Wist je dat pijpen goed voor je tanden is?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Schat je benen zijn net als de eerste hulp van een ziekenhuis
24/7 open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:30 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zag laatst een vrouw rijden!!11`![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's helemaal niet leuk. Weet je wel hoe koud ze dan zijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef Nihonjin het volgende:
Strandt er zo'n schip met 30 mannen en 1 vrouw op een onbewoond eiland. Na 1 maand zegt de vrouw: "Ik kan niet langer zo doorgaan!" En ze pleegt zelfmoord.
Een maand later zeggen de mannen "We kunnen niet langer zo doorgaan!" en ze begraven haar.
Na nog een maand zeggen de mannen: "Dit kan niet langer zo doorgaan!" en ze graven haar weer op.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef TheGreatHooD het volgende:
Als iedereen in Afrika nou eens muskietennetten zouden gaan gebruiken.Jimmy carrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
kwam een man bij de dokter
zegt de dokter
Doe de deur achter je dicht
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Manco043 het volgende:
Hier heb je humor:
Zo'n gast komt helemaal bezweet z'n stamkroeg binnengelopen en gaat op de lege kruk naast z'n mattie zitten.
Die zegt zo: "Godverdomme, ik zit hier al 2 uur te zuipen, waarom duurde het zo lang?."
Dus de bezwete man hijgend: "Je raad nooit wat me net is overkomen, ik loop hier heen en snijd zo dat stukkie af over de spoorbaan, zie ik ineens een mooie meid op de rails vastgebonden. Ik heb haar losgemaakt en daarna hebben we 2 uur lang sex gehad op elke mogelijke manier."
Z'n zuippartner helemaal impressed: "Heeft ze je ook gepijpt??"
Waarop de andere man een beetje treurig zegt: "Nee, ik heb helaas het hoofd niet kunnen vinden...."
Kerstmiddag Hengeloquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Laatst moest ik heel hard lachen om een vrouw.
Met kerstmiddag gaat heel Hengelo aan de zuip. Een ik schat 25 jarige vrouw had veel te veel gezopen, dus ze zat op de wc. Alleen ze had diarree en ze moest kotsen tegelijk.
En de deur stond open, want haar vriendinnen gingen helpen, toch wel lief eigenlijk.
Als je uitlachen meerekent dan lach ik ook wel regelmatig om vrouwen, ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef n00b13 het volgende:
Ik moest lachen om een vrouw toen ze vroeg of brazilie ook mee deed aan het EK. Je kon me wegdragen, serieus.
Doe ik ook altijd kan niet tegen dat super sereize gedoequote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Meloewa het volgende:
Mensen die niet lachen om je grapjes die ook echt bedoeld zijn als grap![]()
Mensen die zich echter wel dood lachen om een droge serieuze opmerking die je maakt die ook serieus bedoeld was.
Laatst zei iemand dat Bosnië in Azië lag.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef n00b13 het volgende:
Ik moest lachen om een vrouw toen ze vroeg of brazilie ook mee deed aan het EK. Je kon me wegdragen, serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |