Dikke fail dus. Gewoon. niet. doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, ik zag vannacht nog beelden uit de studio..presentator en producer zaten te luchtgitaren en lucht drummen op Are you gonna go my way.
Ik denk, dat dat 1 van de meest trieste vertoningen was die ik ooit heb gezien..werkelijk élke beweging was fout.
instrumentaal dusquote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Frank Boeijen heeft ook nog een heel mooi nummer samen met Stef Bos gemaakt. Twee mannen zo stil.
quote:
Echt niet? Ook niet Take Five?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee. Dat niet want dan had ik het niet mooi gevonden. Jeweettog.. ik hou niet van instrumentale nummers.
Vind deze versie mooier dan die van Herman van Veenquote:
Ik doe mee.quote:
Take Five?? Nog nooit van gehoord.quote:
Albatros - Fleetwood Macquote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee. Dat niet want dan had ik het niet mooi gevonden. Jeweettog.. ik hou niet van instrumentale nummers.
yasmin zingt sowieso mooi..... of eigenlijk zong......quote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind deze versie mooier dan die van Herman van Veen
Die ken je wel, van Dave Brubeckquote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Take Five?? Nog nooit van gehoord.Maar als het instrumentaal is, is de kans klein dat ik het leuk vind...
Ik vind de cover van Leonard Cohen mooier.quote:
James Last op klompen is mijn favo elpeequote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Albatros - Fleetwood Mac
en natuurlijk alles van James Last
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |