Vingeren is voor mannen die snappen dat vrouwen ook het recht hebben om te genieten tijdens de seks.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef HighVolume het volgende:
Wat kan jou dat nou boeien man, vingeren is iets voor maagden overigens
Tja, ik ben nou eenmaal vlugger met de rest van mijn vingers dan mijn ene vinger. Als je een kasteel aan het bestormen bent ren je toch ook niet meteen naar de poort?quote:
Doe niet moeilijk en douw gewoon je pielewies erinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:33 schreef Franknfurter het volgende:
Tip:
volgende keer een vuist erin, dan heb je die scherpe randjes niet.
DIE HEB IK NIETquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk en douw gewoon je pielewies erin
Hoe kan jij nou in je eentje 90% zijn.quote:
quote:
Maagd! Jij jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou in je eentje 90% zijn.
En de 65% dat uit water bestaat dan?quote:
Ik heb zo'n idee dat je lult, maar ben gelukkig niet de enige.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wel en dat het zoet is klopt wel degelijk
Nee, ik heb echt bewust een keer de vagina van een vrouw opengekrabt met mijn nagels.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef marisje21 het volgende:
Ik bloed altijd wel bij het vingeren, en dat hebben wel de meeste meisjes, denk ik, dus het heeft niet zozeer met je nagels te maken..
[..]
Ik heb zo'n idee dat je lult, maar ben gelukkig niet de enige.
watquote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef marisje21 het volgende:
Ik bloed altijd wel bij het vingeren, en dat hebben wel de meeste meisjes, denk ik, dus het heeft niet zozeer met je nagels te maken..
[..]
paddon?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef marisje21 het volgende:
[..]
quote:
Ben je 13 ofzo, dat het altijd bloedtquote:Op zondag 15 januari 2012 22:13 schreef marisje21 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef picardmike het volgende:
Voor mij is seks een soort veldslag..
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Daarom moet je ze daarna nog vijlen.. dan wordt het minder scherp.
Tenminste, dat is wat mijn zus me had aangeraden.
Waarom ben jij nog maagd?quote:
De ene vrouw vind vingeren in haar lekker, de ander vind het niet prettig als het direct op de clit is maar iets er naast, en sommige vinden likken niks.. Gewoon zorgen voor geknipte nagels zonder scherpe randjes en verder vragen of het harder of zachter kan/mag..quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan sowieso beter over haar klit wrijven.
Daarom moet je het zelf altijd even voordoenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef Armygirl het volgende:
[..]
De ene vrouw vind vingeren in haar lekker, de ander vind het niet prettig als het direct op de clit is maar iets er naast, en sommige vinden likken niks.. Gewoon zorgen voor geknipte nagels zonder scherpe randjes en verder vragen of het harder of zachter kan/mag..
Hier op Fok krijg je geen zinnig antwoordquote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef ruben129 het volgende:
nou hierbij deze vraag , ik had laatst een meisje gevingert , maaar was vergeten mn nagels te knippen -.- hoe dom kan je zijn? nou heel dom , alleen toen wij klaaar waren zagen we dat t bloede , dus mijn vraag is , is dat echt erg dat dat gebeurt? want ze heeft nu veel pijn enzo
Viespeuk!!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nouja, als we even konden kijken dan kunnen wij ook prima vertellen wat er aan de hand is toch? Ik zeg pics!
En nu serieus, als ze er echt zo veel last van heeft inderdaad maar even een bezoekje aan de huisarts.
Jij durft gewoon niet te vingeren!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef HighVolume het volgende:
Wat kan jou dat nou boeien man, vingeren is iets voor maagden overigens
gast .....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet te vingeren!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Daarom moet je het zelf altijd even voordoen
hij vraagt of t heel erg is dat ze nu bloed en pijn heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Hier op Fok krijg je geen zinnig antwoord
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef HighVolume het volgende:
[..]
echte bazen neuken verwennen hun vriendin/vrouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |