Lekker zo op de dag van een van de belangrijkste momenten in je carrièrequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef THEFXR het volgende:
really sucks!
http://www.mixedmartialar(...)-141-purse-withheld/
ja, het zijn echte naaiersquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker zo op de dag van een van de belangrijkste momenten in je carrière
Groupppphugggg?????quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Arie Boomsma kijkt ook zie ik op Twitter
Hari vecht op 28 januari op de Proud Farewell To a Legend, speciaal voor hem, omdat hij stopt met kickboxen en naar Amerika gaat om een box carrière te volgen. Die card is sick!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch jammer dat er niet meer globaal naar een groot vecht event wordt gekeken zoals Ali - Frazier.
Wie weet trouwens wat er met Badr Hari gebeurd is?
Badr zou naar Amerika gaan, en na een snelle google weet ik dat hij een meisje in Nederland zwanger heeft gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch jammer dat er niet meer globaal naar een groot vecht event wordt gekeken zoals Ali - Frazier.
Wie weet trouwens wat er met Badr Hari gebeurd is?
Dacht al dat ze hoogtepunt al bereikt had i.v.m. zijn aanklachten en je bijna niets meer van hem hoorde. Maar interessant, heb je een linkje over dat die een boks carriere gaat doen in Amerika?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hari vecht op 28 januari op de Proud Farewell To a Legend, speciaal voor hem, omdat hij stopt met kickboxen en naar Amerika gaat om een box carrière te volgen. Die card is sick!
Voor de leading kickboks promotie zon beetje is de productie ook zwaar bagger bahquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Site van it's showtime laat niet eens de fightcard zelf zienfilmpje is ook niet te vinden op youtube.. wat een prut.. wordt ff beter googlen ik edit zo wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |