Was ik ook op mijn 18e, dat was het eerste jaar van de top 2000 en was toen al groot fan. Heb er veel mooie muziek door leren kennenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Klopt ben ook elke dag met muziek bezig
Ik ken die hele band nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Is dit The Script? Ken het nummer niet
Nieuwe (oude) muziek...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is ook het leukste nieuwe muziek ontdekken
Ze hebben wel een paar hitjes gehad, dit nummer ken ik ook nietquote:
GA JE MOND SPOELENquote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar Justin Bieber met Baby !
Haha ben al sinds mijn 13/14 veel met muziek bezigquote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ik ook op mijn 18e, dat was het eerste jaar van de top 2000 en was toen al groot fan. Heb er veel mooie muziek door leren kennen
Ik vind Caro een hele leuke meid. Maar ik vind dat haar nummers teveel op de radio zijn. Dat vind ik jammer. Ze heeft wel een mooie stem.quote:
Het moet !quote:
Neuh, ik ben nog wel wat jonger. Helaas wat minder getalenteerd maar wel weer goed met kamerplanten.quote:
anders haal je even de lijst in excel van de top 2000 sitequote:
Voor mij onbekende muziek had ik beter kunnen zeggenquote:
Ik ook hoor, maar keek even naar jouw leeftijdquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha ben al sinds mijn 13/14 veel met muziek bezig![]()
Op het begin altijd op Youtube 80's nummers beluisteren
Goede vraag, geen idee eigenlijk.quote:
31 december bij the Hootenannyquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Caro een hele leuke meid. Maar ik vind dat haar nummers teveel op de radio zijn. Dat vind ik jammer. Ze heeft wel een mooie stem.
Heb hem normaal altijd open staan maar omdat iedereen steeds die lijstjes post hoeft het nu nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders haal je even de lijst in excel van de top 2000 site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |