ik heb ook wel eens gedart. heb er een week lang dikke spierpijn aan mijn schouder aan overgehouden en nooooooooit meer gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:18 schreef Fannie het volgende:
Ja dat kan, maar ik dart zelf ook dus dan vind ik het altijd wel leuk om het ook op tv te zien.
tja, er zat geen garantie op de ingreep.quote:
ik had vanmiddag een afspraak bij de ha en heb net de verwijzing binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is knap waardeloos Lady, wanneer kun je terecht?
tja overgang, is nagekeken, is bij mij niet van toepassing.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:48 schreef Fannie het volgende:
Ik weet van een kennis dat die om het jaar geopereerd moet worden aan poliepen in de blaas, misschien heb jij wel hele actieve poliepen?
Kweet het niet, maar lastig is het wel.![]()
En ik vloei ook veel, maar dat relateer ik maar aan de overgang, das ook een feest....Not!
moooooooi!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef Vicky het volgende:
Leuk m@x!bijna klaar
![]()
[ afbeelding ]
de tv moet er nog tussen en er moeten.nog een paar lampies in
ik ook! En mn dochter keek meequote:Op donderdag 29 december 2011 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ken je 16 and pregnant en het vervolg teen mom van MTV? Vond ik ook wel interessant om te zien.
Ja he, dat had ik ook, zo mooi gebruik maken van dat mooie hoge plafond.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef m@x het volgende:
Wow Vicks! Heel mooiIk vind het ook een stuk beter dan wat je eerst had staan. Niet dat dat niet mooi was, maar dit past op de een of andere manier beter. En ik ben jaloers op al die bergruimte.
SistersDat vond ik altijd een leuke serie.
Ik.moest zo lachen toen iemand van de week op twitter vroeg of er ook wel eens vrijdagen zijn dat je niet naar Ikea gaat.quote:
Dat was haar bank. De rest komt van Ikea begrijp ikquote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
t was toch meer een sofleverancier?
Season 3 is net begonnen op mtv. Ik vind het erg interessant om ze voor langere tijd te volgen ipv alleen die 16 and pregnant aflevering.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik volg nu Teen mom 2 season 2 best interessant ja.
ja season 3 van de eerste teen moms?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Season 3 is net begonnen op mtv. Ik vind het erg interessant om ze voor langere tijd te volgen ipv alleen die 16 and pregnant aflevering.
Maar Mous heeft gelijk, goed materiaal voor je puber want het gaat bij allemaal eigenlijk wel fout.
Big Love is ook geniaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Erg mooi geworden Vicky! Ik vind het beter dan de donkere meubels die jullie eerst hadden maar dat is ieder zijn ding natuurlijk![]()
Be, ik zeg ook desperate housewives. Bones vind ik ook erg leuk. Ken je Big Love? Vond ik ook leuk.
En ken je 16 and pregnant en het vervolg teen mom van MTV? Vond ik ook wel interessant om te zien.
En die waren (ik heb geen upc meer) gratis te bekijken bij UPC. Alle seizoenen!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef E.T. het volgende:
BE, fwiw, de Gooische Vrouwen - Film was het minst leuk van alle gooische vrouwen![]()
De eerste seizoenen (die met Willemijn!) waren echt geweldig!![]()
Vicky, mooi!!
Yep die ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ja season 3 van de eerste teen moms?
Want ik volg de Amerikaanse dinges, heb geen geduld om te wachten tot hier alles op MTV komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |