quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog wel wat jonger. Helaas wat minder getalenteerd maar wel weer goed met kamerplanten.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, ik ben nog wel wat jonger. Helaas wat minder getalenteerd maar wel weer goed met kamerplanten.
Dat kun je hier ook verkondigenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee eigenlijk.
Ik denk dat ik niet zo'n uitgesproken mening heb over muziek, er is weinig muziek die ik niet kan hebben. Zo'n nummer van James Blunt waar jullie het geluid van uitzetten vind ik prima.
En nog weet je het niet...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hem normaal altijd open staan maar omdat iedereen steeds die lijstjes post hoeft het nu niet
Dat mag ook wel hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo'n uitgesproken mening heb over muziek, er is weinig muziek die ik niet kan hebben. Zo'n nummer van James Blunt waar jullie het geluid van uitzetten vind ik prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Je hoeft ook geen uitgesproken mening te hebben hoor. Je mag gewoon gezellig meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En af en toe doen we een groepsknuffel. Die voel ik een beetje opkomen...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon een andere mening hebben hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Haha okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar keek even naar jouw leeftijd
Zal ik doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook verkondigen
En dan lachen wij je uit, of posten kotssmileys enzo
Waarom plaats jij altijd wat ik denk, maar dan beter en sneller?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook verkondigen
En dan lachen wij je uit, of posten kotssmileys enzo
Jawel want iemand postte net de bevestigingquote:
Da's ook een mooie deugd!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed...aanquote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom plaats jij altijd wat ik denk, maar dan beter en sneller?
Ja maar je moest er naar vragen 'blondie'quote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel want iemand postte net de bevestiging
Vanavond nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Je hoeft ook geen uitgesproken mening te hebben hoor. Je mag gewoon gezellig meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En af en toe doen we een groepsknuffel. Die voel ik een beetje opkomen...
True thatquote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar je moest er naar vragen 'blondie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |