Lijkt mij nog altijd beter dan iemand te snel de schuld geven, en er dan later achterkomen dat het toch niet zo was. Ik denk dat dan de geloofwaardigheid onderhand wel weg is.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:33 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Het trieste nieuws was gewoon de soap die hieraan voorafging, en waarschijnlijk ook nog wel zal volgen. Verder is het toch wel vreemd dat je dus blijkbaar doping kan gebruiken gewoon kan blijven doorfietsen en dat dan naderhand uitslagen gewoon geschrapt worden. Zou ik als sponsor van bijvoorbeeld een Andy Schleck of Scarponi in die Giro ook niet blij mee zijn, want de aandacht die je hebt verdiend heb je niet gekregen (al kan je dat bij Scarponi ook wel met een korreltje zout nemen)
En helemaal eerlijk is het niet. Dekker heeft moeten knokken om weer koersen te mogen rijden en op niveau te komen. Contador heeft het overgrote deel van zijn schorsing gewoon op niveau kunnen fietsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:33 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Verder is het toch wel vreemd dat je dus blijkbaar doping kan gebruiken gewoon kan blijven doorfietsen en dat dan naderhand uitslagen gewoon geschrapt worden.
Ze hadden ook nog kunnen beslissen om de schorsing nu pas in te laten gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt mij nog altijd beter dan iemand te snel de schuld geven, en er dan later achterkomen dat het toch niet zo was. Ik denk dat dan de geloofwaardigheid onderhand wel weg is.
Met resultaten die dan in retrospect niet meer geldig zijn. Heeft ie dus ook niks aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
En helemaal eerlijk is het niet. Dekker heeft moeten knokken om weer koersen te mogen rijden en op niveau te komen. Contador heeft het overgrote deel van zijn schorsing gewoon op niveau kunnen fietsen.
Is dat eerlijk tegenover Schleck en Scarponi? (en alle anderen)quote:Op maandag 6 februari 2012 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog kunnen beslissen om de schorsing nu pas in te laten gaan.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Contador fysiek niet 2 jaar uit de running is genomen. Dekker wel. Dat lijkt me wel degelijk een voordeel.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met resultaten die dan in retrospect niet meer geldig zijn. Heeft ie dus ook niks aan.
2010 tour verliest die dan welquote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat eerlijk tegenover Schleck en Scarponi? (en alle anderen)
Hij heeft wel 2 jaar op topniveau kunnen doorfietsen itt andere geschorsten.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met resultaten die dan in retrospect niet meer geldig zijn. Heeft ie dus ook niks aan.
Ja, okay, dat is waar. Hij behield competitieritme in die tijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat Contador fysiek niet 2 jaar uit de running is genomen. Dekker wel. Dat lijkt me wel degelijk een voordeel.
Inderdaad, als iemand mag starten, dan moeten de resultaten maar tellen. Als ze dat niet willen, dan moeten ze 'm maar niet laten starten.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef marcodej het volgende:
Addy Engels wint dus alsnog een koers! Werd tweede achter Contador in Gouden Pijl van Emmen.
Mee eens. Had hem dan niet laten rijden.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand mag starten, dan moeten de resultaten maar tellen. Als ze dat niet willen, dan moeten ze 'm maar niet laten starten.
Die onzin met terugwerkende kracht altijd, dat verneukt alles. Wie weet, als Contador niet meedoet en alles niet kapot rijdt, dan rijdt Scarponi misschien helemaal anders en wint Nibali.
Dat we maar hopen dat dit nooit weer gebeurt.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef Leatherface het volgende:
De Wikipedia-pagina van de Tour van 2010 is ook al bijgewerkt.
Winner Andy Schleck (LUX) (Team Saxo Bank)
Second Denis Menchov (RUS) (Rabobank)
Third Samuel Sánchez (ESP) (Euskaltel-Euskadi)
Het staat er maar vreemd zo. Wrang is dit.
Addy Engels wint dus alsnog een koers! Werd tweede achter Contador in Gouden Pijl van Emmen.
Amen!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:45 schreef Ericr het volgende:
Ben blij voor Scarponi, als er 1 een vaandeldrager is van schone sport dan is het onze schoenmaker wel. Il Presidente, gefeliciteerd!
En ja hoor, zijn grootste overwinning staat in de lijst.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |