Het heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, Ik vroeg een beetje teveel van mezelf terwijl ik nog niet was opgeknapt. Maar mn buikje is nu in ieder geval weer strakker
Minder inspannend dan anders, dat klopt, maar was wel moe.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:56 schreef STING het volgende:
Dan is jullie avond kennelijk niet al te inspannend verlopen kennelijk
Zeeleeuw!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:57 schreef Godtje het volgende:
Beste zeehond ooit![]()
Of is het een zeeleeuw?
Ik heb gezocht en gevonden! het is een zeehond zover ik kan zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind m echt te groot voor een zeehond.
Ik vrees sowieso dat het een kwestie van gewenning is.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Groot genoeg om los van elkaar te liggen als dat nodig is.
Nog ff 10 minuten tegen elkaar liggen en dan helemaal los van elkaar slapenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Groot genoeg om los van elkaar te liggen als dat nodig is.
Ja, ik ben duidelijk geen kenner. Hij is wel erg leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en gevonden! het is een zeehond zover ik kan zien.
Een zeeleeuw heeft oorflapjes. Zeehond heeft gaten.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef L-E het volgende:
Hij heeft wel een zeehondenhoofd. Ofzo.
En weer wat geleerdquote:Op donderdag 29 december 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een zeeleeuw heeft oorflapjes. Zeehond heeft gaten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baal gewoon dat het zo extreem is bij hem..quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef MNR het volgende:
Ik vrees sowieso dat het een kwestie van gewenning is.
Wil je uberhaupt wel samen met hem slapen?
idd! Heerlijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:07 schreef STING het volgende:
Nog ff 10 minuten tegen elkaar liggen en dan helemaal los van elkaar slapen
Goed om te weten!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een zeeleeuw heeft oorflapjes. Zeehond heeft gaten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is prachtig ja!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
Ik ben begonnen aan Frozen Planet van de BBC van sir david attenborough![]()
![]()
![]()
Onwerkelijk mooi.quote:
vrouwenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ondankbare ex-collega.
Zing ik iets voor je, krijg ik geen response.
Ow sorry!!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ondankbare ex-collega.
Zing ik iets voor je, krijg ik geen response.
Ja hey!quote:
Nou vooruit, nog in the spirit of Christmasquote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow sorry!!![]()
Ik heb van je noten genoten hoor![]()
Goedmakertje?![]()
Jeeeeeeu!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog in the spirit of Christmas
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik het filmpje hier op m'n werk niet kan zienquote:Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef MNR het volgende:
Ja Cue_ STING gaat gewoon door naar z'n volgende optreden![]()
Er is helemaal niets mis met dit filmpjequote:Op donderdag 29 december 2011 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik het filmpje hier op m'n werk niet kan zien
Shit. En dan ben ik vandaag pas heul laat thuis.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met dit filmpjeEen heel vrolijk clipje van ene Michel met een Brazilliaans nummer. Ik denk dat je het juist spijtig vind.
Waarom heet dat eigenlijk zo?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Lekker uurtje spinning gedaan vanmorgen
Geen idee!quote:
Denk dat je er niet over na moet denken en dat er nog wel vreemdere namen zijn (voor oa andere sporten)quote:
Cue_, wat doe je?!quote:
Ik doe geen van beidequote:
quote:
Voor jou misschien. Jij wil toch niet daten met mij. Ik ben de eeuwige Single hierquote:Op donderdag 29 december 2011 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tein.Daten is ook nergens voor nodig.
Als je hier niet meer post ben je dat niet meer!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Jij wil toch niet daten met mij. Ik ben de eeuwige Single hier
Jij bent niet de enige single waar ik niet mee wil daten.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Jij wil toch niet daten met mij. Ik ben de eeuwige Single hier
Wat, waar?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had vanochtend nog wat voor je gepost
Maar dan heb ik niets te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je hier niet meer post ben je dat niet meer!
Zie je! Overal een oplossing voor.
Ik weet hetquote:Op donderdag 29 december 2011 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige single waar ik niet mee wil daten.Op elk potje past een dekseltje zeggen ze. Dus wie weet vind je die.
Zelfs ik kan (half) singleaf raken, dus lukt jou vast ook welquote:Op donderdag 29 december 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las het jaquote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs ik kan (half) singleaf raken, dus lukt jou vast ook wel
Verdomme Tijn, hou eens op met die Calimero-houding. Dát is wat tegen je werkt, meer dan iets anders.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las het jaleuk voor jou
![]()
Ik wou dat ik dat kon geloven
Hier! Een muur. Daar kan je nog beter tegen aan praten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme Tijn, hou eens op met die Calimero-houding. Dát is wat tegen je werkt, meer dan iets anders.
Misschien is het wel Seabert!quote:
Weet ikquote:Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme Tijn, hou eens op met die Calimero-houding. Dát is wat tegen je werkt, meer dan iets anders.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier! Een muur. Daar kan je nog beter tegen aan praten.
[ afbeelding ]
Nee zo ben ik altijdquote:
Seabert is wit.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Misschien is het wel Seabert!
quote:
En dus een baby/kind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dus een baby/kind.
Omdat de baby wit is valt deze minder op op het ijs. Daardoor kan de moeder het beest relatief veilig alleen laten om te gaan vissen. Grote roofdieren zoals ijsberen zien het beetje dan minder snel.Ik wilde net zeggen, dat wist ik al, geleerd van Frozen Planet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MW3 spelen, en als ie moet laden snel een coctail naar binnen gietenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Na ongetwijfeld de meest irritante ringtone op mn foon te hebben gezet; cocktails drinken of MW3 spelen?
Ik misbruikte je gewoon even om mijn gisteren opgedane kennis te verspreiden. Misbruiken omdat ik wist dat jij het al wist.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat wist ik al, geleerd van Frozen Planet.
Gisteren al geantwoord.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Na ongetwijfeld de meest irritante ringtone op mn foon te hebben gezet; cocktails drinken of MW3 spelen?
Ja maar dat kan verkleuren in de loop van de tijd. Seabert is ondertussen toch al behoorlijk op leeftijd.quote:
Dat wordt heul snel drinken danquote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MW3 spelen, en als ie moet laden snel een coctail naar binnen gieten
mijn nieuwe ringtonequote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Vooruit.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik misbruikte je gewoon even om mijn gisteren opgedane kennis te verspreiden. Misbruiken omdat ik wist dat jij het al wist.
Ik heb gisteren de campaign uitgespeeld. Het verhaal is tof.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren al geantwoord.
MW3 lukt bij mij gisteren echt niet
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt heul snel drinken dan
Nicequote:
Maken die zo´n verschil dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze trouwens gekocht. Ik merkte niet veel verschil tot ik gisteren weer zonder ging spelen
Ik kan er niks aan doen, it´s the awesomenessquote:
Je kunt je goed identificeren met Barney?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, it´s the awesomeness
Ik ben niet zo vaak geklapt of heb drank in mn gezicht gooid gekregen door vrouwenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt je goed identificeren met Barney?
Kennelijk. Door het hefboom effect heb je een fijnere bewegings mogelijkheden. Ik heb ze er heel snel weer opgezet.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maken die zo´n verschil dan?Ik heb een Xbox btw, weet niet of ze daarvoor ook werken.
Hehequote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak geklapt of heb drank in mn gezicht gooid gekregen door vrouwen
als ik dat tegen m'n moeder zeg, krijgt ze helemaal de kriebelsquote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef Mister1977 het volgende:
"Put the lotion in the basket"
http://www.dumpert.nl/med(...)de_hexafluoride.html
Hmmm, effe checken dan. Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kennelijk. Door het hefboom effect heb je een fijnere bewegings mogelijkheden. Ik heb ze er heel snel weer opgezet.
En ze passen ook op xbox ja.
"Luc, I am your father"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef Mister1977 het volgende:
"Put the lotion in the basket"
http://www.dumpert.nl/med(...)de_hexafluoride.html
Woohoo!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb vakantie maar het is een lange tijd geleden dat ik zo hard gewerkt heb
Haai!quote:
Ja Lucquote:
Haha, is er een Lush Puppy in de zaal? Ik heb wat zaken gehoord over Lush van douche-eendje en Natalie78.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Luc
CL. Je moet met Mister1977 gaan daten. Die heeft verstand van Lush! (of in ieder geval stelt vragen in die richting).
ja, handig met een homo datenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Luc
CL. Je moet met Mister1977 gaan daten. Die heeft verstand van Lush! (of in ieder geval stelt vragen in die richting).
Mijn indruk van L-E is dat ze zich niet zo snel laat wegjagen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Mister1977 het volgende:
Heb ik L-E nou weggejaagd met mijn vraag? Of is ze gewoon een heel epistel aan tikken?
Dat vind ik redelijk verontrustend.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Luc
Haha! Dat douche eendje ben ik niet helemaal van op de hoogte, maar CL is DOL op Lush!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, is er een Lush Puppy in de zaal? Ik heb wat zaken gehoord over Lush van douche-eendje en Natalie78.
Ja hallo. Ik lig zelf niet te lushen. Je kan het gebruiken als date tool.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, handig met een homo daten.
Oh dus ik kan het bad weer leeg laten lopen?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk verontrustend.
*maakt notities*quote:Op donderdag 29 december 2011 13:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik lig zelf niet te lushen. Je kan het gebruiken als date tool.
Nooit op één tool gokken. Het kan altijd kapot gaan of vernietigd worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik ook altijd een date tool, het heet "persoonlijkheid".
Misschien heeft hij wel meerdere persoonlijkheden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nooit op één tool gokken. Het kan altijd kapot gaan of vernietigd worden.
Na de rape app.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef STING het volgende:
Bestaat dat eigenlijk al, een 'date app'?
Wij zijn het hier niet mee eensquote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel meerdere persoonlijkheden.
Leuk! Dan heb ik straks wat te lezenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn indruk van L-E is dat ze zich niet zo snel laat wegjagen hoor
Ah ja, daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklarenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Handigquote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef STING het volgende:
Bestaat dat eigenlijk al, een 'date app'?
Dat is mijn backup voor als de GHB niet werkt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik ook altijd een date tool, het heet "persoonlijkheid".
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is mijn backup voor als de GHB niet werkt.
"ruikt deze zakdoek naar chloroform vind je?"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is mijn backup voor als de GHB niet werkt.
Een app waar je tips krijgt hoe je iemand kan versieren enzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef MNR het volgende:
Een date app? Enne... wat zou dat dan inhouden?
Volgens mij hebben we al WhatsApp en daar heb ik het al druk zat mee
En dan stiekem GHB in haar drankje doenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ruikt deze zakdoek naar chloroform vind je?"
Ga maken die app man dan verdien je goud geld meequote:Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
versiertips, contempt, control, excite.....
Je hebt nog tijd om te FOK!én dus niet druk genoeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef MNR het volgende:
Volgens mij hebben we al WhatsApp en daar heb ik het al druk zat mee
Nog meer?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga maken die app man dan verdien je goud geld mee
Ik heb liever gewoon geld.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga maken die app man dan verdien je goud geld mee
tijntje, daar heb je al apps voorquote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een app waar je tips krijgt hoe je iemand kan versieren enzo.
Heeeeey lieverd!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om te FOK!én dus niet druk genoeg.
Het enige goede wat ooit uit dat niet bestaande land kan komen is bier en chocolade, de rest mag in de spreekwoordelijke martelkelder blijvenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef MNR het volgende:
[..]
tijntje, daar heb je al apps voor
Buiten dat, dat leer je niet van een app heur.
D'r is in Belgie trouwens wel zo'n kerel, Geert. Die heeft er zijn levenswerk van gemaakt om mannen een programma aan te bieden om hun zelfvertrouwen op te krikken en leren hoe ze vrouwen gek kunnen maken en inpakken.
Ik ben altijd goed gemutst. En altijd allergisch voor dom gepruttel van huppelmutsen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Heeeeey lieverd!
Vandaag wat beter gemutst?
Geen idee ik heb geen smartphonequote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef MNR het volgende:
[..]
tijntje, daar heb je al apps voor
Buiten dat, dat leer je niet van een app heur.
D'r is in Belgie trouwens wel zo'n kerel, Geert. Die heeft er zijn levenswerk van gemaakt om mannen een programma aan te bieden om hun zelfvertrouwen op te krikken en leren hoe ze vrouwen gek kunnen maken en inpakken.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enige goede wat ooit uit dat niet bestaande land kan komen is bier en chocolade, de rest mag in de spreekwoordelijke martelkelder blijven
Dan raad ik je aan om een goed zalfje aan te schaffen want ik blijf lekker zoals ik benquote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed gemutst. En altijd allergisch voor dom gepruttel van huppelmutsen.
Ge vergeet den meiskes hè!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enige goede wat ooit uit dat niet bestaande land kan komen is bier en chocolade, de rest mag in de spreekwoordelijke martelkelder blijven
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef STING het volgende:
De date app in de jaren 80.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef STING het volgende:
De date app in de jaren 80.
[ afbeelding ]
ja, die verstoppen zich zo waardeloosquote:
Doe mij maar mediterraanse dames, graziequote:
eentje gevonden die do-able is maar je bruto salaris moet 3x de huur zijn ja dat wordt m nu ff niet aangezien ik vanuit daar zsm werk wil vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is superleuk!
Als je ze kunt betalen
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die verstoppen zich zo waardeloos.
Welkom op de woningmarkt, starterquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eentje gevonden die do-able is maar je bruto salaris moet 3x de huur zijn ja dat wordt m nu ff niet aangezien ik vanuit daar zsm werk wil vinden
Like, like!quote:
t is gewoon een studiootjequote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom op de woningmarkt, starter
rihanna? gokje?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
Hey Godtje wie was dat nummer "Only Girl in the World" ook alweer die jij hier laatst geplaatst had?
Nee, was een andere uitvoering (die ik nu bedoel).quote:
Belgische meiskes zijn andersquote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Like, like!
Wat is dit gezellige muziek.
Ja! Je hebt goede muzieksmaakquote:
"Start crying yourself to sleep now"quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Merciquote:
Zoek een kerel, trek erbij in, zoals elke vrouw dat doetquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t is gewoon een studiootjehuurtoeslag mogelijk want eigen voordeur, 23+ etc alleen die eis voldoe ik niet aan
De woningmarkt die bewust verrot wordt gehouden door de instandhouding van de HRA en het dumpen van 1,8 miljoen huurwoningen op de al kapotte koopmarkt.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HRA aan dan gaat de inkomsten belasting weer omlaag (of zou moeten) want daar is het compensatie voor. Dan heb je het volgende gezeik weer,quote:Op donderdag 29 december 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De woningmarkt die bewust verrot wordt gehouden door de instandhouding van de HRA en het dumpen van 1,8 miljoen huurwoningen op de al kapotte koopmarkt.
Mooi is dat he?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
De woningmarkt die bewust verrot wordt gehouden door de instandhouding van de HRA en het dumpen van 1,8 miljoen huurwoningen op de al kapotte koopmarkt.
Is of was?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi is dat he?en dan moeten die kutstudenten nu ook nog eens gaan lenen om te mogen studeren, het leven is mooi
.
Prima. Lekker rustig.quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima. Lekker rustig.Paar daagjes Amsterdam gedaan met Miss Tuk (bij d'r zus). Beetje winkelen, eten en drinken, hangen... gezellig.
En jij?
Zoals muziek moet zijnquote:
crematies, altijd goed voor een flink feestje iddquote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
Lekker relaxed klinkt het
Mijnes was ook goed, crematie, shoppen, kroeg, moeders, ballet, kroeg
ik ben een autistisch aangelegd persoonquote:Op donderdag 29 december 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoek een kerel, trek erbij in, zoals elke vrouw dat doet.
Barbusse... you're delivering the cherry on my pie! Thanksquote:
Met de familie was het gezellig, dus dat was leuk. En eenmaal thuis ging de drank er goed inquote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
crematies, altijd goed voor een flink feestje idd.
three is a crowdquote:Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben een autistisch aangelegd persoonben t liefst met me, myself and I
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tenminste n leuke crowd![]()
andere mensen
Lui Everzwijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Mister1977 het volgende:
Zo L-E, wat is jouw verhaal? Waar staat L-E voor?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben een autistisch aangelegd persoonben t liefst met me, myself and I
Ach arm ding. Hoe is dat zo gekomen?quote:
ze was natuurlijk altijd al een zwijntje.. maar ze is verdomde lui gewordenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ach arm ding. Hoe is dat zo gekomen?
Dus geen actief zwijntje zoals Babe?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze was natuurlijk altijd al een zwijntje.. maar ze is verdomde lui geworden
Of ze is een zwijntje geworden omdat ze zo verdomde lui isquote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze was natuurlijk altijd al een zwijntje.. maar ze is verdomde lui geworden
Blijkbaar niet hequote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dus geen actief zwijntje zoals Babe?
Dat zou ook zo maar kunnen. Zo goed ken ik haar niet natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
Of ze is een zwijntje geworden omdat ze zo verdomde lui is
Iedereen is het er wel over eens dat deze uitvoering echt vele malen mooier is dan het origineel...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
Hoe krijg je de aandacht van het publiek in ongeveer 3 seconde
En die van Marilyn Manson dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Iedereen is het er wel over eens dat deze uitvoering echt vele malen mooier is dan het origineel...
Okay.... bijna iedereen op tijn na danquote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die van Marilyn Manson dan?
Mijn moeder liet me als kind altijd in de modder rollen. Daar word je lui van, blijkbaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ach arm ding. Hoe is dat zo gekomen?
Dat vond ik echt zó geweldig vroeger.quote:
Ik ben die versie nog niet gehoord. Ja die vent is engquote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.... bijna iedereen op tijn na dan
Edit: ik vind die vent trouwens eng! Rrrrrrr.
Same here!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vond ik echt zó geweldig vroeger.
Voor jou altijdquote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jou kan ik nog wel verdragen jaheb je volgende week ergens tijd in de middag?
Ik. Ik dacht toen eerst dat het Born Sleepy heettequote:
Creepy:quote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.... bijna iedereen op tijn na dan
Edit: ik vind die vent trouwens eng! Rrrrrrr.
Creepy, maarquote:
voor mij of voor je douchegel?quote:
Schitterend. Een vies lui zwijntjequote:Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me als kind altijd in de modder rollen. Daar word je lui van, blijkbaar.
Deze is nog mooierquote:
quote:
Zelden, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
Barb, bak jij wel eens taarten of cakes, oid?
Dat waren nog eens tijdenquote:
Zodat jij ze kunt opeten?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef L-E het volgende:
Barb, bak jij wel eens taarten of cakes, oid?
Ik had een vraagje, maar dan kan jij me dus niet helpen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelden, eerlijk gezegdSoms bak ik chocolade koekjes
Hoezo?
Ej, die is leuk!quote:
Nee hoor, ik bak zelf wel. De liefde van de man gaat door de maag he.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zodat jij ze kunt opeten?
Moet jouw ideale man kunnen bakken?
Sowwyyquote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had een vraagje, maar dan kan jij me dus niet helpen.
Daarom is mijn meisje ook chef. Dusquote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bak zelf wel. De liefde van de man gaat door de maag he.
Dat zou ik ook wel willen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is mijn meisje ook chef. Dus
Ja je moet ze goed blijven voeren! Dat kloptquote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bak zelf wel. De liefde van de man gaat door de maag he.
Ja he! Geikequote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
Lekker relaxed klinkt het
Mijnes was ook goed, crematie, shoppen, kroeg, moeders, ballet, kroeg
Wat? Mijn meisje? Of chef? Dat laatste kun je leren he?quote:
"Mijn meisje" is niet te leren?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Mijn meisje? Of chef? Dat laatste kun je leren he?
Hehe, chef ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat? Mijn meisje? Of chef? Dat laatste kun je leren he?
Wellicht wel, maar die behoefte voel ik niet. No offence Barb.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"Mijn meisje" is niet te leren?
Very seriousquote:Op donderdag 29 december 2011 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb eindelijk weer wat Struis-biertjes kunnen drinken.
Mijn aanwezigheid kunnen verdragen is een kunst, een roeping. Dat valt niet te leren.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"Mijn meisje" is niet te leren?
Dus waarom doe je het niet?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuk, we gaan allemaal kekke YouTube-filmpjes posten!
Vooruit, een klassiekertje voor jullie:
Dan kan deze er ook wel bijquote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuk, we gaan allemaal kekke YouTube-filmpjes posten!
Vooruit, een klassiekertje voor jullie:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar die behoefte voel ik niet. No offence Barb.
So many reasons. Waarvan de voornaamste toch wel is dat je als chefkok met name 's avonds werkt, en dat is niet te combineren met thuis.quote:
Das waar natuurlijk, met de kleine erbij gaat dat moeilijk worden....quote:Op donderdag 29 december 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
So many reasons. Waarvan de voornaamste toch wel is dat je als chefkok met name 's avonds werkt, en dat is niet te combineren met thuis.
Ach, dat is geen drama hoor. Ik kan thuis wel lekker taarten bakken, heel de dag door.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk, met de kleine erbij gaat dat moeilijk worden....
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Very serious
oeeh wat goed van je!
Goed spul ja, wij hadden pas een bierproeverij van http://deprael.nl/ op het werk, ook goed te doen, vooral hun tripel!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende keer doen we een bezoekje aan de brouwerij.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
Je bent toch wel bij je volle besef he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]Malta. En dat is iets wat hij onze elke dag moet laten wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar zittie dus iedere dag te Fokken?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Malta. En dat is iets wat hij onze elke dag moet laten weten
Waarna hij afglijdt naar het strand om zijn tintje bij te houden en een cocktail te nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar daar zittie dus iedere dag te Fokken?
Dat is toch wel een voorwaarde om ons het iedere dag te laten weten.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar daar zittie dus iedere dag te Fokken?
Een beetje flauw, ja. Ik kan ook wel de hele dag pochen dat ik in het pittoreske Twente zit... maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Malta. En dat is iets wat hij onze elke dag moet laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een beetje flauw, ja. Ik kan ook wel de hele dag pochen dat ik in het pittoreske Twente zit... maar dat doe ik niet.Ghe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nu in Brabant zou wonen, daarentegen, zou ik het begrijpen dat je het wel doet
You're never fully dressed until you wear a smile
Proestquote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ghe.
Als je nu in Brabant zou wonen, daarentegen, zou ik het begrijpen dat je het wel doet
Nee, dat krijg je van al die sigaretten/sigaren in je tetter.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Helpt niet, was een psychosomatische reactie
Maar ik rook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je van al die sigaretten/sigaren in je tetter.
Dat is niet psychosomatisch, dat is fysiek
Uhuh * doet ooglid naar benedenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
Misschien is het wel een tandenstoker
Een dikke tandenstoker.
Je bent pas geen watje als je zo stoer bent om als enige niet met de massa mee te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ga de Nieuwsjaarduik doen en zie er nu al tegenop.Collega's doen allemaal mee dus ik wilde geen watje zijn door niet mee te doen.
Oh dat lijkt me leuk!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ga de Nieuwsjaarduik doen en zie er nu al tegenop.Collega's doen allemaal mee dus ik wilde geen watje zijn door niet mee te doen.
Goed punt! En toch besloot ik (redelijk impulsief) om (dan ook maar) mee te doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent pas geen watje als je zo stoer bent om als enige niet met de massa mee te doen.
Nee, ik zeg niet af wanneer ik iets toegezegd heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me leuk!
Maar als je niet wil, ga je toch gewoon niet?
Aaaah! Je wilt iets meer dimensie in de muziek?quote:
Zijn dit een paar voorbeelden uit je favorieten collectiequote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Aaaah! Je wilt iets meer dimensie in de muziek?
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 17:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn dit een paar voorbeelden uit je favorieten collectie
more training you need my padawanquote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt! En toch besloot ik (redelijk impulsief) om (dan ook maar) mee te doen.![]()
En nu denk ik alleen maar: "Godverdomme!"
Ik ga morgenavond naar een "Hollandse avond" met allemaal Jan Smit, Guus Meeuwis, Nick en Simon enz enz.. heb ik keiveel zin in. Lekker gezellig!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo slecht is Nederlands nu ook weer niet.
Yeah well, ik heb wel in meer dingen training nodig.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
more training you need my padawan.
Dus jij bent één van die mensen die hen motiveert albums uit te blijven brengen en overal te pas en te onpas op te duiken!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar een "Hollandse avond" met allemaal Jan Smit, Guus Meeuwis, Nick en Simon enz enz.. heb ik keiveel zin in. Lekker gezellig!
De zaal is morgen afgeladen volquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus jij bent één van die mensen die hen motiveert albums uit te blijven brengen en overal te pas en te onpas op te duiken!
Jan Smit vind ik dan weer waardeloos. Guus Meeuwis is wel aardig en Nick en Simon hebben wel een paar leuke.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar een "Hollandse avond" met allemaal Jan Smit, Guus Meeuwis, Nick en Simon enz enz.. heb ik keiveel zin in. Lekker gezellig!
Ik vind het echt retegezellige muziek.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zeg ik het toch goed: één van die mensen.
Je weet me te vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah well, ik heb wel in meer dingen training nodig.Tijd voor een goede voornemens-lijstje.
Ik ben geen fan, maar de sfeer is gewoon leuk. Juist omdat het zo over de top is. OIw man, ff wauw doen, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jan Smit vind ik dan weer waardeloos. Guus Meeuwis is wel aardig en Nick en Simon hebben wel een paar leuke.
O dat geloof ik wel, kan best gezellig zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar de sfeer is gewoon leuk. Juist omdat het zo over de top is. OIw man, ff wauw doen, gewoon omdat het kan
Oh, kijk, toch nog hoop voor jequote:Op donderdag 29 december 2011 17:15 schreef MNR het volgende:
Er is vast wel een Nederlands nummer dat ik echt heel erg mooi vind, maar ik kom er zo 1, 2, 3 niet op.
Hai vencodark ik ben er ook weer.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |