2xquote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Albatros - Fleetwood Mac
en natuurlijk alles van James Last
Huisvrouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heette diegene die erop stemde nou? Lynchen die hap.
Wel huisvrouwenplaatje ja.quote:
quote:
Die dus. Daar kun je zo You're Beautiful overheen zingenquote:
Ruim je het zelf even op!quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Was dit niet in de UK het meest gehaatte nummer ooit?
Ik dacht dat het hetzelfde nummer wasquote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dus. Daar kun je zo You're Beautiful overheen zingen
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef cafca het volgende:
Mijn zus, die normaal echt wel een goede smaak heeft, heeft een CD van James Blunt
Klopt. Dat is een plaat van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dus. Daar kun je zo You're Beautiful overheen zingen
Maak daar maar wereldwijd van!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Was dit niet in de UK het meest gehaatte nummer ooit?
Er zouden grenzen moeten zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]iedereen heeft zo z'n foutjes.
quote:
Echtquote:Op donderdag 29 december 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Majo, ik heb Take Five even opgezocht... ken het vaag maar ook dat instrumentale lied vind ik niets.
Lekker, ben de hele tijd al misselijkquote:
he bahquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lekker, ben de hele tijd al misselijk(en afwezig)
Ja, echt. Ik kan ook niet zo goed tegen lange intro's of jamsessies.quote:
Met een ponchoquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga zo 15 jaar terug in de tijd, toen je nog elke straathoek een groepje panfluiters tegenkwam
Beterschap!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beterschap!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja maar die zie je dus nooit meer?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me wel altijd denken aan die vage wannabe Azteken of Inca's die panfluit spelen buiten het Centraal Station of op de Dam
De condor vliegt voorbijquote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent el condor pasa eigenlijk?
Ze zijn pasaquote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar die zie je dus nooit meer?
Dat komt door James Bluntquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
El Cóndor Pasa ("The condor goes by", or "flies past") is a song from the zarzuela El Cóndor Pasa by the Peruvian composer Daniel Alomía Robles,quote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent el condor pasa eigenlijk?
Niet meer zo vaak idd!quote:
Zwanger??quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mooie afsluiter, ik ga mijn bed opzoeken, morgen vroege dienst.
Beterschap FritsFlits!
Altijd hetzelfde accordeondeuntje!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet meer zo vaak idd!
Nu zitten er vaak wat Roemenen of Bulgaren ofzo die zigeunermuziek spelen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
Trusten!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
joep doei en de mazzelquote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
quote:
Ik heb onze vaste albert heijn dakloze in de aanbieding.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde accordeondeuntje!!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
quote:
Dat merken we.quote:
ach das voetbal......... das doelloos met doelenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Arsenal suporter.
Maar dit is HET voetbalnummer.
Jaloers is
Het heb heul niks met voetbal te makenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Arsenal suporter.
Maar dit is HET voetbalnummer.
Jaloers is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |