandacht besteden aan jou.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:32 schreef yasmin.r het volgende:
Pak haar telefoon af, wat denkt ze wel niet.
Rob is ook mijn neefquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze gaat vreemd waar jij bij zit Rob is mijn neef.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wij pakken em wel even ja
Ja voel me echt oud enzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Id_do_her het volgende:
Pubers en jullie ping en whatsfapp en weet ik veel wat nog meer.
We hoeven niet jaloers te zijn als ik de OP lees.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Wrick het volgende:
geef haar een cunt punch
[ afbeelding ]
tot zover mijn bijdrage aan dit pareltje
haha ja, dat was wel zo'n beetje mijn reactie. Noobquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
haha ja, dat was wel zo'n beetje mijn reactie. Noob
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Wrick het volgende:
geef haar een cunt punch
[ afbeelding ]
tot zover mijn bijdrage aan dit pareltje
Heb je al geprobeerd om met jouw vriendin te praten? Als jij ook niets zegt of doet, dan kan ik me voorstellen dat ze op een gegeven moment uit verveling ook gaat zitten BB-en of iets dergelijks. Klinkt overigens alsof jouw relatie aan het eind is gekomen, dus ga praten met haar en beslis daarna of er nog iets te redden valt, of dat je voor morgenavond op zoek moet naar een nieuwe date.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:50 schreef haan33 het volgende:
Ik slaap dus bij me vriendin, maar ze heeft in 2u geen woord gezegd en zit de hele tijd met ene 'rob' te pingen. Zal ik haar BB weggooien of die boy ff in elkaar trammen? Klacht: sago vrienden met kut BB
Heb je die Rob nog in zijn kont geplast of is het allemaal met een sisser afgelopen?quote:
3 jaar geleden..quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:44 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Heb je die Rob nog in zijn kont geplast of is het allemaal met een sisser afgelopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |