Onze katten vonden Bartje in het begin vooral eng... Nu is dat wat minder bij de ene, en die laat heel veel toe van Bartje. Bartje grijpt rustig de vacht, en trekt dan keihard(hij heeft echt zo'n hand vol kattenharen dan), maar poes haalt niet uit ofzo. En als het te erg wordt, dan vertrekt ze gewoon..quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:51 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel ook eigenlijk appelbeignets.Ook niet moeilijk, maar om nou beslag en dergelijke te maken voor 2 van die dingen.
![]()
Over dieren gesproken. Hoe gaat dat met een baby? Ben namelijk bang dat een van de katten jaloers wordt en dan probeert uit te halen of iets dergelijks. Heb ze al afgeleerd de box in te gaan en we blijven er natuurlijk altijd bij.
Toch een jompel voor de 11 wekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef Orea het volgende:
En ik ben vandaag 11 weken zwanger! Geen mijlpaal, maar wel gewoon een WOW omdat het zo vreselijk snel gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Octo's mooie meisje![]()
Nog een paar weekjes schat dan heb jij je meisje ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:56 schreef DuBecky het volgende:
Octo suc6, wel een leuke datum om te bevallen, de hele wereld viert het met je mee
Ik ben nu 33 weken, tijd vliegt echt zo hard voorbij !
Laatste oud en nieuw met zn 2e, vreemd idee is dat.
Vuurwerk heb ik hier totaal geen last van gelukkig, alleen heb ik wel ontzettend veel zin in oliebollen, die hebben we hier niet.
Fijne jaarwisseling allemaal![]()
van harte gefeliciteerd met Mia!!!!! lekker uitrusten en genieten van je prachtig gezinnetje!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef octopussy het volgende:
Ze is erMia
Mijn oliebolletje. Foto mag van fb gerepost worden hier.
Was heftig en ik ben uitgeput maar zo gelukkig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Octopussy van harte gefeliciteerd met je dochtertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |