Dan is Ziggo echt de sjaakquote:
Bij mij De Key. Dan zijn de bullrushes van Lesnar er niets bij, bij wat er dan op ze af komtquote:
trending,lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Facebook, Twitter, Whatsapp
mensen watskebeurt, shit ontploft ofzo
En terechtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Facebook, Twitter, Whatsapp
mensen watskebeurt, shit ontploft ofzo
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?quote:
100% zeker kan ik niet zijn want ik was niet bij de vergaderingen maar volgens mij wel ja, volgens mij was dat besloten na de Texeira KO, en daarvoor had hij al Fujita in een mini coma gekneed..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?
jep,kijk maar tegen texieraquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?
Deze man gaat het vanavond maken.. of breken/verzakenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overeem is zo'n een baas he, ik moest ook echt lachen toen ik hem in de LMFAO clip zag.
Die man heeft het wel gemaakt.
Japan gaan er dacht ik vaak 70/80.000 in, dus ja. Grootste wat de UFC heeft gedaan is 55.000 in Canada.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Smoofie het volgende:
@ Rogan.
Is die arena in Japan/Korea niet groter dan de MGM arena?
Maar maar wie is de streamboer van vanavond als jij er niet bentquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Bier, nope
Vrienden, forever alone![]()
HD stream, nope
Bets, check
Morgenmiddag maar eens downloaden.
Je hebt toch geen stream nodigquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maar maar wie is de streamboer van vanavond als jij er niet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |