Geen idee of het kan, mag en/of waar is..quote:To prepare for his blockbuster fight with Brock Lesnar tomorrow night, Alistair Overeem decided to move his camp from its longtime station in Holland to the United States. After touring several facilities, The Reem finally settled on Xtreme Couture in Las Vegas.
Some wondered whether that would cause any friction between gym owner Randy Couture and the Lesnar team, seeing as how The Natural had been an integral part of Lesnar's training in the past. However, those parties involved, Lesnar included, denied that there were any issues with Overeem training at Xtreme Couture. After all, the now-retired Couture would be away from the gym for the entirety of Overeem's training filming movies.
So, when Overeem uprooted his camp midway through preparing for Lesnar to go back to Holland and aid his ailing mother, few questions were asked. Xtreme Couture trainer Gil Martinez recently told FightLine though, that there's more to the story.
"There were some issues with Alistair training at Xtreme Couture because Randy, after he fought Brock, trained with him and signed a disclosure with them," Martinez revealed. "So even though Randy isn't at the gym, Brock's people made it an issue so Overeem ended up not finishing his training here."
How Overeem will fare against Lesnar after having to cobble together a training camp when and where he could is just one of the many questions surrounding both men heading into their UFC 141 main event battle. UFC 141 goes down tomorrow night from the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas and, as always, FightLine will be back on the night with live, ongoing coverage of the event.
Die heeft geen zin in praatjes want morgen word hij gesloopt!quote:
Ik hoop het.......quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:28 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die heeft geen zin in praatjes want morgen word hij gesloopt!
Beetje vertrouwen hebben in The Reem!quote:
Weight ins van UFC 141quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:55 schreef rumiii het volgende:
Waarom lijkt het alsof die video zojuist geplaatst is? Mis ik iets?
Haha inderdaad, was grappig om te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Die ring girls giegelen toen Ubereem zijn shirt uitdeed, 3 klamme's mossels right there
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Same here, je hebt best kans dat een Nederlandse site als bijvoorbeeld spitsnieuws het resultaat verklapt. Als ik live kijk dan maakt dat voor mij natuurlijk niet uit, maar dat is nog even de vraag (niet geheel fit). Een paar jaar geleden meen ik me te herinneren dat Taz (of iemand anders) door de Metro krant gespoilerd werd dat Wanderlei Silva van Keith Jardine gewonnen had door een foto van een juichende Wanderleiquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Paxlie het volgende:
Niet alleen dit topic, ik ga alles vermijden totdat ik het gezien heb. Misschien maar gewoon mijn internet blokkeren.
sms lees ik niet, ik doe niets totdat ik het gezien heb
Teveel mensen uit mijn omgeving die hier naar gaan kijken.
Hij schrijft zijn testament.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:28 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die heeft geen zin in praatjes want morgen word hij gesloopt!
Ik vind bijna alles odds deze keer niet juist, verschillen zijn echt groot, fights zullen een stuk closer zijn dan de odds weergeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef Fenomeno het volgende:
Is een odd van bijna 4 voor Vlad Mat niet wat hoog, ik durf eigenlijk niet omdat Mat al bejaard is en Mauler een beest, maar ik vind het toch wat hoog
Eens, hoewel ik maar weinig inzet op deze card en alistair, voorbereiding van alistair is niet bepaald goed te noemen.. en cardio issues heeft hij altijd, maar hij kan goed een round 1 TKO scoren of KOquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:09 schreef Fenomeno het volgende:
Net ff gauw weigh ins gezien en ik blijf er van af, Vlad ziet er slecht uit. Begint wel te kriebelen om op Overeem in te zetten na de weigh ins, Brock een beetje chubby en Alistair gewoon ripped.
Haha, dat gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef rumiii het volgende:
Dacht dat het vannacht om 04:00 zou zijn...
UFC.com en TV hebben een countdownquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef rumiii het volgende:
Dacht dat het vannacht om 04:00 zou zijn...
quote:"The problem with Jon Fitch is you hear the same thing from everybody about Jon Fitch: If I want to get to sleep and I can't get to sleep at night, I'll put in a Jon Fitch fight. Whatever you think... Jon Fitch is one of the best 170-pounders in the world. And yes, he's in the hunt for a title again, but find one person that will tell you they love a Jon Fitch fight, it's the most exciting thing they've ever seen and they just get so excited for it. So when you say that you have a fight like Cerrone and Diaz on the card and a guy with a record like (Fitch's) is on and people aren't jumping out of their seats for that fight, I think Jon needs to have a little bit of a, you know... he's got to be a little honest with himself and have a little bit of a reality check."
Ik heb pick+bet op Fitch via subquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef Fenomeno het volgende:
Jon moet gewoon eens voor een sub gaan of iemand KO slaan
Als zelfs Sonnen al gaat finishen moet Fitch het ook een keer doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb pick+bet op Fitch via sub![]()
.. ik denk dat hij Hendricks gaat RNC'n , call me crazy
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
UFC.com en TV hebben een countdownbekijk dan een keer de site..
Hendricks?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop dat hij hem gewoon Sprawl 'n brawled en dan KO slaat. Die gast traint bij AKA, die heeft een veel betere stand up dan dat wij weten
Je weet dus niet of Hendricks een betere striking heeft omdat je Fitch z'n stand up nooit zietquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hendricks?
Hendricks heeft een betere wrestling background en betere striking plus meer power, maar heeft wel moeite gehad met andere wrestlers in MMA en verloren van Story (die verloor van brennenman waar hendricks van won)
Daarom vind ik die odds weer niet rechtvaardig, plus Fitch heeft een serieuze blessure gehad.
Maarja, Fitch gonna Fitch waarschijnlijk.. zie hem Hendricks wel grinden en een decision of sub pakken.
Fitch heeft best aardige striking, hij liet wel een beetje zien in de Alves en GSP fight, maar van ground and pound kun je niet spreken, denk dat pillow fists wel accuraat is bij Fitchquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Je weet dus niet of Hendricks een betere striking heeft omdat je Fitch z'n stand up nooit ziet
Denk dat Fitch best aardig kan kickboksen, traint al jaren bij AKA.
Rond een uur of 11 naar bed en het wekkertje om 4quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neig wel meer en meer naar Diaz.. maar ik laat het lekker staan hoor..
Wie gaan er live kijken? Ik denk dat ik het echt niet doe, maarja.. als ik naar de kroeg ga wordt het weer 02.00/03.00 voordat ik thuis ben en dan ........ goffedomme waarom is dat altijd zo laatdenk dat ik het mooi morgen kijk hoor..
Hmm ja, maybequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Rond een uur of 11 naar bed en het wekkertje om 4
de streamboer neemt kerstvakantie? Kom op man, dit moet je toch live zien!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neig wel meer en meer naar Diaz.. maar ik laat het lekker staan hoor..
Wie gaan er live kijken? Ik denk dat ik het echt niet doe, maarja.. als ik naar de kroeg ga wordt het weer 02.00/03.00 voordat ik thuis ben en dan ........ goffedomme waarom is dat altijd zo laatdenk dat ik het mooi morgen kijk hoor..
Lachen dat je vriendin het ook leuk vind, ik krijg m'n vrienden niet eens hyped manquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wauw na de weigh in er nog meer zin in! Zit hier ook met een hyped vriendin die er zij in heeft. Net 100¤ ingezet op verschillende bets. Als ik alles goed heb dan kleine 400¤ verdient. Hoop op beter rendement met m'n staatslot maar dit zou wel mooi meegenomen zijn! Zin in!
Als dat klopt, is dat een mooi salaris voor Ubereemquote:Knock Out Investments, better known as Dutch fight management firm Golden Glory, filed a lawsuit in Clark County, Nevada, Thursday alleging Alistair Overeem breached the terms of a five-year contract with the group that runs through July 2012.
The complaint, a copy of which ESPN.com has obtained, also names Overeem's representative Collin Lam as a defendant. The filing comes one day prior to the Overeem's headlining clash against Brock Lesnar at UFC 141 in Las Vegas.
"We have a legal team," Lam told ESPN.com. "We have a great law firm in Las Vegas. A great law firm in L.A. So they're taking care of everything."
Overeem is alleged to not have paid a 30 percent commission to Knock Out Investments following his win in Strikeforce against Fabricio Werdum on June 18, 2011.
Rather than following the arrangement Overeem and KOI used in previous bouts -- a promoter pays KOI which in turn cuts a check to the fighter -- Overeem was directly paid his purse and win bonus totaling $170,000, which is standard practice when Zuffa LLC promotes events.
Six weeks after beating Werdum, Zuffa, which purchased Strikeforce in March, released Overeem from the final fight of this three-bout deal with Strikeforce.
Retained, however, were Zuffa's exclusive negotiating rights with Overeem. At the time Zuffa also parted ways with other Golden Glory-affiliated fighters, stating the Dutch firm's business practice of taking direct payment was antithetical to how the promoter operated.
Still, KOI negotiated with Zuffa for Overeem's services and he signed a contract with the UFC on Sept. 6.
In November, Overeem, through his counsel, sent a letter to KOI demanding monies owed. Overeem subsequently filed a lawsuit against the management group, asking for $151,000 and a court order to break the contract.
In interviews at the time, Overeem stated he left Golden Glory, with which he maintained an 11-year relationship before signing with the UFC, over a breach of trust. He maintained he was taken advantage of by Golden Glory.
In the complaint filed against Overeem and Lam Thursday, KOI alleges that "subsequent to the execution of the UFC contracts, Overeem made numerous public statements that KOI/GG breached its fiduciary to him and that there was 'mistrust.' Overeem claimed that Zuffa's CEO, Lorenzo Fertitta told him in no uncertain terms that: there is a one million dollar 'signing bonus;' that the one million dollar signing bonus was Overeem's money and that KOI/GG was 'ripping him off' and 'stealing from him.'"
Caren Bell, a representative for the UFC and Fertitta, said they had not seen a copy of the complaint and could not comment.
The complaint does not state to whom Overeem made such claims. Lam, speaking for Overeem, declined to address specific allegations put forward in the 16-page document.
Pursuant to the terms of Overeem's UFC contract as outlined in the complaint, he is guaranteed a "bout fee" of $264,285 on Dec. 30. Should he defeat Lesnar, Overeem would receive an additional $121,428 "win bonus." Overeem is also in line to receive a $2 pay-per-view bonus per viewer, "for all revenues received by UFC-Zuffa for telecast of the Lesnar fight in the United States, Canada or over the internet in excess of $500,000."
Terms of the contract also guarantee Zuffa would pay Overeem $1 million spread out evenly over the first three fights of his deal, which is potentially good for up to eight bouts. Overeem is also expected to receive intellectual property payments for worldwide marketing of his likeness or image.
Lam, whom KOI's legal counsel Rod Lindblom called "instrumental in having Alistair move away from Golden Glory and breach his contract," said Overeem, 31, is aware of the legal action, which "we knew was coming," and remains squarely focused on Lesnar.
"The suit was filed for a very simple reason," Roderick J.Lindblom, legal counsel for KOI and Golden Glory, told ESPN.com. "Alistair Overeem has been part of Golden Glory for 11 years. Knockout Investment has a management contract with him. The management agreement was from 2007 until 2012. They negotiated one of the largest MMA agreements in the history of the sport for him. And within days he accused them of some pretty shady stuff that is not true. And he has walked away from his contract."
Josh Gross covers mixed martial arts for ESPN.com.
Waarschijnlijk mij.. anders ben ik een pussyquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef Cardizzle14 het volgende:
Net powernapje gedaan voor vannacht, Zin in!!! Post zo mijn picks! Wie kan ik vannacht verwachtend hierrrr?
Ik ben aanwezig!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mij.. anders ben ik een pussy![]()
Ik zie wel.. anders geef ik wel iemand wat links waar die streams op komen
Je mag niet linken naar illegale livestreams. Laten we het ook netjes houden hier wat dat betreft, anders kunnen we vanzelf een keer op de blaren zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef rumiii het volgende:
Mogen hier links geplaatst worden? Ik heb wel een goede, denk ik
Voor een stream? Nee, moet je even dm'en vannacht!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef rumiii het volgende:
Nee dat mag niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef rumiii het volgende:
Copy that.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je mag niet linken naar illegale livestreams. Laten we het ook netjes houden hier wat dat betreft, anders kunnen we vanzelf een keer op de blaren zitten.
Cool, dus 447x je inleg terug als iedereen wint? Wat is je inleg?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Kim
Gamburyan
Riddle
Volkmann
Njokuani
Pearson
Diaz
Fitch
Gustafsson
Phan
Overeem
@447
Voor een leuke eindejaarsklapper
Ik heb geen paypal of creditcardquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Cool, dus 447x je inleg terug als iedereen wint? Wat is je inleg?
Ik heb trouwens net de PPV gekocht op ufc.tv![]()
Ben er dus live bij, maar ga wel voor die tijd slaapje doen en om 04:00 uur eruit!![]()
Mensen, kopen die handel! Ruim 5 euro voor een legale HD stream!
Support the fighters!
2¤quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Cool, dus 447x je inleg terug als iedereen wint? Wat is je inleg?
Ik heb trouwens net de PPV gekocht op ufc.tv![]()
Ben er dus live bij, maar ga wel voor die tijd slaapje doen en om 04:00 uur eruit!![]()
Mensen, kopen die handel! Ruim 5 euro voor een legale HD stream!
Support the fighters!
Paypal registratie duurt ook helaas een dag of twee, ze moeten iets storten bla blaquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik heb geen paypal of creditcard
anders zou ik het doen
Die kop van Rogan weer, pricelessquote:
Ubereem is gewoon de attractie van Nederlandquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef Cardizzle14 het volgende:
Nu al 4 vrienden op facebook die links vragen voor vannacht, en meerdere mensen die me gevraagd hebben of ik ga kijken. Nog niet eerder gebeurdgoede zaak dit
Denk je? Beide hebben een verdomd goede chin, ik zie een TKO/KO niet gebeuren, misschien een sub.. maar dat eigenlijk ook niet want beide hebben genoeg ervaring. Word een DEC imo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Opperkwal het volgende:
Cerrone vs Diaz wordt onmogelijk een DEC, Hooidraad!!
aah balen, ik hoop dat er nu juist veel mensen live kijken!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Klopt het dat ik van de volgende Fokkers! nog de picks mis?
GEO, SPLACK, FXR, N00C, HOOIDRAAD, NULTY, CARDIZZLE, ROEP, HAPPEL, LESNAR, SINJI, WAMMES
Ben door prive omstandigheden bijna niet meer online geweest de afgelopen 2 weken.
Zal mijn picks voor middernacht plaatsen.
Live kijken is er voor mij helaas niet bij. Morgen 720p knallen!!
Sorry Brad, don't hit me.quote:
Je kunt een virtuele Visa creditcard kopen op www.3vcard.nlquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik heb geen paypal of creditcard
anders zou ik het doen
kijk, dat zijn echt coole tips,want ideal wordt direct verwerktquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:28 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Je kunt een virtuele Visa creditcard kopen op www.3vcard.nl
Die kun je gewoon betalen met iDeal
Dat VISA voucher-nummer wat je daar krijgt kun gewoon invullen op UFC.TV, heb ik net ook gedaan werkt als een tiet
Voor die 6 euro ga ik niet zitten kloten met sopcast
Goeie tip inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, dat zijn echt coole tips,want ideal wordt direct verwerkt
ik vreet je schoenen op als cerrone hem pakt op een dec, never bet againt a Diaz, "puches in bunches"quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad
Hier mijn picks voor het gehele event:
[ afbeelding ]
Damn, ik voorspel veel decisions zeg. Ik kan maar beter blijven slapen tot de main card begint
hey gast! kerel, ik bitschslap je, als niet live gaat kijken,quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
Deze keer gaat Volkmann wel zijn D'arce afmaken en Rogan gaat jizzen
Ik hoop voor je dat je een sterke maag hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vreet je schoenen op als cerrone hem pakt op een dec, never bet againt a Diaz, "puches in bunches"
Zeg maar wanneer je langs komt danquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey gast! kerel, ik bitschslap je, als niet live gaat kijken,
TheReem gaat brocken maken
Hehe mooi moment was dat, wat een beestquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is iig niet zo erg dan
[ afbeelding ]
just bleeeeeeedquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hehe mooi moment was dat, wat een beest
quote:
31-612345678quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Jo wat vul ik in bij telefoonnummer dan?
06-xxxx doet ie niet en +316 ook niet
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is iig niet zo erg dan
[ afbeelding ]
Ik wil sowieso de televised card zien. Liefst alle fights maar dan kan ik maar heel kort voorslapen...quote:
ervoor slapen is de meeste niet goed bevallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de televised card zien. Liefst alle fights maar dan kan ik maar heel kort voorslapen...
Ik deed het de vorige keer voor het eerst en het beviel mij wel goed. Anders ben ik altijd helemaal over mijn slaap heen na de main event en dan blijf ik wakker. Tussen 10 en 12 uur kan ik mij ogen niet meer open houden en val ik in slaap. En dan tegen de avond wakker worden, zondag op maandag niet slapen en dan de hele dag werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ervoor slapen is de meeste niet goed bevallen
Bluf, jij gaat echt wel kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik dadelijk nog een lekker bordje macaroni pak, tot een uur of 2 facebook fights kijk, morgen lekker uitslaap en een downloadje aanzet.
Was het maar afgelopen week tijdens serious request![]()
En TBH ik vind het niet echt een card om wakker voor te blijven, ja leuk Overeem uit Nederland.. maar toch![]()
Come at me broskies
standaard ontbijtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Hooidraad het volgende:
Kwark![]()
Ik heb net ook weer 4 bakken gehaald
Pussy, fok ritme morgen is het oud en nieuwquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik dadelijk nog een lekker bordje macaroni pak, tot een uur of 2 facebook fights kijk, morgen lekker uitslaap en een downloadje aanzet.
En TBH ik vind het niet echt een card om wakker voor te blijven, ja leuk Overeem uit Nederland.. maar toch![]()
Come at me broskies
you deserve stockton slaps,boyquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Come at me broskies
staat 2 pagina's terug ook alquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef wc-eend het volgende:
Wat is de beste Lesnar vs Overeem promo, paar vrienden gek maken...
Het zal echt tenenkrommend zijn als Lesnar de takedown pakt en Cees niet kan opstaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef McNulty het volgende:
Overeem - Lesnar
Met pijn in mjin hart kies ik voor Lesnar. Mijn uitgangspunt is "your favourite fighter will get beat by a wrestler". Maar als Overeem wint word ik wel helemaal LEIP!
tegen zijn vader, stond ie direct weer op!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het zal echt tenenkrommend zijn als Lesnar de takedown pakt en Cees niet kan opstaan...
En de kans daarop is niet bepaald klein
ga nu maar slapen, je hebt het nodig,jongenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga the adjustment bureau afkijken, dan straks een paar facebook fights en lekker slapen
Wat Lesnar zelf al zegt: hij heeft iedere tegenstander minstens 1x naar de grond weten te halen. Tegenstanders die zelf ook wrestlers zijn (Carwin, Couture, Cain). Hopelijk kan Cees snel weer opstaan zodra het gebeurt maar het is wel een reus van een vent die bovenop je ligt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat overeem wel wint. AL je die takedowns ziet van lesnar, beethe American Football takedowns tbh.
Maar die takedowns, in sommige matches zie hem zo grijpen naar de heupen na een rush. Alistair moet gwn knietje geven dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat Lesnar zelf al zegt: hij heeft iedere tegenstander minstens 1x naar de grond weten te halen. Tegenstanders die zelf ook wrestlers zijn (Carwin, Couture, Cain). Hopelijk kan Cees snel weer opstaan zodra het gebeurt maar het is wel een reus van een vent die bovenop je ligt.
Lesnar is enorm sterk en zwaar en heeft zeer goede worsteltechniek. Als zo'n gast op je afkomt zullen er maar weinig mensen de takedown kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die takedowns, in sommige matches zie hem zo grijpen naar de heupen na een rush. Alistair moet gwn knietje geven dan.
nah, dat lukt je toch niet, slapen, gewoon doortrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga even proberen te slapen, als het niet lukt dan haal ik de nacht gewoon door. Live kijken zal ik.
tot zo
Moet werken morgen om 15:00 :=(quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, dat lukt je toch niet, slapen, gewoon doortrekken
Ik maak me zorgen om Brock's takedowns. Ze stellen technisch gezien misschien niet zo heel veel voor. Maar het gaat hier om een reusachtig monster. Dan hoeft het niet altijd mooi te zijn. Aan de andere kant. Als Alistair z'n knieën en combinaties goed kán inzetten vannacht zie ik het positief in. Het gevecht kan wat mij betreft beide kanten op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat Lesnar zelf al zegt: hij heeft iedere tegenstander minstens 1x naar de grond weten te halen. Tegenstanders die zelf ook wrestlers zijn (Carwin, Couture, Cain). Hopelijk kan Cees snel weer opstaan zodra het gebeurt maar het is wel een reus van een vent die bovenop je ligt.
Aan de andere kant, Lesnar probeert hier ook een reus neer te halen hèquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om Brock's takedowns. Ze stellen technisch gezien misschien niet zo heel veel voor. Maar het gaat hier om een reusachtig monster. Dan hoeft het niet altijd mooi te zijn. Aan de andere kant. Als Alistair z'n knieën en combinaties goed kán inzetten vannacht zie ik het positief in. Het gevecht kan wat mij betreft beide kanten op.
Klopt. Maar Alistair is geen Amerikaanse worstelaar, al is zijn worsteltechniek best okay, van wat ik gelezen heb.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Lesnar probeert hier ook een reus neer te halen hè
Hij kan Couture en Carwin enzo wel neer hebben gedenderd maar zij zijn niet gemaakt van paardenvlees zoals Cees.
je doet je naam geen eer aan.lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Trekrecord het volgende:
Alarm gaat af binnen 4 uren en 14 minuten
seeya
ragdolled,lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef n00cL30n het volgende:
Bullrushes Schmulrushes.... Rogers probeerde dat ook bij Overeem en Overeem smeet Rogers door de kooi...
Wees ff realistisch, je hebt mensen die sterk zijn en goed kunnen worstelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef n00cL30n het volgende:
Bullrushes Schmulrushes.... Rogers probeerde dat ook bij Overeem en Overeem smeet Rogers door de kooi...
Alistair is wel goed in bjj.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Maar Alistair is geen Amerikaanse worstelaar, al is zijn worsteltechniek best okay, van wat ik gelezen heb.
Dan is Ziggo echt de sjaakquote:
Bij mij De Key. Dan zijn de bullrushes van Lesnar er niets bij, bij wat er dan op ze af komtquote:
trending,lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Facebook, Twitter, Whatsapp
mensen watskebeurt, shit ontploft ofzo
En terechtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Paxlie het volgende:
Facebook, Twitter, Whatsapp
mensen watskebeurt, shit ontploft ofzo
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?quote:
100% zeker kan ik niet zijn want ik was niet bij de vergaderingen maar volgens mij wel ja, volgens mij was dat besloten na de Texeira KO, en daarvoor had hij al Fujita in een mini coma gekneed..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?
jep,kijk maar tegen texieraquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Klopt het wat Rogan zegt dat Overeem de reden is dat K1 de thaiclinch verboden heeft?
Deze man gaat het vanavond maken.. of breken/verzakenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overeem is zo'n een baas he, ik moest ook echt lachen toen ik hem in de LMFAO clip zag.
Die man heeft het wel gemaakt.
Japan gaan er dacht ik vaak 70/80.000 in, dus ja. Grootste wat de UFC heeft gedaan is 55.000 in Canada.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Smoofie het volgende:
@ Rogan.
Is die arena in Japan/Korea niet groter dan de MGM arena?
Maar maar wie is de streamboer van vanavond als jij er niet bentquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Bier, nope
Vrienden, forever alone![]()
HD stream, nope
Bets, check
Morgenmiddag maar eens downloaden.
Je hebt toch geen stream nodigquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maar maar wie is de streamboer van vanavond als jij er niet bent
Nee, die Rogan zei zo van "Alistair heeft nog nooit in de MGM gestaan met 18k man".quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Japan gaan er dacht ik vaak 70/80.000 in, dus ja. Grootste wat de UFC heeft gedaan is 55.000 in Canada.
Of bedoel je als ze naar Japan toegaan?
en van de spike matches?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt toch geen stream nodigje hebt nu ufc.tv gefixt
Klopt, maar de sfeer is wel anders, maargoed Kickbox events zijn vaak ook luidruchtig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, die Rogan zei zo van "Alistair heeft nog nooit in de MGM gestaan met 18k man".
Maar toen dacht ik: "Maar wel in japan en Korea met Dynamite! en K-1..".
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overeem is zo'n een baas he, ik moest ook echt lachen toen ik hem in de LMFAO clip zag.
Die man heeft het wel gemaakt.
Net ff beide partijen bekeken op YouTube. Die van Fujita was een MMA partij met een losse knie naar het hoofd en die van Texeira was een thaiclinch met eerst een knie naar het lichaam en daarna een knie naar het hoofd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
100% zeker kan ik niet zijn want ik was niet bij de vergaderingen maar volgens mij wel ja, volgens mij was dat besloten na de Texeira KO, en daarvoor had hij al Fujita in een mini coma gekneed..
I know, maar hij deed het vaker/al langer en die Texeira KO deed het hem, toen dachten ze we gaan de regel veranderen naar 1 arm/handschoenen grijpen naar de nek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Net ff beide partijen bekeken op YouTube. Die van Fujita was een MMA partij met een losse knie naar het hoofd en die van Texeira was een thaiclinch met eerst een knie naar het lichaam en daarna een knie naar het hoofd.
Die tegen Badr Hari ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I know, maar hij deed het vaker/al langer en die Texeira KO deed het hem, toen dachten ze we gaan de regel veranderen naar 1 arm/handschoenen grijpen naar de nek.
Die KO tegen Texeira blijft echt ziek
Lekker zo op de dag van een van de belangrijkste momenten in je carrièrequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef THEFXR het volgende:
really sucks!
http://www.mixedmartialar(...)-141-purse-withheld/
ja, het zijn echte naaiersquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker zo op de dag van een van de belangrijkste momenten in je carrière
Groupppphugggg?????quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Arie Boomsma kijkt ook zie ik op Twitter
Hari vecht op 28 januari op de Proud Farewell To a Legend, speciaal voor hem, omdat hij stopt met kickboxen en naar Amerika gaat om een box carrière te volgen. Die card is sick!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch jammer dat er niet meer globaal naar een groot vecht event wordt gekeken zoals Ali - Frazier.
Wie weet trouwens wat er met Badr Hari gebeurd is?
Badr zou naar Amerika gaan, en na een snelle google weet ik dat hij een meisje in Nederland zwanger heeft gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch jammer dat er niet meer globaal naar een groot vecht event wordt gekeken zoals Ali - Frazier.
Wie weet trouwens wat er met Badr Hari gebeurd is?
Dacht al dat ze hoogtepunt al bereikt had i.v.m. zijn aanklachten en je bijna niets meer van hem hoorde. Maar interessant, heb je een linkje over dat die een boks carriere gaat doen in Amerika?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hari vecht op 28 januari op de Proud Farewell To a Legend, speciaal voor hem, omdat hij stopt met kickboxen en naar Amerika gaat om een box carrière te volgen. Die card is sick!
Voor de leading kickboks promotie zon beetje is de productie ook zwaar bagger bahquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Site van it's showtime laat niet eens de fightcard zelf zienfilmpje is ook niet te vinden op youtube.. wat een prut.. wordt ff beter googlen ik edit zo wel.
Interessant ja, die El Hadj vocht toen toch het beste K-1 gevecht ooit tegen Mike Zambidis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=matchmaking&event_id=18
Duut vs Silva
Grigorian vs El Hadj
Zimmerman vs Verhoeven
Direkci vs Roosmalen
Ghita vs Gerges
Hari vs Saki
![]()
yesss, wekelijkse kost zon beetjequote:
Ja, het irritante geluidje is er alquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Hoogstaande het volgende:
over paar minuten beginnen de facebook fights tovch?
Link?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, het irritante geluidje is er al![]()
Gamburyan vs Nunes
laatste 3 gevechten zijn wel baas hoor!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=matchmaking&event_id=18
Duut vs Silva
Grigorian vs El Hadj
Zimmerman vs Verhoeven
Direkci vs Roosmalen
Ghita vs Gerges
Hari vs Saki
![]()
Om het nog spannender te maken, als ik vannacht vuurwerk hoor dan maak jij 2012 niet mee, gek!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
laatste 3 gevechten zijn wel baas hoor!
Even om het mijzelf spannend te maken, als alistair een first round ko/tko knalt gaat er bij mij in de straat een vuurwerk pot af:o
Je stelt me teleur hoor, just so you know :$quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
Normaal ben ik echt een vuurwerk junkie, maar dit jaar niet.. dus ik hoef niet vroeg op, en toch ga ik zo slapen![]()
Gadde gij nou maar de herhaling van dat pijltjes gooien kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Om het nog spannender te maken, als ik vannacht vuurwerk hoor dan maak jij 2012 niet mee, gek!!
Facebook -> UFC liken -> Prelimsquote:
Hey buurmanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Om het nog spannender te maken, als ik vannacht vuurwerk hoor dan maak jij 2012 niet mee, gek!!
Jonge lult nie, die flyer klopt niet want ik ben veul groter dan die twee!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gadde gij nou maar de herhaling van dat pijltjes gooien kijken.
dat ligt eraanquote:
Heb jij een stream??quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
Schiet is op met die Gamburyan - Nunes fight.. ik wil naar bed
Voor zo'n domme troll als jij niet, daarnaast ben je ook nog scheel ook.. hint, het staat hierboven.quote:
geen streamquote:
Ik zie het niet...quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor zo'n domme troll als jij niet, daarnaast ben je ook nog scheel ook.. hint, het staat hierboven.
Riddle en geo hebben iets gemeenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef roepdeman het volgende:
Riddle is een pussy! Echte mannen vechten gewoon met een gebroken been!
Deze: Overeem heeft geen kind aan Lesnarquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe TT: It doesn't get any bigger than this!
?
Is wel een kopie dus is niet zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |