Oh wat slecht, vrouwen hebben echt geen humorquote:Waarom gaat een boom niet naar school? ...Hij is geschorst!
Ik stuurde mijn vrouw een foto van me slappe lul." Waarom ik dat deed ?! "Nou... Ik wilde laten weten dat ik aan haar denk.
Waar breng je een zieke pizza naar toe? "Naar Dr. Oetker.
Nieuwe slogan van de Hema: nu 3 BH's voor 1 tientje! ...Daarvoor laat u ze toch niet hangen?
Klopt, bewust nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
Vrouwen kunnen onbewust best grappig zijn hoor
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAquote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Manco043 het volgende:
Hier heb je humor:
Zo'n gast komt helemaal bezweet z'n stamkroeg binnengelopen en gaat op de lege kruk naast z'n mattie zitten.
Die zegt zo: "Godverdomme, ik zit hier al 2 uur te zuipen, waarom duurde het zo lang?."
Dus de bezwete man hijgend: "Je raad nooit wat me net is overkomen, ik loop hier heen en snijd zo dat stukkie af over de spoorbaan, zie ik ineens een mooie meid op de rails vastgebonden. Ik heb haar losgemaakt en daarna hebben we 2 uur lang sex gehad op elke mogelijke manier."
Z'n zuippartner helemaal impressed: "Heeft ze je ook gepijpt??"
Waarop de andere man een beetje treurig zegt: "Nee, ik heb helaas het hoofd niet kunnen vinden...."
AAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Manco043 het volgende:
Hier heb je humor:
Zo'n gast komt helemaal bezweet z'n stamkroeg binnengelopen en gaat op de lege kruk naast z'n mattie zitten.
Die zegt zo: "Godverdomme, ik zit hier al 2 uur te zuipen, waarom duurde het zo lang?."
Dus de bezwete man hijgend: "Je raad nooit wat me net is overkomen, ik loop hier heen en snijd zo dat stukkie af over de spoorbaan, zie ik ineens een mooie meid op de rails vastgebonden. Ik heb haar losgemaakt en daarna hebben we 2 uur lang sex gehad op elke mogelijke manier."
Z'n zuippartner helemaal impressed: "Heeft ze je ook gepijpt??"
Waarop de andere man een beetje treurig zegt: "Nee, ik heb helaas het hoofd niet kunnen vinden...."
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Laatst moest ik heel hard lachen om een vrouw.
Met kerstmiddag gaat heel Hengelo aan de zuip. Een ik schat 25 jarige vrouw had veel te veel gezopen, dus ze zat op de wc. Alleen ze had diarree en ze moest kotsen tegelijk.
En de deur stond open, want haar vriendinnen gingen helpen, toch wel lief eigenlijk.
Als het weer zo'n slowchat orgie wordt gaat ie dicht.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef rosepetals het volgende:
Toe maar deel 2. Vinden de mods dat wel oke? Deel 1 was toch al aardig onzinnig
Ben ook altijd wel een beetje bang voor jou eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het weer zo'n slowchat orgie wordt gaat ie dicht.
Een Surinamer heeft een auto van twintig jaar oud.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het weer zo'n slowchat orgie wordt gaat ie dicht.
Je kan om ze lachen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
Vrouwen kunnen onbewust best grappig zijn hoor
quote:
Ja dit dus!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toen ze aan het kotsen was kwam de diarree eruit
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
tot hoever kan je een clitoris uittrekken?
tot je een knal voor je bek krijgt
Hehehehquote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
tot hoever kan je een clitoris uittrekken?
tot je een knal voor je bek krijgt
Schat je benen zijn net als de eerste hulp van een ziekenhuisquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe hard kan je een piemel trekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |