Ik precies andersom. Vind garnalen maar zo zo maar garnalenkroketten wel lekker.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Garnalen vind ik wel lekker, maar garnalenkroketten dan weer niet zo... Doe mij maar een lekkere kalfs- of runderkroket
Ziet er heel mooi uit! Leuk idee!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben voor kerst wat leuks financieels gehad en willen wel weer 's leuk uit eten, dus nu gaan we wrsch rond Mr.Mo's verjaardag hier heen:
http://www.pipeandglass.co.uk/default.aspx
Michelin pub van het jaar 2012
Ja, en de prijzen zijn ook heel leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit! Leuk idee!
Ik zou voor de eerste gaan. En goedkoper en nog nooit geweest.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de prijzen zijn ook heel leuk.
http://www.artisanrestaurant.com/index.htm
Is ook een optie, daar zijn we voor ons huwelijksjubileum geweestmaar daar waren we >200gbp kwijt
![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Vork het volgende:
Hoorde ik daar groentekrokketten?
Die heb ik niet. Ik heb wel voor het eerst seitan gemaakt en dus ook seitanbroodjes
Koers GPB/EUR is weer eens 1,20. Dat was wel eens anders paar jaar geleden, toen was het dieptepunt 1,05.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de prijzen zijn ook heel leuk.
http://www.artisanrestaurant.com/index.htm
Is ook een optie, daar zijn we voor ons huwelijksjubileum geweestmaar daar waren we >200gbp kwijt
![]()
Inderdaad is het nu vrij prijzig geworden voor ons in met die hoge wisselkoers van de pond vergelijking tot een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Koers GPB/EUR is weer eens 1,20. Dat was wel eens anders paar jaar geleden, toen was het dieptepunt 1,05.
Wat FFT zegtquote:
In 2008 was de koers nog 1,40quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad is het nu vrij prijzig geworden voor ons in met die hoge wisselkoers van de pond vergelijking tot een paar jaar geleden.
Oh, leuk! Met gewone bloem of glutenpoeder?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Vork het volgende:
Die heb ik niet. Ik heb wel voor het eerst seitan gemaakt en dus ook seitanbroodjes
Lijkt me niet zo lekker eerlijk gezegdquote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Vork het volgende:
Seitan? Dat is gemaakt van tarwegluten. Als je daar een deeg van maakt en in een bouillon met wat kruiden kookt, dan hou je een prima vleesvervanger over die stevig genoeg is om te bakken of om te verwerken in stoofpotjes e.d.
Haha scheelt maar zo'n 4 euro voor een volle tankquote:Op donderdag 29 december 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Al hebben we wel hier getankt voor we naar Nederland gingen met kerst: nèt wat goedkoper dan in Nederland.
Omgerekend 1,51 per liter voor euro 95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |