Das toch wel de entreeprijs waard niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Je komt misschien wel op tv en mag een vraag van Matthijs beantwoorden wat de beste discoplaat ooit is.
Ja en anders dat college van popprofessor Leo Blokhuis wel, onze rots in de branding als het om de geschiedenis van de popmuziek gaat.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:56 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Das toch wel de entreeprijs waard niet?
Garpje?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:01 schreef Adelante het volgende:
Het is zo druk dat je er max 30 minuten mag verblijven en dat moet ophoepelen
Nee, werd net op de radio gemeld.quote:
O, die draag ik toch standaard dus dat is mooi.quote:
Dan zou ik graag zien dat de mensen bij het verlaten van de ruimte in een diepe kelder worden opgeborgen. Wat een staatsmongolen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, werd net op de radio gemeld.
Die mensen hebben echt 0 eigenwaarde danquote:Op donderdag 29 december 2011 14:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, werd net op de radio gemeld.
Nee, die willen graag 2 seconden op TV komenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
Jezelf degraderen tot zaalvulling
Zij die mensen masochistisch ofzo?
Elke gast aan het begin van de uitzending overdreven aanraken en een arm om ze heenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef Raap het volgende:
Mathijs is altijd wel lekker enthousiast.
Dit mag dan sarcastisch zijn, maar Leo Blokhuis is wel een held. Die vent weet volgens mij daadwerkelijk heel veel van muziek.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en anders dat college van popprofessor Leo Blokhuis wel, onze rots in de branding als het om de geschiedenis van de popmuziek gaat.
idd waarom avicii niet in de top 2000 kk lekkere nummertjes manquote:Op donderdag 29 december 2011 17:23 schreef Jahr00n het volgende:
top2000 is waardeloos
0 goede nummers
Jawel heb het opgezocht, 14 euro entree, 8 voor kinderen tussen 6 en 12 en 0 voor iedereen van 5 of jonger.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Postalz het volgende:
volgens mij betaakl je geen entree,.....toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |