ik heb ook wel eens gedart. heb er een week lang dikke spierpijn aan mijn schouder aan overgehouden en nooooooooit meer gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:18 schreef Fannie het volgende:
Ja dat kan, maar ik dart zelf ook dus dan vind ik het altijd wel leuk om het ook op tv te zien.
tja, er zat geen garantie op de ingreep.quote:
ik had vanmiddag een afspraak bij de ha en heb net de verwijzing binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is knap waardeloos Lady, wanneer kun je terecht?
tja overgang, is nagekeken, is bij mij niet van toepassing.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:48 schreef Fannie het volgende:
Ik weet van een kennis dat die om het jaar geopereerd moet worden aan poliepen in de blaas, misschien heb jij wel hele actieve poliepen?
Kweet het niet, maar lastig is het wel.![]()
En ik vloei ook veel, maar dat relateer ik maar aan de overgang, das ook een feest....Not!
moooooooi!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef Vicky het volgende:
Leuk m@x!bijna klaar
![]()
[ afbeelding ]
de tv moet er nog tussen en er moeten.nog een paar lampies in
ik ook! En mn dochter keek meequote:Op donderdag 29 december 2011 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ken je 16 and pregnant en het vervolg teen mom van MTV? Vond ik ook wel interessant om te zien.
Ja he, dat had ik ook, zo mooi gebruik maken van dat mooie hoge plafond.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef m@x het volgende:
Wow Vicks! Heel mooiIk vind het ook een stuk beter dan wat je eerst had staan. Niet dat dat niet mooi was, maar dit past op de een of andere manier beter. En ik ben jaloers op al die bergruimte.
SistersDat vond ik altijd een leuke serie.
Ik.moest zo lachen toen iemand van de week op twitter vroeg of er ook wel eens vrijdagen zijn dat je niet naar Ikea gaat.quote:
Dat was haar bank. De rest komt van Ikea begrijp ikquote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
t was toch meer een sofleverancier?
Season 3 is net begonnen op mtv. Ik vind het erg interessant om ze voor langere tijd te volgen ipv alleen die 16 and pregnant aflevering.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik volg nu Teen mom 2 season 2 best interessant ja.
ja season 3 van de eerste teen moms?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Season 3 is net begonnen op mtv. Ik vind het erg interessant om ze voor langere tijd te volgen ipv alleen die 16 and pregnant aflevering.
Maar Mous heeft gelijk, goed materiaal voor je puber want het gaat bij allemaal eigenlijk wel fout.
Big Love is ook geniaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Erg mooi geworden Vicky! Ik vind het beter dan de donkere meubels die jullie eerst hadden maar dat is ieder zijn ding natuurlijk![]()
Be, ik zeg ook desperate housewives. Bones vind ik ook erg leuk. Ken je Big Love? Vond ik ook leuk.
En ken je 16 and pregnant en het vervolg teen mom van MTV? Vond ik ook wel interessant om te zien.
En die waren (ik heb geen upc meer) gratis te bekijken bij UPC. Alle seizoenen!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef E.T. het volgende:
BE, fwiw, de Gooische Vrouwen - Film was het minst leuk van alle gooische vrouwen![]()
De eerste seizoenen (die met Willemijn!) waren echt geweldig!![]()
Vicky, mooi!!
Yep die ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ja season 3 van de eerste teen moms?
Want ik volg de Amerikaanse dinges, heb geen geduld om te wachten tot hier alles op MTV komt
Oh, is er een vervolg op het vervolg van de eerste serie? Leuk!quote:
Sisters!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
Da's balen lady!
Ik heb hulp nodig. Ben door grey's en private practice heen. Wat zal ik nu eens gaan kijken?
* Sex and te city - nooit iets van gezien
* Desperate housewives - ook nog nooit gezien
* Sisters - deels gezien
* iets anders?
Ik heb ook nog nooit gooise vrouwen gezien, maar ik vond de film vreselijk dus ik denk dat ik maar pas.
(Ik ga over drie weken weer voor een flinke vlucht weg en ik zoek afleiding.)
Die Farrah doet het nu wel onwijs goed vind ik.. Amber kotskotskotsquote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is er een vervolg op het vervolg van de eerste serie? Leuk!
Ik heb wat dat betreft zoveel respect voor Tyler en ehm.... Catelynn, dat ze hun kind idd ter adoptie hebben afgestaan, want hoe moeilijk ook, thuis zou het drama zijn geworden.
En grappig genoeg heeft zoonlief (de oudste) een verschrikkelijke hekel aan Farrah
Vampire Diariesquote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
Da's balen lady!
Ik heb hulp nodig. Ben door grey's en private practice heen. Wat zal ik nu eens gaan kijken?
* Sex and te city - nooit iets van gezien
* Desperate housewives - ook nog nooit gezien
* Sisters - deels gezien
* iets anders?
Ik heb ook nog nooit gooise vrouwen gezien, maar ik vond de film vreselijk dus ik denk dat ik maar pas.
(Ik ga over drie weken weer voor een flinke vlucht weg en ik zoek afleiding.)
Amber is idd ook geen uitblinker in het vak social skills, maar dat arrogante van Farrah is soms zo irritant, plus dat ik haar achterbaks vind, terwijl Amber gewoon een lui kutwijf is.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die Farrah doet het nu wel onwijs goed vind ik.. Amber kotskotskots
En in 2 heb ik een schurft aan Jenelle trailertrash eerste klas man
Whehehe eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amber is idd ook geen uitblinker in het vak social skills, maar dat arrogante van Farrah is soms zo irritant, plus dat ik haar achterbaks vind, terwijl Amber gewoon een lui kutwijf is.
Ja, April... wat een mensquote:Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Whehehe eens.
Tyler en Catelynn heb ik ook respect voor en dan die moeder die wilde dat ze het hield. Want ze heeft het zelf zo lekker goed voor elkaar
Het zal vast de serie zijn, maar als je de oude film met Steve Martin nog eens tegenkomt dan moet je 'm ook zien. Echt hilarisch zo af en toe! (Ik heb 'm liggen. Op VHS. Zo oud.)quote:Op donderdag 29 december 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Overheen gekeken. Serie of film?
Ik wilde altijd zo graag zo'n kleind blond jongetje als in die film! Heerlijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het zal vast de serie zijn, maar als je de oude film met Steve Martin nog eens tegenkomt dan moet je 'm ook zien. Echt hilarisch zo af en toe! (Ik heb 'm liggen. Op VHS. Zo oud.)
Ja wij volgen het! Geweldig ook om de verschillen te zien. Hebben toch wel erg gelachen om die vader van het blanke gezin die voor het eerst, na 26 jaar, een nacht alleen was en een kind in bad deed. Heeft ie gestofzogen en een kattenbak schoongemaakt nou eerst maar een borrelquote:Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef Jipster het volgende:
Iemand weleens 'Een huis vol' gezien? Gaat over 2 gezinnen die elk 12 kinderen hebben...
Serie! Met Peter Krausequote:Op donderdag 29 december 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Overheen gekeken. Serie of film?
Oeh, Nate van Six feet under!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Serie! Met Peter Krause.
Alleen is Maura Tierney vervangen door Lauren Graham (die zowaar minimaal irritant is. )
Dat!quote:
Letterlijk een huis vol he... die Surinaamse papa is wel geinig. Zij verwachten hun 13e (!!!) kindje!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:49 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Ja wij volgen het! Geweldig ook om de verschillen te zien. Hebben toch wel erg gelachen om die vader van het blanke gezin die voor het eerst, na 26 jaar, een nacht alleen was en een kind in bad deed. Heeft ie gestofzogen en een kattenbak schoongemaakt nou eerst maar een borrel
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef easy-going het volgende:
Nou kan het natuurlijk best zo zijn dat hij volgende week toch naar Dolfje wil, niets is zo veranderlijk als een Sven tenslotte (nietwaar Lois)
Ja he. En we hebben ook nog eens een kaasboer in het winkelcentrum, dat scheelt!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Ssserpente het volgende:
Alleen een kaasplankje is wel te overzien.![]()
Ons huis is helemaal niet groot. En al helemaal niet ingericht op 8 kleine sloopkogels.
Heb besloten dat het een zelfbedieningsavondje wordt. Ik pleur alles op de eettafel en dan zoeken ze het maar uit. En de kinderen gooi ik op ons bed met een dvd'tje. De slaapkamer is toch beneden.
oh, cheddar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef amaranta het volgende:
Weet niet. Geen port salut. En ja hij stinkt wel. Hij is heel erg geel en er zit een oranje korst op.
Hij is super lekker. We hadden ehm bij de Jumbo gekocht.
Klinkt goed! De zalmvariant kende ik al, de rest nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
eiersalade met rucola, zalm met roomkaas en komkommer en nog iets met rookvlees, roomkaas en zongedroogde tomaat of rucola. Niks bijzonders maar gewoon lekker
is niet vanavond...quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Vicky het volgende:
Vanavond tijdens TVOH lekker verder met opruimen
des te meer reden om het opgeruimd te krijgenquote:
Had je dat niet vantevoren kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Lois het volgende:
Ik wil graag, namens de firma Kleenex, iedereen bedanken die de serie grey's anatomy heeft aanbevolen.![]()
Ben inmiddels bij seizoen 5 en kolere hee
Ik heb een verklaring getekend dat ik nooit voorkennis mag delenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je dat niet vantevoren kunnen zeggen?had ik aandelen Keenex gekocht!
Om daarna huppelend te gaan helpen met een idioot k-klusje bij de buren en een biertje drinken op de goede klus-afloopquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he!
Weet je wat ik het ergste vind aan 'zieke' mannen? Dat ze dan zo heel dapper doorzetten en ineens bij dingen 'helpen' waar je ze normaal gesproken nooit bij ziet zonder uitdrukkelijk verzoek.![]()
Al zuchtend en kreunend natuurlijk, maar wat goed dan he, wat een enorm doorzettingsvermogen enzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb een verklaring getekend dat ik nooit voorkennis mag delen![]()
BE![]()
![]()
Ik heb ineens dat liedje van Beyonce (why?) in mijn hoofd : Who runs the world? Girls
Nu? Water koken en kinderen in de wasbak?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de ketel is ontploft..wat een timing
Nee, idd....quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen open haardGelukkig wel dikke truien in de kast. Ik ben al lang blij dat het niet vriest eigenlijk!
waarom jij dan wel? Snotver!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Paginanummering zie ik wel bovenaan.
Weet je hoelang ik al droog sta??? Daar helpt een koude douche niet tegen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet je bij mij komen douchen..lekker koud
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus is zelf al aan het kijken of hij er wat aan kan doen. En ik geloof dat hij de oude buurman ff belt, die zit in die handel
Kindjes liggen al frisgewassen in bed gelukkig, dus we hebben wel ff voor het echt nijpend wordt.
Ja welja joh..het zal eens normaal gaan hier.
Ik voel me net Moussy zo af en toe
Platzak en zelfs geen ketel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef Leandra het volgende:
Feest.... begin het nieuwe jaar goed; platzak, maar wel een nieuwe ketel
Ik klaag ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Lekker rustig en roddels... perfecte combinatie toch Flugel?!
goeie smaakquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Hier staat de top 2000 op, maar m'n kop zit nog zo vol snot dat ik nog (veel) minder hoor dan normaal, dus als ik niet zie welk liedje opstaat heb ik werkelijk geen flauw idee.... aan de tonen die nog wel binnenkomen hoor ik het iig niet.
Maar Soneal stond vanmiddag heftig te dansen op ZZ-Top
Wat heerlijk vals!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef livelink het volgende:
Ik moet eigenlijk schoonmaken en opruimen. Ik heb gisteren de schoonmaakster afgezegd omdat het huis zo'n puinhoop was dat ik me gewoonweg schaamde. En ik dacht dat ik vandaag de hele dag kon ruimen. Maar uiteindelijk ben ik dus nu een bank en een nog grotere puinhoop rijker.
En een nieuwe bank in een puinhoop is geen gezicht kan ik jullie melden. Van mij dus geen foto's a la Vicky. Maar ik heb wel een bank
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef livelink het volgende:
Ik moet eigenlijk schoonmaken en opruimen. Ik heb gisteren de schoonmaakster afgezegd omdat het huis zo'n puinhoop was dat ik me gewoonweg schaamde. En ik dacht dat ik vandaag de hele dag kon ruimen. Maar uiteindelijk ben ik dus nu een bank en een nog grotere puinhoop rijker.
En een nieuwe bank in een puinhoop is geen gezicht kan ik jullie melden. Van mij dus geen foto's a la Vicky. Maar ik heb wel een bank
Lomp bedoel je? Jaquote:
Oh nee, dan ben ik ook geen darterquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet stressgevoelig, goed kunnen richten, een leuk muziekje hebben als je aan komt lopen
De vriendinnen zijn allemaal druk boodschappen aan het doen morgen ben ik bang. Plan is nu als volgt:quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef livelink het volgende:
M@x, morgen een vriendin meenemen met shoppen? Dat wil bij mij nog wel eens goed helpen in het maken van de juiste keuzes. Maar dan niet zo'n new chick vriendin natuurlijk.
ha, dat probleem heb ik dus juist niet, ik ga namelijk naar de sauna. het enige waar ik me druk om maak is dat ik mijn roze slippers niet vergeet mee te nemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb outfitstress!!! Ik moet morgen naar een feest en ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik aanmoet. Ik heb vandaag al een rondje stad gedaan en ben met een hoop thuisgekomen maar niks wat geschikt is voor morgen. Nou pas ik eindelijk in een normale maat en kan ik nog niks vinden. Jank!
Geen oranje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ha, dat probleem heb ik dus juist niet, ik ga namelijk naar de sauna. het enige waar ik me druk om maak is dat ik mijn roze slippers niet vergeet mee te nemen
heb ik ook, maar ik doe morgen mijn witte badjas aan. bij mijn oranje slippers heb ik een bruine.quote:
Ja dat is idd het probleem vaak. Vervangen door honing is ook geen optie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Lastig denk ik Saffier, Suiker is bij mijn weten het 'eten'van de gist die in de oliemolen gaat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef livelink het volgende:
uhh nou nu even niet hoor.... ik heb 5 dozen in de gang, 1 doos in de slaapkamer en 1 doos ind e woonkamer die allemaal naar de container mogen. verder heb ik een kast midden in de woonkamer staan, staan er nog 3 dozen, een grote ikea tas met zooi, liggen er zo'n 15 planken, 2 dozen met dvd's en nog wat ikeadozen die nog inelkaar gezet moeten worden..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef livelink het volgende:
Sorry Vicky![]()
Maar jouw huis is veel opgeruimder, dat is toch ook veel waard
Welk spelletje is dat miss? Wij hebben sinds van de week ook een ipad en vind puzzelen best leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef miss_sly het volgende:
Livelink wat ben je toch een heerlijk mens
Klinkt als een prima outfit, toch, m@x
Ik heb geen stress. Morgenavond heerlijk rustig met drietjes, morgen wat hapjes halen, en oliemolen natuurlijk! En nu zit ik lekker op de bank, iPad op schoot, top2000 aan en puzzels te maken op de iPad.
Nou, ik was ook ooit nieuw hoor *pruil*quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Macka66 het volgende:
Buuv, je bent mijn over all favoriete nieuwkomer
Sja, alsof zij de enige isquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik was ook ooit nieuw hoor *pruil*
Thanks for sharingquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:21 schreef Ssserpente het volgende:
Gefeliciteerd met Sasha, Be! Fijne dag vandaag!
Een vriendin van me is nu onderweg naar de HAP om een aambei van anderhalve cm weg te laten snijden. Die zal deze O&N niet snel vergeten, met dr eigenste kiloknaller.
Het heet Jigsaw HD, voor de iPad, is gratis. Je kunt het aantal stukjes instellen van 15 tot 104 geloof ik en je kunt ook eigen foto's als puzzel gebruiken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef mrien het volgende:
[..]
Welk spelletje is dat miss? Wij hebben sinds van de week ook een ipad en vind puzzelen best leuk
Noh! Wat lief!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Macka66 het volgende:
Sasha, gefeliciteerd
Buuv, je bent mijn over all favoriete nieuwkomer
Ik ga straks weer een stapel knijpertjes bakken. Uit pure voorpret heb ik een knijpertjestopic opgestart in CUL.
dan kunnen ze er toch een elastiekje omheen draaien zodat ie gewoon afsterft en er af valt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:53 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, de ha heeft er een snee van 2 cm in gegeven maar kon m niet wegsnijden omdat het een oud stolsel is. Nu heeft ze alleen maar meer pijn.
Volgens mij uit blik nu, tis nog wat koud voor verse.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, verse en uit blik denk ik. Is het nu het seizoen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo bizar dit! Ik kwam in Oud toen BE graag in verwachting wilde raken en nu is die wens al 4 geworden!![]()
Gefeliciteerd met zijn verjaardag.
De vorst moet er eigenlijk eerst nog overheen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, verse en uit blik denk ik. Is het nu het seizoen eigenlijk?
lekker heb je er nog paar over ??quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:42 schreef snoopy het volgende:
Ik ben oliebollen aan het bakkenMijn assistenten zijn al afgehaakt.
ja, maar volgens mij doen ze er dan een elastiekje om, serieus, en sterft ie af.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ze werd naar huis gestuurd met een verdovend zalfje. Heb maar gezegd dat ze curanol moet bestellen.
Je kan er toch ook aan geopereerd worden? Hij heeft het formaat van een kwartelei zegt ze.
*kwarteleitjes bij de lunch maar skiptquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef Ssserpente het volgende:
Hij heeft het formaat van een kwartelei zegt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |