Bakkal man! De grootste gratis bier weggevert van Eindhoven en omstreken!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef De_kromme het volgende:
Otje? Als ik R'dam niet gehaat had, was ik er naar toe gegaan.
Den Haag.![]()
Hamilton verliest gewoon van Huybrechts net als Anderson in de halve finale en Part wint van Wade en van Lewis.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef TheGOAT het volgende:
Die van Galen, met z'n 'dat is mooi voor de sport' en hij vind Hamilton ook een outsider, dat zijn ze allemaal als er nog 8 over zijn
Bullshit. Alleen Balo haalt dat soort grappen uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bakkal man! De grootste gratis bier weggevert van Eindhoven en omstreken!
Zo nee, wil ik het hem wel bezorgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heft die maijer nou een kunstgebit of niet?
copy thatquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo nee, wil ik het hem wel bezorgen
Dan niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bullshit. Alleen Balo haalt dat soort grappen uit.
Hollywood. Toen ik 14 was was ik daar een keer. Meen je niet dat hij er komt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan niet.
Denk dat de bezoekers van de Hollywood inmiddels wel bekend zijn met Otje
Geen idee. Was een veronderstelling.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hollywood. Toen ik 14 was was ik daar een keer. Meen je niet dat hij er komt?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |